Porsche: Παγκόσμια πρεμιέρα της πρώτης ηλεκτρικής Cayenne στην IAA Mobility 2025 – motorone.gr
H Porsche ετοιμάζεται να αποκαλύψει την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Cayenne στην ιστορία, σε πρωτότυπη μορφή, στα πλαίσια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου.
Η Cayenne Electric θα συμπληρώνει την γκάμα του μοντέλου και σύμφωνα με την γερμανική μάρκα θα είναι πιο ισχυρή και τεχνολογικά εξελιγμένη από ποτέ.
Aυτό θα είναι και το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche, καθώς το 2024 αποκάλυψε την νέα γενιά της Macan, με ηλεκτρικά σύνολα.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Τον Ιούλιο του 2025 η Porsche δημοσίευσε φωτογραφίες από καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της Cayenne Electric, στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Hillclimb, καθώς και στο Goodwood Festival of Speed. Σε αυτές διακρίνουμε τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα, με τις τέσσερις φωτιζόμενες κουκίδες, που προέρχονται απευθείας από την Taycan, καθώς και ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία, στο κάτω μέρος του μπροστινού προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος το ενιαίο φωτιστικό σώμα έχει ανανεωθεί, με τετραγωνισμένα στοιχεία LED.
Οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της Cayenne θα έχουν μεγαλύτερο μεταξόνιο σε σχέση με τις θερμικές, προκειμένου να φιλοξενήσουν τις μεγάλες σε όγκο μπαταρίες. Καθώς απουσιάζει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, το καπό θα είναι μικρότερο, κρατώντας έτσι τις διαστάσεις στα ίδια επίπεδα.
Η πλατφόρμα που θα αξιοποιήσει η Porsche Cayenne Electric θα είναι η PPE, με αρχιτεκτονική 800V, όπως και στην μικρότερη Macan. Σε αντίθεση όμως με την Macan, θα υπάρχουν διαθέσιμες και ορισμένες νέες τεχνολογίες, που θα κάνουν τη γενιά πιο ικανή και πιο γρήγορη. Η γερμανική εταιρεία έχει επιβεβαιώσει ότι οι κορυφαίες εκδόσεις θα διατίθενται με το σύστημα ανάρτησης Active Ride Control, που έκανε το ντεμπούτο του στην Taycan και την Panamera και επιτρέπει στους τροχούς να αντιδρούν εντελώς ανεξάρτητα στις κακοτεχνίες του δρόμου, βελτιώνοντας την απόκριση και την άνεση.
Δεν ξέρουμε σίγουρα αν θα υπάρχει έκδοση με μονό ηλεκτροκινητήρα, καθώς οι περισσότερες – αν όχι όλες – θα διατίθενται με δύο ηλεκτροκινητήρες, προσφέροντας και τετρακίνηση. Η ισχύς και η αυτονομία δεν έχουν επιβεβαιωθεί, όμως περιμένουμε οι κορυφαίες εκδόσεις να προσφέρουν έως και 1.000 ίππους. Γνωρίζουμε ότι η νέα Cayenne θα μπορεί να ρυμουλκήσει τρέιλερ βάρους έως και 3,5 τόνων – νούμερο εντυπωσιακό, ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.
Κάθε δύο χρόνια η IAA Mobility προσφέρει σε κατασκευαστές, δημοσιογράφους και θιασώτες του αυτοκινήτου μια πλατφόρμα διαλόγου για θέματα κινητικότητας, καινοτομίας και τεχνολογίας. Φέτος θα πραγματοποιηθεί από τις 9 έως τις 14 Σεπτεμβρίου, με μότο: «It’s All About Mobility».
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.