To Karma Amaris φτάνει τα 100 km/h πριν καν το σκεφτείς! – Cars Electric

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Karma Automotive είχε ανακοινώσει τα σχέδιά της για ένα νέο, κομψό, δίθυρο κουπέ υψηλών επιδόσεων, εξοπλισμένο με σύστημα μετάδοσης κίνησης εκτεταμένης αυτονομίας. Τότε, η παρουσίασή της, συνοδεύτηκε μόνο από λίγες ψηφιακά δημιουργημένες εικόνες και έναν σύντομο πρόλογο.
Σήμερα όμως, το όνειρο παίρνει σάρκα και οστά. Το Karma Amaris δεν είναι πια απλά μια υπόσχεση, είναι πραγματικότητα, όπως αποδεικνύουν οι πρώτες πραγματικές φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα, λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του στο φημισμένο The Quail, A Motorsports Gathering. Μαζί με τις εικόνες, η εταιρεία από την Καλιφόρνια, αποκάλυψε και πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, που αποκαλύπτουν ένα αυτοκίνητο κομψό, αλλά και εξαιρετικά δυνατό.
Επιδόσεις που κόβουν την ανάσα
Κάτω από το αεροδυναμικό αμάξωμα, το Amaris κρύβει δύο ισχυρούς ηλεκτρικούς κινητήρες τοποθετημένους στον πίσω άξονα. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 708 ίππους και τα 917 Nm ροπής, επιτρέποντας στο κουπέ, να «εκτοξεύεται» από στάση στα 100 χλμ/ώρα, σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 260 χλμ/ώρα, διασφαλίζοντας ότι η ισχύς παραμένει διαχειρίσιμη αλλά εντυπωσιακή.
Συνδυασμός ηλεκτρικής ισχύος και γεννήτριας
Η ενέργεια προέρχεται από μια μπαταρία υψηλής τάσης 41,5 kWh, προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, που ξεπερνά τα 160 χιλιόμετρα. Ωστόσο, το Amaris δεν σταματά εκεί: ένας τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια, φορτίζοντας την μπαταρία εν κινήσει. Δεν υπάρχει μηχανική σύνδεση με τους τροχούς, κάτι που επιτρέπει στο όχημα να συνδυάζει την ηλεκτρική απόδοση με την πρακτικότητα της επαναφόρτισης εν κινήσει. Με γεμάτο ρεζερβουάρ και πλήρη φόρτιση, η συνολική αυτονομία φτάνει τα 640+ χιλιόμετρα.
Εξωτερική σχεδίαση με premium υλικά
Το αμάξωμα είναι μια προσεγμένη σύνθεση αλουμινίου και ανθρακονημάτων, συνδυάζοντας την αντοχή με το χαμηλό βάρος. Οι εντυπωσιακές σφυρήλατες ζάντες Constellation των 22 ιντσών από αλουμίνιο, ολοκληρώνουν την επιθετική αλλά εκλεπτυσμένη εμφάνιση. Οι γραμμές είναι σμιλεμένες για αεροδυναμική απόδοση, ενώ η παρουσία του αυτοκινήτου, αποπνέει κύρος ακόμα και σε στάση.
Εσωτερικό δύο θέσεων με τεχνολογική υπεροχή
Στο εσωτερικό, το Amaris προσφέρει θέσεις για δύο επιβάτες. Ο πίσω χώρος έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αποσκευές, δίνοντας έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια των μπροστινών καθισμάτων. Όπως και σε σύγχρονα supercars της Ferrari και της Audi, το ταμπλό φιλοξενεί τρεις ψηφιακές οθόνες:
-
Μία μπροστά από τον οδηγό για τον πίνακα οργάνων
-
Μία κεντρική για το σύστημα infotainment
-
Μία μπροστά από τον συνοδηγό, η οποία ενεργοποιείται μόνο όταν το κάθισμα είναι κατειλημμένο
Το σαλόνι συνδυάζει δέρμα, σουέτ, ανθρακονήματα και πινελιές σε piano black, δημιουργώντας μια αίσθηση απόλυτης premium ποιότητας. Η ηλεκτροχρωματική πανοραμική οροφή, προσθέτει μια φουτουριστική πινελιά, επιτρέποντας την αλλαγή της διαφάνειας με το πάτημα ενός κουμπιού – από απόλυτα διαφανής έως πλήρως αδιαφανής.
Σχέδια παραγωγής και τιμή
Η Karma Automotive προγραμματίζει να ξεκινήσει την παραγωγή του Amaris στο τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους. Η τιμή εκκίνησης, αναμένεται γύρω στα 200.000 δολάρια, τοποθετώντας το μοντέλο, σε μια κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι απαιτήσεις των πελατών εξαιρετικά υψηλές.
Μια κρίσιμη κίνηση για το μέλλον της Karma
Το Amaris δεν είναι απλώς ένα ακόμα εντυπωσιακό κουπέ· είναι μια δήλωση επιβίωσης για την κινεζικής ιδιοκτησίας Karma Automotive. Για χρόνια, η εταιρεία πάλευε να βρει τον βηματισμό της, αξιοποιώντας ό,τι είχε απομείνει από το αρχικό σχέδιο της Fisker για το Karma, ένα αυτοκίνητο που δεν κατάφερε να κυριαρχήσει στην αγορά. Τώρα, με το Amaris, η Karma φιλοδοξεί να κάνει την επανεκκίνησή της και να δείξει ότι μπορεί να σταθεί απέναντι στους μεγάλους της βιομηχανίας.
Αν καταφέρει να συνδυάσει την κομψότητα, την τεχνολογία και την αξιοπιστία με την υπόσχεση των επιδόσεων που μόλις αποκάλυψε, τότε το Karma Amaris, ίσως γίνει το εισιτήριο της εταιρείας για ένα νέο, πιο λαμπρό κεφάλαιο στην ιστορία της.
Πηγή: insideevs.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.