Peugeot E-3008 και E-5008: Νέα τεχνολογία V2L και προκαταρκτική φόρτιση μπαταρίας αλλάζουν το παιχνίδι – Cars Electric

Η Peugeot προχωρά σε σημαντικές αναβαθμίσεις στα ηλεκτρικά SUV της, E-3008 και E-5008, φέρνοντας δύο νέες τεχνολογίες που θα αλλάξουν την εμπειρία χρήσης: την προκαταρκτική ρύθμιση μπαταρίας και τη λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L). Στόχος είναι η βελτίωση της φόρτισης και η παροχή πρακτικών λύσεων για την καθημερινότητα.
Vehicle-to-Load: Το αυτοκίνητο γίνεται πηγή ενέργειας
Η λειτουργία V2L μετατρέπει το ηλεκτρικό σας όχημα σε κινητή πηγή ρεύματος, παρέχοντας έως 3 kW ισχύος μέσω ειδικού προσαρμογέα στη θύρα φόρτισης Τύπου 2. Έτσι, μπορείτε να τροφοδοτήσετε ηλεκτρικές συσκευές, όπως φορητούς υπολογιστές, ηλεκτρικά ποδήλατα ή ακόμα και μικρά ψυγεία, ιδανικό για εκδρομές ή ανάγκες εκτός σπιτιού.
Η Peugeot είχε παρουσιάσει την τεχνολογία στα E-208 και E-2008 και πλέον τη διαθέτει στάνταρ σε όλα τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Θα είναι διαθέσιμη και στο νέο E-308, ενώ στο E-408, αναμένεται να ενσωματωθεί έως το πρώτο τρίμηνο του 2026. Αυτό καθιστά τα ηλεκτρικά Peugeot πιο ευέλικτα, καλύπτοντας ανάγκες υπαίθριων δραστηριοτήτων, αλλά και καταστάσεων έκτακτης ανάγκης.
Προθέρμανση μπαταρίας: Ταχύτερη φόρτιση σε κρύες συνθήκες
Ένα από τα βασικά προβλήματα για τους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων, είναι η πτώση της απόδοσης φόρτισης, σε χαμηλές θερμοκρασίες. Η Peugeot λύνει το ζήτημα με ένα νέο σύστημα προκαταρκτικής προθέρμανσης της μπαταρίας, το οποίο είναι στάνταρ στα E-3008 και E-5008 και θα εφαρμοστεί σε όλα τα μοντέλα, που βασίζονται στην πλατφόρμα STLA Medium.
Το σύστημα αυξάνει τη θερμοκρασία της μπαταρίας έως και 10 °C σε μόλις 20 λεπτά, επιτρέποντας πιο γρήγορη φόρτιση. Αν και η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης παραμένει στα 160 kW, η προθέρμανση βοηθά ώστε το αυτοκίνητο να φτάνει πιο γρήγορα σε αυτή την ισχύ. Έτσι, η φόρτιση από 20% έως 80% μπορεί να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από μισή ώρα, ακόμα και σε κρύες συνθήκες.
Έξυπνες επιλογές ενεργοποίησης
Η λειτουργία προθέρμανσης μπορεί να ενεργοποιηθεί με τρεις τρόπους:
-
Αυτόματα, όταν το όχημα πλοηγείται σε σταθμό φόρτισης.
-
Χειροκίνητα, μέσω της οθόνης αφής.
-
Απομακρυσμένα, από την εφαρμογή MyPeugeot.
Η τρίτη επιλογή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, αφού μπορεί να χρησιμοποιήσει ενέργεια από το οικιακό δίκτυο κατά τη φόρτιση, μειώνοντας την κατανάλωση της μπαταρίας και διατηρώντας την αυτονομία για το ταξίδι.
Συμπέρασμα
Με τις δύο αυτές τεχνολογίες, η Peugeot δείχνει τη δέσμευσή της να κάνει την ηλεκτροκίνηση πιο πρακτική και αποδοτική. Το V2L ανοίγει νέες δυνατότητες χρήσης του αυτοκινήτου, ενώ η προθέρμανση της μπαταρίας, βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία φόρτισης, ιδιαίτερα για όσους ταξιδεύουν σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Πηγή: electriccarsreport.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.