Suzuki Swift: Ξεπέρασε τις 10 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως

Νέο Cupra Tindaya: Το αντίπαλο δέος της BMW iX3 παρουσιάστηκε στο Μόναχο - motorone.gr


Το Suzuki Swift αποτελούσε πάντα ένα από τα πιο δημοφιλή fun-to-drive hatchback. Στην χώρα μας το έχουμε γνωρίσει ήδη από την δεκαετία του ’80, σε δύο γενιές, όμως το πραγματικό «reboot» του μοντέλου έγινες για τις παγκόσμιες αγορές το 2004, με την κυκλοφορία του να ξεκινά τον Νοέμβριο του ίδιου έτους.

Είκοσι χρόνια και οκτώ μήνες αργότερα,  η Suzuki Motor Corporation ανακοίνωσε ότι το compact επιβατικό της αυτοκίνητο έχει επιτύχει συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις 10 εκατομμυρίων μονάδων έως τον Ιούλιο του 2025.

Το Swift άλλαξε τη φιλοσοφία κατασκευής αυτοκινήτων της Suzuki. Από την κυκλοφορία του το 2004 ως ένα παγκόσμιο στρατηγικό αυτοκίνητο, το Swift έχει καταφέρει να κερδίσει βραβεία Αυτοκινήτου της Χρονιάς στην Ιαπωνία και σε άλλες χώρες ανά τον κόσμο.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Έχει παραχθεί σε χώρες όπως η Ιαπωνία, η Ουγγαρία, η Ινδία, η Κίνα, το Πακιστάν και η Γκάνα, και έχει πουληθεί σε περισσότερες από 170 χώρες και περιοχές, συμπεριλαμβανομένων της Ιαπωνίας, της Ινδίας και της Ευρώπης. Το Swift έχει καθιερωθεί σταθερά ως το παγκόσμιο στρατηγικό αυτοκίνητο της Suzuki.

Από τα 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί παγκοσμίως, το 60% ήταν στην Ινδία, το 14% στην Ευρώπη, το 8% στην Ιαπωνία και το 18% σε άλλες χώρες. Στην Ινδία, από την κυκλοφορία του το 2005, έχει πουλήσει περίπου 6 εκατομμύρια μονάδες και έχει καταστεί ηγέτης στην αγορά των compact αυτοκινήτων πόλης της χώρας.

O Toshihiro Suzuki, πρόεδρος στην Suzuki, σχολίασε: “Ευχαριστούμε τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο που επέλεξαν το Swift· είμαστε υπερήφανοι να ανακοινώσουμε ότι οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις του έφτασαν τα 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Εκφράζουμε την εγκάρδια ευγνωμοσύνη μας.”

Λανσαρισμένο το 2004 ως ένα compact αυτοκίνητο σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται στα παγκόσμια πρότυπα, το Swift εξελίχθηκε σε ένα από τα μοντέλα-σημείο αναφοράς της Suzuki. Ήταν επίσης το πρώτο νέο μοντέλο που παρήχθη σχεδόν ταυτόχρονα σε τέσσερις χώρες, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο στην παγκόσμια ανάπτυξή μας.”

“Με το βλέμμα στο μέλλον, η Ομάδα Suzuki θα συνεχίσει να εργάζεται ενωμένα για να προσφέρει σημαντικά προϊόντα που θα στηρίζουν την καθημερινή μετακίνηση των πελατών μας σε όλο τον κόσμο.”

Ιστορία του SWIFT

Νοέμβριος 2004: Λανσάρισμα 1ης γενιάς SWIFT στην Ιαπωνία (έναρξη παραγωγής στην Ιαπωνία)

Φεβρουάριος 2005: Έναρξη παραγωγής στην Ουγγαρία

Μάιος 2005: Έναρξη παραγωγής στην Ινδία

Ιούνιος 2005: Έναρξη παραγωγής στην Κίνα

Σεπτέμβριος 2005: Λανσάρισμα 1ης γενιάς SWIFT Sport στην Ιαπωνία (MT: Οκτώβριος 2005)

Νοέμβριος 2009: Έναρξη παραγωγής στο Πακιστάν

Σεπτέμβριος 2010: Λανσάρισμα 2ης γενιάς SWIFT στην Ιαπωνία

Δεκέμβριος 2011: Λανσάρισμα 2ης γενιάς SWIFT Sport στην Ιαπωνία (CVT: Ιανουάριος 2012)

Ιανουάριος 2017: Λανσάρισμα 3ης γενιάς SWIFT στην Ιαπωνία

Σεπτέμβριος 2017: Λανσάρισμα 3ης γενιάς SWIFT Sport στην Ιαπωνία

Σεπτέμβριος 2022: Έναρξη παραγωγής στη Γκάνα

Δεκέμβριος 2023: Λανσάρισμα 4ης γενιάς SWIFT στην Ιαπωνία (MT: Ιανουάριος 2024)

Ιστορία Πωλήσεων του SWIFT

Ιούνιος 2008: 1 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις

Ιανουάριος 2011: 2 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις

Ιανουάριος 2013: 3 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις

Αύγουστος 2014: 4 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις

Απρίλιος 2016: 5 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις

Φεβρουάριος 2018: 6 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις

Οκτώβριος 2019: 7 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις

Δεκέμβριος 2021: 8 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις

Οκτώβριος 2023: 9 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις

Ιούλιος 2025: 10 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις

To MotorOne έχει δοκιμάσει τρεις εκδόσεις του Suzuki Swift:

Κάνοντας κλικ πάνω σε κάθε έκδοση μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική μας δοκιμή για αυτό.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων