Test Drives στην Κίνα: Τα Omoda & Jaecoo σε ρεαλιστικές συνθήκες – motorone.gr
 
  							
					 		 
Ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος στην επαρχία της Wuhu, με τα φώτα των test cars να αντανακλούν πάνω στη βρεγμένη άσφαλτο.
Δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο ρεαλιστικό περιβάλλον για να δοκιμάσουμε στην πράξη τι σημαίνει τεχνολογία ασφάλειας στη νέα εποχή των Omoda & Jaecoo.
Στο πλαίσιο του Omoda & Jaecoo International User Summit 2025, συμμετείχαμε στο NEXT Drive – Co-Creation Experience Camp, μια σειρά από ειδικά διαμορφωμένες δοκιμασίες όπου δημοσιογράφοι και συνεργάτες από όλο τον κόσμο κλήθηκαν να ζήσουν τις δυνατότητες της νέας γκάμας οχημάτων της εταιρείας.
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Τα αυτοκίνητα της εμπειρίας
Η πίστα φιλοξένησε διαφορετικά μοντέλα, αντιπροσωπευτικά του πώς η Omoda & Jaecoo εξελίσσουν ταυτόχρονα την αστική, οικογενειακή και ηλεκτρική κινητικότητα:
Omoda 5 facelift – το γνώριμο crossover με ανανεωμένη σχεδίαση και πιο ώριμη οδηγική συμπεριφορά.
Omoda 7 – το νέο μεσαίο SUV της σειράς, με τεχνολογία SHS (Super Hybrid System) που συνδυάζει επιδόσεις και αποδοτικότητα.
Omoda 9 Plug-in Hybrid (SHS-P) – το μεγάλο plug-in υβριδικό SUV που δείχνει ξεκάθαρα τη νέα κατεύθυνση της μάρκας προς την “1-λίτρου εποχή”.
Jaecoo 5 EV – η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή ενός μοντέλου με έντονο outdoor χαρακτήρα και σύστημα ανάκτησης ενέργειας τελευταίας γενιάς.

Εμπειρία υπό πίεση — και υπό βροχή
Η πρώτη δοκιμή ήταν επιτάχυνση και φρενάρισμα. Η βροχή έκανε το τεστ πιο ρεαλιστικό και απαιτητικό, όμως τα αυτοκίνητα της Omoda & Jaecoo έδειξαν από την πρώτη στιγμή σταθερότητα και προβλέψιμη συμπεριφορά.
Στο Omoda 7, το υβριδικό σύστημα συνεργάζεται άψογα με το traction control, μεταφέροντας ομαλά τη ροπή χωρίς γλίστρημα, ενώ το φρενάρισμα — ακόμη και σε ολισθηρή άσφαλτο — παρέμεινε ευθύγραμμο, χωρίς μετατοπίσεις.
Το Omoda 9 Plug-in Hybrid εντυπωσίασε με τη δύναμή του: επιτάχυνση γεμάτη ροπή από χαμηλά, και στη συνέχεια, ένα σύστημα πέδησης με απόλυτη γραμμικότητα χάρη στην ηλεκτρική υποβοήθηση και τη ρύθμιση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.
Στο Jaecoo 5 EV, η άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα έκανε το 0–60 χλμ./ώρα να μοιάζει σχεδόν στιγμιαίο, ενώ στα σλάλομ το βάρος του αυτοκινήτου δεν έδειξε να το περιορίζει. Το τιμόνι είχε φυσική αίσθηση και τα συστήματα έκαναν διακριτικά την εμφάνισή τους.

Σλάλομ, τεστ αποφυγής και ADAS στην πράξη
Στο κομμάτι των σλάλομ και αποφυγής εμποδίου, τα συστήματα ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) έδειξαν την ωριμότητά τους.
Η Omoda & Jaecoo έχουν επενδύσει σε ένα νέο “Smart Safety Architecture”, που δεν περιορίζεται στην ενεργητική ασφάλεια, αλλά «προβλέπει» τις κινήσεις του οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι ένας συνδυασμός τεχνολογιών που συνεργάζονται φυσικά — χωρίς να αφαιρούν την αίσθηση του ελέγχου.

Κατά τη διάρκεια των ελιγμών σε υψηλή ταχύτητα, το LCC (Lane Centering Control) κράτησε το αυτοκίνητο σταθερό ακόμα και όταν η βροχή έκανε δύσκολη την ορατότητα, ενώ το RPA/APA (Remote & Automated Parking Assist) που παρουσιάστηκε σε ξεχωριστό session, απέδειξε ότι το “parking anxiety” είναι πλέον παρελθόν.

Μια πρώτη γεύση από το αύριο
Το κοινό στοιχείο όλων των δοκιμών; Μια ενιαία αίσθηση ωριμότητας και εμπιστοσύνης. Είτε επρόκειτο για το ευέλικτο Omoda 5 facelift είτε για το τεχνολογικά εντυπωσιακό Omoda 9 Plug-in Hybrid, κάθε μοντέλο απέπνεε τη φιλοσοφία “Safety First” και την ικανότητα να κάνει την τεχνολογία αόρατη — να λειτουργεί διακριτικά, για να προστατεύει χωρίς να αποσπά.

Οι Κινέζοι μηχανικοί και οι άνθρωποι της Omoda & Jaecoo δεν μας έδειξαν απλώς αυτοκίνητα. Μας έδειξαν ένα σύστημα σκέψης, όπου η απόδοση, η ασφάλεια και η ευφυΐα συνυπάρχουν. Και ίσως εκεί να κρύβεται το μεγαλύτερο κέρδος αυτού του ταξιδιού: η συνειδητοποίηση ότι το “Super Next” είναι μια νέα πραγματικότητα που ήδη οδηγούμε.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




