Presidential Renault Rafale: To νέο αυτοκίνητο του Εμμανουέλ Μακρόν

Aυτό είναι το νέο αυτοκίνητο του Εμμανουέλ Μακρόν: το Presidential Renault Rafale. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ξεχωριστό μοντέλο, αποτέλεσμα μιας μοναδικής τριμερούς συνεργασίας μεταξύ του Μεγάρου των Ηλυσίων, της Renault και αρκετών φημισμένων γαλλικών οίκων.
Το προεδρικό Rafale δημιουργήθηκε από το σχεδιαστικό κέντρο της Renault στη Guyancourt.
Εξωτερικά, η έκδοση Presidential εμπλουτίζεται με αρκετά ξεχωριστά χαρακτηριστικά, όπως η εμπρός γρίλια στα χρώματα της γαλλικής σημαίας, οι αφαιρούμενες βάσεις για τα σημαιάκια, καθώς και τα “tricolor” (bleu–blanc–rouge), σήματα στις εμπρός πόρτες.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Η Renault μάλιστα μπήκε στον κόπο να βάψει το αμάξωμα σε μια αποκλειστική μπλε απόχρωση (‘Bleu Présidence), η οποία ενσωματώνει μια τεχνολογία που περιορίζει την απορρόφηση θερμότητας, μειώνοντας την θερμοκρασία εντός του οχήματος κατά 10 βαθμούς Κελσίου. Το χρώμα διαθέτει επίσης μπλε, λευκά και κόκκινα στοιχεία, που γίνονται ορατά όταν πέφτουν πάνω τους οι ακτίνες του ήλιου.
Το όχημα έχει θωρακιστεί, έχει επιμηκυνθεί και προσαρμοστεί ώστε να περιλαμβάνει συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά. Το πιστοποιημένο επίπεδο θωράκισης ταιριάζει διακριτικά με τη συνολική σχεδίαση του οχήματος χωρίς να αλλοιώνει την οπτική του ταυτότητα. Το πλαίσιο έχει ρυθμιστεί σύμφωνα με την Renault αποκλειστικά για ομαλή και σταθερή οδήγηση, ακόμη και σε αστικό περιβάλλον, ενώ η ανάρτηση έχει προσαρμοστεί ώστε να αντισταθμίζει το βάρος της θωράκισης.
Όποιος κι αν βρεθεί στο πίσω κάθισμα του προεδρικού Rafale θα έχει στην διάθεσή του ένα «κινητό γραφείο», όπως το αποκαλεί η ίδια η Renault. Οι πίσω πόρτες κλείνουν απαλά για ομαλή και αθόρυβη λειτουργία, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πρωτοκόλλου. Για λόγους ασφάλειας δεν υπάρχουν δημοσιευμένες φωτογραφίες από τα πίσω καθίσματα, όμως γνωρίζουμε ότι θα προσφέρει στον Γάλλο Πρόεδρο υψηλά επίπεδα άνεσης, συνδεσιμότητας και ιδιωτικότητας.
Οι σχεδιαστές επέλεξαν ένα μαύρο μάρμαρο με λευκά «νερά» που εξορύσσεται στα Πυρηναία για την πίσω κεντρική κονσόλα, το ταμπλό και το κεντρικό τμήμα του τιμονιού του Προεδρικού Renault Rafale. Πρόκειται για ένα υλικό που σπάνια χρησιμοποιείται στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ολόκληρη η διαδικασία συναρμολόγησης έγινε υπό την επίβλεψη της Mineral Expertise, μιας κορυφαίας γαλλο-ιταλικής εταιρείας με εξειδίκευση στις μαρμάρινες κατασκευές.
Ο Ludovic Avenel, ο οποίος εξειδικεύεται στην κατασκευή επίπλων, σχεδίασε την επένδυση για τα χειριστήρια ελέγχου σε σκούρο ξύλο οξιάς με ειδική τεχνοτροπία μαρκετερί. Το δέρμα, το οποίο προέρχεται από επιλεγμένα κομμάτια, κατεργάστηκε σε συγκεκριμένα χρώματα, ενώ το μπλε χρώμα στις εμφανείς ραφές επιλέχθηκε προσεκτικά για να ταιριάζει με το επίσημο χρώμα της Προεδρίας της Δημοκρατίας. Τα προσκέφαλα διαθέτουν κεντημένο με λέιζερ το γαλλικό οικόσημο.
Το κινητήριο σύνολο του προεδρικού Renault Rafale αποτελείται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με turbo ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και στέλνει την ισχύ του στους μπροστινούς τροχούς. Παράλληλα δύο ηλεκτροκινητήρες μεταδίδουν ισχύ 70 και 136 στιγμιαίων ίππων στον μπροστά και τον πίσω άξονα αντίστοιχα.
Υπάρχει επίσης και μια βοηθητική γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης 34 ίππων. Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε συνολική ισχύ 300 ίππων και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα. Το Plug-in υβριδικό σύστημα προσφέρει συνολική αυτονομία περί τα 100 χιλιόμετρα και φορτίζει πλήρως σε 2 ώρες και 55 λεπτά.
Η Renault ξεκίνησε να κατασκευάζει οχήματα για την Γαλλική Προεδρία το μακρινό 1920. Το πρώτο όχημα ήταν το Renault 40 CV, η τότε ναυαρχίδα της μάρκας που χρησιμοποιήθηκε από τον Πρόεδρο Paul Deschanel και τους διαδόχους του. Έκτοτε, δώδεκα αρχηγοί κρατών έχουν επιλέξει αυτοκίνητα της Renault για επίσημη χρήση.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.