Toyota: Οι νέοι κινητήρες που θα δουλεύουν με βενζίνη, βιοκαύσιμα και… υδρογόνο! – motorone.gr
Σε μια εποχή που η ηλεκτροκίνηση κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, με την Ευρώπη να στοχεύει στον πλήρη εξηλεκτρισμό εντός 20ετίας, η Toyota παραμένει πιστή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η συνεργασία της ιαπωνικής μάρκας με την Mazda και την Subaru είναι εδώ και καιρό γνωστή και έχει ως στόχο την εξέλιξη οικολογικών βενζινοκινητήρων.
Ο Andrea Carlucci, Αντιπρόεδρος Στρατηγικής Προϊόντων και Μάρκετινγκ της Toyota Europe, δήλωσε στο Automotive News ότι το κλειδί για την επιτυχία του νέου κινητήρα είναι η ευελιξία του: «Προσπαθούμε να βελτιστοποιήσουμε τον νέο κινητήρα για κάθε τύπο εφαρμογής, είτε πρόκειται για ηλεκτρικό, υβριδικό ή υδρογόνο {ενν. σύστημα κίνησης}». Υποστηρίζει, επίσης, την ποικιλομορφία των συστημάτων κίνησης, δίνοντας στους πελάτες την ελευθερία επιλογής: «Δεν θα προωθήσουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε αγορές όπου δεν υπάρχει ζήτηση».
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Η Toyota κατά πάσα πιθανότητα θέλει να δημιουργήσει μοντέλα όπως το Nissan Ariya, ή το Leapmotor C10 REEV, τα οποία αξιοποιούν μεν κινητήρα εσωτερικής καύσης, όμως αυτός δεν κινεί απευθείας τους τροχούς. Ο θερμικός κινητήρας εν προκειμένω λειτουργεί ως γεννήτρια που παράγει ρεύμα για την μπαταρία που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος τελικά δίνει κίνηση στο όχημα. Yπάρχουν κάποιες διαφορές στον τρόπο λειτουργίας των δύο μοντέλων, το αποτέλεσμα όμως είναι κοινό: ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί πάντα στο ιδανικό εύρος, βελτιστοποιώντας την αποδοτικότητα.
Η Toyota είχε καταφέρει το μακρινό 2018 να ξεπεράσει το 40% σε ποσοστό θερμικής απόδοσης και στοχεύει σε ακόμα υψηλότερα ποσοστά με τους νέους της κινητήρες. Μάλιστα θα μπορεί να δουλέψει τόσο με βενζίνη, όσο και με βιοκαύσιμα, ενώ στο παιχνίδι μπαίνουν τόσο τα συνθετικά καύσιμα όσο και το υδρογόνο.
Ο Carlucci εκτιμά ότι οι νέοι κινητήρες θα μπορούσαν να εγκαθίστανται ακόμα και σε Plug-In Hybrid μοντέλα, προσφέροντας πάνω από 100 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας – νούμερο που ο ίδιος αποκαλεί «σημείο καμπής» για την επιτυχία τους.
Η Toyota δεν σκοπεύει όμως να προσφέρει μόνο υψηλή αποδοτικότητα και μειωμένους ρύπους. Οι «petrolheads», οι λάτρεις της οδήγησης, παραμένουν ακόμα στο προσκήνιο για την ιαπωνική εταιρεία. Μπορεί η κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων να έχει συρρικνωθεί, ωστόσο φαίνεται πως η επένδυση της εταιρείας μέσω της Gazoo Racing θα μπορούσε να γοητεύσει και τους πλέον «ρομαντικούς» της αυτοκίνησης, καθώς στις πιο ισχυρές τους εκδόσεις θα μπορούσαν να αποδίδουν έως και 600 ίππους.
Στόχος για την Toyota είναι τα νέα κινητήρια σύνολα να φτάσουν στην παραγωγή έως το 2027.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.