Peugeot 3008: Νέα βασική έκδοση STYLE, από 33.900 ευρώ – motorone.gr
Το Peugeot 3008 έχει ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία στην ελληνική αγορά ήδη από τον Ιούλιο του 2024.
Η γαλλική εταιρεία αποφάσισε να επεκτείνει την γκάμα του 3008, με μια νέα, πιο προσιτή έκδοση.
Σύμφωνα με την Peugeot η νέα γκάμα κάνει το μοντέλο πιο προσιτό, χωρίς συμβιβασμούς “στην premium ποιότητα, στον εξοπλισμό ή στην οδηγική εμπειρία”.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Η νέα έκδοση STYLE γίνεται πλέον το βασικό επίπεδο του Peugeot 3008. Με τιμή εκκίνησης 33.900 ευρώ, ο εξοπλισμός της διαθέτει:
- Ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με ελαστικά 225/55
- Φιμέ κρύσταλλα
- Προβολείς LED με αυτόματη λειτουργία
- Αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων
- Εξωτερικούς καθρέπτες ηλεκτρικά αναδιπλούμενους με φωτισμό προσέγγισης
- Συστήμα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί
- Κάμερα οπισθοπορείας 180° με πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Peugeot Panoramic Display με 2 έγχρωμες οθόνες HD 10 ιντσών
- Ασύρματη λειτουργία Mirror Screen (Apple CarPlay, Android Auto)
- Καθίσματα με αφρό υψηλής πυκνότητας, σε συνδυασμό τεχνητό δέρμα / ύφασμα
- Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό
Στην γκάμα παραμένουν οι εκδόσεις ALLURE και GT. Η έκδοση ALLURE αποκτά το Vision Park 360 (σύστημα επιτήρησης εξωτερικού χώρου με κάμερες προβολής 360°), Adaptive Cruise Control Stop & Go, Blind Spot Detection και Rear Cross Traffic Alert, στην τιμή των 36.900 ευρώ.
Η κορυφαία έκδοση GT προσφέρει ακόμη περισσότερα, με το Drive Assist Plus 2.0 (σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης), Semi Automatic Lane Change Assist (ημιαυτόνομη αλλαγή λωρίδας), Anticipated Intelligent Speed Adaptation (σύστημα ενημέρωσης επικείμενης αλλαγής ορίου ταχύτητας), τον εργοστασιακό συναγερμό, την επαγωγική φόρτιση smartphone (15W) και το Vision Park 360 να προστίθενται πλέον στον βασικό εξοπλισμό. Όλα τα επιπλέον στοιχεία διατίθενται χωρίς έξτρα επιβάρυνση στην τιμή της έκδοσης, στα 40.900 ευρώ.
Το νέο Peugeot 3008 διατίθεται με τρία εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης που υπόσχονται υψηλή απόδοση και οικονομία καυσίμου. Η έκδοση Hybrid των 145 ίππων συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.2 Turbo με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Πρόκειται για ένα αποδοτικό σύστημα Mild Hybrid που, σε αστικές διαδρομές, μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο για περισσότερο από το 50% του χρόνου αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Η έκδοση Plug-in Hybrid (PHEV) κινείται από ένα αναβαθμισμένο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με ισχύ 195 ίππων. Διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και μπορεί να καλύψει αποστάσεις ακόμη και πάνω από 100 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά.
Τέλος, το ηλεκτρικό E-3008 διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, με ηλεκτροκινητήρες 210, 230 και 325 ίππων. Όλες αξιοποιούν μια μπαταρία 77 kWh, εκτός από την έκδοση των 230 ίππων, η οποία διατίθεται με μπαταρία 98 kWh. Η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 700 χιλιόμετρα, στην έκδοση με την μεγάλη μπαταρία, ενώ οι υπόλοιπες προσφέρουν αυτονομία 527 και 500 χιλιόμετρα, στις εκδόσεις των 210 και 325 ίππων αντίστοιχα.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.