Toyota C-HR: Αναβαθμίζεται για το 2026 – Νέο κινητήριο σύνολο στην έκδοση GR Sport – motorone.gr
Το Toyota C-HR είναι το πρώτο σε πωλήσεις C-SUV στην Ελλάδα για το 2025, καθώς, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του ΣΕΑΑ, από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούλιο του 2025, έχει σημειώσει 2.138 ταξινομήσεις.
Προκειμένου να εδραιωθεί ακόμα περαιτέρω στην κορυφαία θέση των πωλήσεων, η ιαπωνική μάρκα προχώρησε σε μια αναβάθμιση του C-HR, εξελίσσοντας το μοντέλο με περισσότερο εξοπλισμό και τεχνολογίες ασφάλειας.
H έκδοση Mid+ αποκτά νέες ζάντες 18 ιντσών σε ματ μαύρη απόχρωση. Στο εσωτερικό τα καθίσματα έχουν νέα επένδυση Samara, η οποία αυξάνει το ποσοστό ανακυκλωμένων υλικών, καλύπτοντας ολόκληρο το κάθισμα. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι σε μια νέα γκρι απόχρωση.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
H πιο σπορ έκδοση GR Sport θα είναι διαθέσιμη και με τον μικρότερο υβριδικό κινητήρα των 1,8 λίτρων, προσφέροντας ζάντες 19 ιντσών, εσωτερικό με κόκκινες ραφές και επένδυση Ultrasuede, καθώς και στοιχεία GR Sport στο αμάξωμα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν και ζάντες 20 ιντσών.
Το νέο Toyota C-HR διατίθεται στην ελληνική αγορά με 4 υβριδικά συστήματα κίνησης:
- 1.8 Hybrid 140 με βενζινοκινητήρα 1.8 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία 0,41 kWh, αυτόματο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης e-CVT, συνδυαστική ισχύ 140 ίππων, 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9’’, τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 4,8-5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 103 γρ./χλμ..
- 2.0 Hybrid 200 με βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία 0,41 kWh, αυτόματο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης e-CVT, συνδυαστική ισχύ 198 ίππων, 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1’’, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 4,8-5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 107 γρ./χλμ..
- 2.0 Hybrid 200 AWD–i με βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων, 2 ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία 0,41 kWh, τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης e-CVT, συνδυαστική ισχύ 198 ίππων, 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9’’, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 5,1-5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 112 γρ./χλμ..
- 2.0 Plug–in Hybrid 220 με βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία 5,1 kWh, αυτόματο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης e-CVT, συνδυαστική ισχύ 223 ίππων, 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4’’, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 0,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 19 γρ./χλμ. και ηλεκτρική αυτονομία 66 χλμ..
Όλες οι εκδόσεις του νέου C-HR έχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορούν καθημερινά στον Δακτύλιο της Αθήνας χωρίς περιορισμούς. Το αναβαθμισμένο Toyota C-HR αναμένεται να φτάσει στις ελληνικές αντιπροσωπείες στα τέλη του 2025, ενώ, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, είναι διαθέσιμο για παραγγελία σε όλη την Ευρώπη.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.