Onvo: Η νεοφυής μάρκα της Nio υπό πίεση και μάχη για επιβίωση – Cars Electric

Onvo: Η νεοφυής μάρκα της Nio υπό πίεση και μάχη για επιβίωση


Η Onvo, η νέα εταιρεία μαζικής αγοράς της Nio, βρίσκεται στο επίκεντρο εντεινόμενων πιέσεων, καθώς καλείται να ενισχύσει άμεσα τις επιδόσεις της στις πωλήσεις. Η πίεση αυτή, οδηγεί ήδη σε ταχύρρυθμη ενοποίηση των δραστηριοτήτων και των καναλιών πωλήσεών της με εκείνα της μητρικής Nio, σε αρκετές πιλοτικές πόλεις. Η στρατηγική αυτή, αντικατοπτρίζει τη σαφή ανάγκη, η Onvo να συμβάλει ουσιαστικά στην ενίσχυση του συνολικού όγκου πωλήσεων της Nio.

Η κινητοποίηση αυτή, σχετίζεται με τα απογοητευτικά αποτελέσματα πωλήσεων του Απριλίου: μόλις 4.400 μονάδες του Onvo L60 διατέθηκαν στην αγορά, αριθμός μειωμένος σε σχέση με τον Μάρτιο και κατώτερος των εσωτερικών προβλέψεων. Αν και η Onvo δημιουργήθηκε για να επιταχύνει τις συνολικές παραδόσεις της Nio, η επίδοσή της προς το παρόν δεν ανταποκρίνεται στον στόχο.

Η ενοποίηση έχει ήδη επιπτώσεις στη διοικητική δομή. Στη Χανγκτζόου και τη Γουενζού, οι τοπικοί πρόεδροι της Onvo, έχουν υποβιβαστεί και πλέον αναφέρονται στη διοίκηση της Nio. Το προσωπικό υφίσταται εντατικό έλεγχο, με συνεχείς συναντήσεις, πιεστικές απαιτήσεις για αναφορές και εξηγήσεις, για μη επιτευχθέντες στόχους. Ορισμένοι διευθυντές δηλώνουν πως αισθάνονται περιθωριοποιημένοι, καθώς οι επικεφαλής της Nio, δείχνουν να προτιμούν τις δικές τους ομάδες.

Η πίεση φτάνει και στο επίπεδο των πωλητών, με την εισαγωγή νέων μοντέλων αποδοχών που βασίζονται σε αυστηρούς μηνιαίους στόχους. Οι εργαζόμενοι πρέπει να επιλέξουν μεταξύ υψηλού βασικού μισθού με χαμηλές προμήθειες, ή το αντίθετο, με την αποτυχία επίτευξης στόχων, να συνεπάγεται «ειδική μεταχείριση» από την εταιρεία.

Onvo: Η νεοφυής μάρκα της Nio υπό πίεση και μάχη για επιβίωση

Τα προβλήματα αυτά εντείνονται λόγω της μη επίτευξης των στόχων, που είχε θέσει ο πρώην πρόεδρος της Onvo, Άλαν Άι. Παρότι οι 10.000 παραδόσεις του Δεκεμβρίου 2024 επετεύχθησαν, ο κρίσιμος στόχος των 20.000 μονάδων τον Μάρτιο του 2025 δεν επιτεύχθηκε, γεγονός που φέρεται να οδήγησε στην παραίτησή του.

Το Onvo L60, παρά τα θετικά στοιχεία του, όπως το ευρύχωρο εσωτερικό και η δυνατότητα αλλαγής μπαταριών, αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό. Το Xiaomi SU7, με ελάχιστα υψηλότερη τιμή, έχει κερδίσει το ενδιαφέρον των αγοραστών, ενώ το Zeekr 007, υπερτερεί σε ποιότητα οδήγησης. Επιπλέον, υπάρχει ανησυχία ότι το L60, ενδέχεται να «κανιβαλίσει» τις πωλήσεις της σειράς ET5 της Nio, ειδικά με τις πρόσφατες εκπτώσεις που μείωσαν τις τιμολογιακές διαφορές.

Onvo: Η νεοφυής μάρκα της Nio υπό πίεση και μάχη για επιβίωση

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η Onvo έχει «παγώσει» την ανάπτυξη νέων καταστημάτων, δίνοντας προτεραιότητα στην ενσωμάτωση, με το δίκτυο της Nio. Τη διαχείριση της κατάστασης, αναλαμβάνει πλέον ο νέος CEO, Shen Fei, στέλεχος με εμπειρία στη Nio, ο οποίος φέρεται να υιοθετεί πιο ρεαλιστική προσέγγιση, δίνοντας έμφαση σε σταδιακή πρόοδο και βελτίωση, αντί για επιθετικούς στόχους.

Η διαδικασία ενοποίησης, που αναμένεται να επιταχυνθεί πριν την πρώτη επέτειο της Onvo στις 15 Μαΐου, θεωρείται κρίσιμη για την αύξηση της λειτουργικής αποδοτικότητας και τη βιωσιμότητα της μάρκας. Η Onvo, βρίσκεται σε μια κομβική στιγμή: πρέπει άμεσα να αποδείξει ότι μπορεί να επιβιώσει και να αναπτυχθεί, στη σκληρή αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.

Πηγή: carnewschina.com

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων