Skoda Felicia Fun: Concept με έμπνευση από… AI! – motorone.gr
Το Skoda Felicia Fun ήταν ένα παιχνιδιάρικο pick-up το οποίο παρήχθη από το 1997 έως το 2000 σε συνολικά 4.216 μονάδες και έμεινε στην ιστορία της μάρκας ως ένα ενδιαφέρον μοντέλο, χρώματος κίτρινου. Αυτό ήταν μάλιστα και το μόνο εργοστασιακό χρώμα του μοντέλου.
Τι γίνεται όμως όταν η Skoda θέλει να αναβιώσει το μικρό pick-up, υιοθετώντας την νέα φιλοσοφία σχεδιασμού Modern Solid και αξιοποιώντας AI εργαλεία; Το αποτέλεσμα φαίνεται στις φωτογραφίες και ακούει στο όνομα Felicia Fun Concept.
To πρωτότυπο ταιριάζει στην μοντέρνα φιλοσοφία των μοντέλων της μάρκας, συνδέοντας τον σχεδιασμό με το κλασικό πλέον Skoda pick-up.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Παρότι οι διαφορές είναι περισσότερες από τις ομοιότητες, το πρωτότυπο είναι βαμμένο στην ίδια κίτρινη απόχρωση, ενώ είναι δίθυρο και διαθέτει, φυσικά, την χαρακτηριστική καρότσα. Η μάσκα στο μπροστινό μέρος εμπνέεται από τα ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας και κυρίως από το πρωτότυπο Vision 7S, με την χαρακτηριστική μάσκα Tech Deck, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και το καπό που συναντάμε και σε μοντέλα παραγωγής της μάρκας όπως το Elroq και το Enyaq.
Στο πίσω μέρος υπάρχει η ίδια αεροτομή όπως και στο αρχικό Felicia Fun, ενώ ακριβώς από κάτω υπάρχουν τα ροζ πίσω φώτα με μια φωτεινή μπάρα LED που τα συνδέει, προσφέροντας μια 90’s αισθητική. Οι ροζ λεπτομέρειες συνεχίζονται, στα καλύμματα των τροχών, τα παράθυρα, την πινακίδα και τους προφυλακτήρες. Οι μεγάλες ζάντες και τα μαύρα πλαστικά χαρίζουν έναν δυναμικό χαρακτήρα στο πρωτότυπο.
Μέχρι στιγμής υπάρχει διαθέσιμο μόνο ένα σκίτσο από το εσωτερικό, στο οποίο διακρίνουμε μια τεράστια οθόνη με αισθητική εμπνευσμένη από CRT οθόνη (τις λεγόμενες «τηλεοράσεις – κουτιά») που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό. Διακρίνουμε επίσης μια ψηλή κεντρική κονσόλα και κίτρινα καθίσματα, καθώς και ένα τετραγωνισμένο τιμόνι με ροζ γράμματα Skoda στη μέση.
Όπως προαναφέραμε, η διαδικασία σχεδιασμού ξεκίνησε μάλλον αντισυμβατικά, με τον Γάλλο σχεδιαστή Julien Petitseigneur και την ομάδα του να πειραματίζονται με εργαλεία ΑΙ. Ο ίδιος δήλωσε σχετικά: «Έκανα έρευνα για το αυτοκίνητο, στη συνέχεια δοκίμασα διαφορετικές προτροπές και τις βελτίωσα στην τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσω αρχικές ιδέες που αποτύπωναν το πνεύμα του πρωτότυπου. Αυτό μου επέτρεψε να εξερευνήσω γρήγορα τις πιθανές κατευθύνσεις και να αποφασίσω πώς να προχωρήσω».
Αφού ικανοποιήθηκε με τα αποτελέσματα του «AI brainstorming», ο Julien επεξεργάστηκε τις λεπτομέρειες με το χέρι: «Τα αποτελέσματα της τεχνητής νοημοσύνης είναι πάντα αρκετά πρόχειρα – περισσότερο θυμίζουν περιγράμματα. Εφάρμοσα το δικό μου στυλ στην επιλεγμένη ιδέα και την τελειοποίησα διεξοδικά».
Ακόμα όμως και με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης να επιταχύνει τα πρώτα στάδια της σχεδίασης, αφιέρωσε πολλές ώρες στο έργο. Ο Petitseigneur θυμάται: «Δούλεψα για περίπου δύοεβδομάδες, περίπου τρεις ώρες κάθε βράδυ μετά τη δουλειά. Σε σύγκριση με ένα τυπικό έργο που χρειάζεται χρόνια για να ολοκληρωθεί, είναι ένα μικρό χρονικό διάστημα, αλλά έμαθα πολλά και το βρήκα {ενν. το project} χαλαρωτικό με τον τρόπο του».
Στην παρούσα φάση το Skoda Felicia Fun concept δεν προορίζεται για την παραγωγή, ενώ πιθανότατα δεν θα περάσει ποτέ από τον ψηφιακό κόσμο των υπολογιστών στον φυσικό κόσμο.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.