Renault Embleme: Το ηλεκτρικό Crossover-ναυαρχίδα του μέλλοντος

Η Renault ετοιμάζει μια επανάσταση στο χώρο των οικογενειακών crossover, με το νέο της project, ένα πανίσχυρο και φουτουριστικό μοντέλο, που θυμίζει το Espace του αύριο. Με την κωδική ονομασία Embleme, το μοντέλο αυτό αναμένεται να αναδιαμορφώσει την κατηγορία D, προσφέροντας κορυφαία αεροδυναμική, ηλεκτρική αυτονομία έως και 1000 χιλιόμετρα και χώρο για ολόκληρη την οικογένεια.
Το πρωτότυπο αποκαλύφθηκε το 2024 και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις με τις κομψές γραμμές και την shooting brake αισθητική του, ένα χαμηλότερο από SUV και πιο ψηλό από sedan όχημα, με ξεχωριστό χαρακτήρα. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, Laurens van den Acker, το περιέγραψε ως «την πιο αγνή έκφραση, του μοντέρνου σχεδιασμού της Renault».
Αν και ακόμη δεν έχει αποφασιστεί αν το τελικό μοντέλο θα είναι καθαρά ηλεκτρικό ή υβριδικό, όλα δείχνουν πως η πλατφόρμα AmpR Medium θα επιτρέψει ευελιξία στην επιλογή μετάδοσης, από πίσω κίνηση έως και τετρακίνηση υψηλής απόδοσης.
Το Embleme θα μπορούσε να εξοπλιστεί είτε με μεγάλη μπαταρία είτε με μικρότερη, υποστηριζόμενη από κυψέλη καυσίμου υδρογόνου. Με ένα συνδυαστικό σύστημα 40kWh + υδρογόνο, μπορεί να φτάσει τα 999 χλμ αυτονομίας με γρήγορες στάσεις πέντε λεπτών.
Το εσωτερικό του υπόσχεται κορυφαία ευρυχωρία, αξιοποιώντας την εμπειρία των Scenic και Espace. Χωρίς την ανάγκη για παραδοσιακό κινητήρα, οι σχεδιαστές μπορούν να προσφέρουν άνετους χώρους για πέντε ή και επτά επιβάτες, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2,9 μέτρα, κοντά στη νέα BMW Σειρά 5.
Αεροδυναμικά χαρακτηριστικά όπως κρυφά χερούλια, ενεργός διαχύτης και επίπεδο πάτωμα αμαξώματος, συνδυάζονται με ψηφιακή σήραγγα αέρα που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την ομάδα F1 της Alpine. Επιπλέον, η Renault στοχεύει στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα με ανακυκλώσιμα υλικά και νέας γενιάς μπαταρίες LFP (λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού), οι οποίες μειώνουν το κόστος κατά 20%.
Το Embleme δεν είναι απλώς ένα ακόμα crossover, είναι μια τολμηρή ματιά στο μέλλον της μετακίνησης. Αναμένεται στην παραγωγή μετά το 2028 και φιλοδοξεί να γίνει το νέο σημείο αναφοράς της Renault, σε μια εποχή ριζικών αλλαγών.
Πηγή: autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.