Peugeot: Το 200.000ο 3008 βγήκε από την γραμμή παραγωγής
To fastback SUV της Peugeot, το 3008, ξεκίνησε την εμπορική του πορεία τον Φεβρουάριο του 2024 στην 3η γενιά του, ενώ έφτασε στην Ελλάδα στο τέλος Ιουνίου του ίδιου έτους.
Ενάμισι χρόνο αργότερα, το εργοστάσιο του Sochaux στην Γαλλία, το οποίο είναι το μόνο που παράγει το 3008, κατασκεύασε την 200.000η μονάδα, στις 24 Σεπτεμβρίου 2025.
Εκεί βρέθηκαν τόσο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Peugeot, Alain Favey, όσο και ο Διευθυντής του εργοστασίου στο Sochaux, Manuel Gentile.
Η Peugeot σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι από τα συνολικά 200.000 αντίτυπα του 3008 που έχει κατασκευάσει, το 22% εξ’ αυτών είναι οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ η κορυφαία έκδοση GT αντιπροσωπεύει το 54% των πωλήσεων.
Το εργοστάσιο του Sochaux, για να καλύψει τη μεγάλη ζήτηση στo Peugeot 3008, απασχολεί 6.500 άτομα σε 2,5 βάρδιες και μπορεί να παράγει κάθε τύπο αμαξώματος και κινητήρα — ηλεκτρικό, υβριδικό ή θερμικό — προσαρμόζοντας την παραγωγή στην ζήτηση με ευελιξία.
Το 3008 έγινε το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis (με νέους εμπρός και πίσω άξονες για τη βελτίωση του κρατήματος).
διατίθεται με τρία εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης που υπόσχονται υψηλή απόδοση και οικονομία καυσίμου. Η έκδοση Hybrid των 145 ίππων συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.2 Turbo με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Η έκδοση Plug-in Hybrid (PHEV) κινείται από ένα αναβαθμισμένο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με ισχύ 195 ίππων. Διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και μπορεί να καλύψει αποστάσεις ακόμη και πάνω από 100 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά.
Υπάρχουν επίσης τρεις αμιγώς ηλεκτρικές εκδοχές με διαφορετικά επίπεδα ισχύος. Η εισαγωγική έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς, διαθέτει μπαταρία 73 kWh και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 157 kW (210 ίππους) και ροπή 345 Nm. Αυτό επιτρέπει στο ηλεκτρικό 3008 να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ. και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα, με μέγιστη αυτονομία σε συνδυασμένο κύκλο WLTP να ανέρχεται στα 527 χλμ.
Μία ηλεκτρική έκδοση 230 ίππων (με κίνηση στον εμπρός άξονα) μεγάλης αυτονομίας υπόσχεται σύμφωνα με την Peugeot, έως και 701 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, χάρη στην μπαταρία 98 kWh. Εντός του 2025 προστέθηκε και τετρακίνητη έκδοση με διπλό μοτέρ, η οποία αποδίδει 325 ίππους και καλύπτει 500 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.