Opel Mokka GSE Rally: Έτοιμο για ράλλυ, με αμιγώς ηλεκτρικούς κινητήρες

Η Opel με το νέο Mokka GSE Rally, μας δίνει μια πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλλυ του μέλλοντος.
Η Opel ανέπτυξε το αγωνιστικό B-SUV σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς eRally5 της FIA. Είναι μάλιστα το πρώτο μοντέλο – πρωτότυπο ή μη – που ακολουθεί τους συγκεκριμένους κανόνες.
H γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε 280 ίππους και 345 Nm ροπής, νούμερα που είναι παρόμοια με την Alfa Romeo Junior Veloce – την πιο ισχυρή έκδοση του B-SUV. Bασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας eCMP που χρησιμοποιείται και στο Mokka Electric παραγωγής.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Το Mokka GSE Rally διαθέτει πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων και ενισχυμένους άξονες μετάδοσης και πλήμνες τροχών. Το σασί έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το χαμηλό βάρος. Η ρυθμιζόμένη ανάρτηση από την Bilstein περιλαμβάνει ενισχυμένα γόνατα McPherson μπροστά με αρθρώσεις uniball, ενώ πίσω υπάρχει άκαμπτος άξονας με τροποποιημένα ελατήρια και αμορτισέρ.
Δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως ABS, ESP, σύστημα διατήρησης λωρίδας ή έλεγχος πρόσφυσης. Η ρύθμιση του λογισμικού για τον κινητήρα και τη διαχείριση της μπαταρίας βασίστηκε στην εμπειρία από το Corsa Rally Electric, με στόχο τη μέγιστη απόδοση και ανταπόκριση σε αγωνιστικές συνθήκες. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 54 kWh.
Όπως και το Corsa Rally Electric, έτσι και το Mokka GSE Rally διαθέτει κλωβό ασφαλείας πιστοποιημένο από τη FIA, καθίσματα ράλλυ με ζώνες έξι σημείων, ειδική θωράκιση της μπαταρίας και πρόσθετη προστασία από κάτω. Το σύστημα 400V παρακολουθείται συνεχώς από το Master Alarm Indicator. Σε περίπτωση απώλειας μόνωσης, το σύστημα οπτικής και ηχητικής προειδοποίησης ενημερώνει άμεσα.
Σε περίπτωση απότομης επιβράδυνσης (π.χ. σε μια σύγκρουση), το σύστημα υψηλής τάσης απενεργοποιείται πλήρως σε λίγα δέκατα του δευτερολέπτου. Τέλος, το Mokka GSE Rally διαθέτει ειδικό σύστημα πυρόσβεσης με μη αγώγιμο υγρό.
Προς το παρόν το μοντέλο βρίσκεται σε πρωτότυπη μορφή, όμως σύντομα θα αγωνίζεται στο ADAC Opel Electric Rally Cup «powered by GSE» – το μοναδικό έως σήμερα αμιγώς ηλεκτρικό κύπελλο αγώνων ράλλυ ενιαίου τύπου στον κόσμο.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.