Volkswagen: Θα παρουσιάσει πάνω από 30 νέα μοντέλα στην αγορά της Κίνας έως το 2028

O Ayoub El Kaabi οδηγεί πλέον το Opel Grandland


Η Volkswagen παρουσίασε τρία εντυπωσιακά πρωτότυπα μοντέλα στην Έκθεση Αυτοκινήτου Σαγκάης – και κανένα από αυτά δεν προορίζεται για την αγορά της Ευρώπης.

Αυτή είναι η νέα στρατηγική του Ομίλου, καθώς στοχεύει να παρουσιάσει πάνω από 30 νέα μοντέλα για την αγορά της Κίνας μέχρι το τέλος του 2027.

Ο Thomas Schafer, Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, δήλωσε: «Τα τρία πρωτότυπα οχήματα είναι το ορατό αποτέλεσμα της στρατηγικής μας ‘Στην Κίνα, για την Κίνα’». Ο Thomas Ulbrich, Διευθύνων Σύμβουλος του Τεχνολογικού Κέντρου της Volkswagen στην Κίνα, πρόσθεσε ότι η ανάπτυξη των νέων μοντέλων θα διαρκέσει «το πολύ 34 μήνες», σε σύγκριση με τους 54 μήνες που χρειάζεται συνήθως η εταιρεία.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο ότι η Volkswagen έχει μια ιδιαίτερη σύνδεση με την Κίνα. Την δεκαετία του ’70 η γερμανική μάρκα ήταν από τις πρώτες που ξεκίνησαν την εμπορική τους δραστηριότητα στην χώρα, ενώ μέχρι πριν μία δεκαετία, το 50% των πωλήσεων της Volkswagen προερχόταν από την συγκεκριμένη αγορά. Ωστόσο, η αυξανόμενη πίεση από τις εγχώριες μάρκες ειδικά στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, περιόρισαν αρκετά αυτό το ποσοστό, ρίχνοντάς το κάτω από το 20%.

Στην Ευρώπη, η Volkswagen εστιάζει σχεδόν όλη την προσοχή της στο λανσάρισμα νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ωστόσο στην Κίνα, η εταιρεία θα προσφέρει στους πελάτες της μια επιλογή από αμιγώς ηλεκτρικά και Plug-In υβριδικά σύνολα, ενώ κάθε αυτοκίνητο θα είναι προϊόν κοινοπραξίας μεταξύ της Volkswagen και μιας διαφορετικής κινεζικής εταιρείας.

World premiere: Volkswagen unveils in Shanghai the concept vehic

Για παράδειγμα, το ID. ERA – το πρωτότυπο 7θέσιο SUV που θα ανταγωνίζεται το Kia EV9 – δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την SAIC, ιδιοκτήτρια της MG. Αυτό θα είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της VW που θα διαθέτει τεχνολογία «range-extender», αξιοποιώντας έναν βενζινοκινητήρα κάτω από το καπό ο οποίος δεν θα κινεί τους τροχούς αλλά θα παράγει ενέργεια για τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες.

World premiere: Volkswagen unveils in Shanghai the concept vehic

Τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά είναι προς το παρόν άγνωστα, αλλά η βαυαρική εταιρεία υποστηρίζει πως θα μπορεί να διανύσει πάνω από 1.000 χιλιόμετρα χωρίς στάση.

World premiere: unveils in Shanghai the concept vehic

Το ID. EVO είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Anhui – μια κοινοπραξία με την JAC Motors. Διαθέτει αρχιτεκτονική 800V και σύμφωνα με την Volkswagen προορίζεται για νέους, συνειδητοποιημένους οδηγούς.

World premiere: Volkswagen unveils in Shanghai the concept vehic

Τέλος, υπάρχει το ID. AURA, ένα sedan που αναπτύχθηκε από κοινού με την FAW – μια από τις μεγαλύτερες κρατικές αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας. Η συγκεκριμένη έχει επίσης κοινοπραξίες με την Toyota και τη General Motors.

World premiere: unveils in Shanghai the concept vehic

Αξιοποιεί την πλατφόρμα CMP – όχι αυτή που συναντάμε στα supermini και τα B-SUV του ομίλου Stellantis – εν προκειμένω το CMP σημαίνει Compact Main Platform. Αξιοποιεί μια νέα «ηλεκτρονική αρχιτεκτονική ζωνών», η οποία σχεδιάστηκε ειδικά για την κινεζική αγορά, και ρίχνει το βάρος της κατασκευής.

World premiere: unveils in Shanghai the concept vehic

Η Volkswagen ισχυρίζεται επίσης ότι «μέσω της υψηλής υπολογιστικής ικανότητας που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη, το σύστημα υψηλής αυτοματοποιημένης οδήγησης που χρησιμοποιείται σε αυτή την πλατφόρμα ανεβάζει τον πήχη της έξυπνης και ταυτόχρονα φυσικής οδηγικής συμπεριφοράς».

Τα μοντέλα παραγωγής θα διαθέτουν δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης «Level 2++» από τις αρχές του επόμενου έτους, που σημαίνει ότι θα μπορούν να προσπερνούν και να κάνουν μανούβρες, χωρίς παρέμβαση από τον οδηγό.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων