Volkswagen Golf R: Έρχεται νέα έκδοση με 400 ίππους; – motorone.gr


Θα κατασκευαστεί ποτέ ένα Golf με 400 ίππους; Η Volkswagen, εδώ και σχεδόν 10 χρόνια έχει εκφράσει ότι ετοιμάζει μια παραλλαγή του Golf R υπερυψηλών επιδόσεων.

Καθώς όμως η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει για το τέλος των βενζινοκίνητων μοντέλων της γερμανικής μάρκας, καθώς αυτή θα υιοθετήσει αμιγώς ηλεκτρικά hot hatchback στην γκάμα της, τώρα θα μπορούσε να είναι η κατάλληλη στιγμή για μια τελευταία βενζινοκίνητη ναυαρχίδα.

Φαίνεται ότι και η Volkswagen έχει τις ίδιες σκέψεις, καθώς ο φακός του Auto Express εντόπισε για μία ακόμα φορά στο Nurburgring της Γερμανίας ένα πρωτότυπο Golf R σε διαδικασία δοκιμών, με μερικές σημαντικές τροποποιήσεις.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Κοιτώντας όμως το τοπίο στην αυτοκίνηση, διακρίνουμε αλλαγές, που κάνουν πολύ πιο δύσκολη την πώληση ενός Golf 400 ίππων στην Ευρώπη σήμερα, από ό,τι 10 χρόνια πριν. Οι αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων, καθώς και οι μικρότερες οικονομίες κλίμακας, λόγω της συρρίκνωσης των πωλήσεων του μοντέλου είναι οι κύριες απειλές, όμως υπάρχουν και μερικές νέες ευκαιρίες.

VW Golf R spy shot (1)

Η εσωτερική πολιτική του Ομίλου ήταν εδώ και καιρό ένας λόγος για τη διστακτικότητα της Volkswagen να λανσάρει ένα μοντέλο με τόσο υψηλές επιδόσεις στην αγορά. Οι 400 ίπποι αντιστοιχούν στην ισχύ του Audi RS 3 – ένα αυτοκίνητο που παραδοσιακά βρίσκεται στην κορυφή της ιεραρχίας των hot-hatchback του Ομίλου Volkswagen. Καθώς όμως το 5κύλινδρο Audi αποσύρεται από την παραγωγή, δημιουργείται πιθανώς ένα άνοιγμα για τη Volkswagen.

VW Golf R spy shot (3)

Κοιτάζοντας το πρωτότυπο, υπάρχουν μερικές χαρακτηριστικές τροποποιήσεις που υποδηλώνουν ότι πιθανότατα το μοντέλο θα αποκτήσει περισσότερη ισχύ. Το καπό διαθέτει νέους αεραγωγούς, στις εξωτερικές άκρες του, γεγονός που υποδηλώνει ότι η Volkswagen χρειάστηκε να κάνει αλλαγές προκειμένου να περιορίσει τις υψηλές θερμοκρασίες του χώρου του κινητήρα.

VW Golf R spy shot (6)

Η εικασία αυτή υποστηρίζεται περαιτέρω από ένα μεγαλύτερο ψυγείο που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, πίσω από την επίσης μεγαλύτερη μάσκα. Παρότι δεν μπορούμε να δούμε ακριβώς αν έχουν τοποθετηθεί πρόσθετα intercooler – όπως σε άλλα μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως η Mercedes-AMG A 45 S – τα εξωτερικά άκρα της κύριας εισαγωγής έχουν ανοίξει σε σύγκριση με το βασικό Golf R.

VW Golf R spy shot (5)

Κάτι που μπορούμε να διακρίνουμε από τις φωτογραφίες είναι ότι δεν υπάρχουν θεμελιώδεις αλλαγές στο αμάξωμα του Golf, που σημαίνει ότι οι διαστάσεις των τροχών θα παραμείνουν σε μεγάλο βαθμό ως έχουν. Συνήθως η Audi μεγαλώνει τους μπροστινούς θόλου του A3 προκειμένου να δημιουργήσει ένα πιο εστιασμένο set-up για το RS 3, κάτι που θεωρητικά θα μπορούσε να τοποθετηθεί και σε ένα Golf, επειδή κάτω από το αμάξωμα τα δύο μοντέλα μοιράζονται πολλά εξαρτήματα.

VW Golf R spy shot (7)

Ακόμη και χωρίς αλλαγές στο αμάξωμα, τόσες πολλές μηχανικές αλλαγές θα οδηγούσαν πιθανότατα σε μια αύξηση της τιμής αγοράς, κάτι που δημιουργεί ένα ακόμη ερώτημα: θα υπάρχει αγορά για ένα Golf που θα μπορούσε να κοστίζει πάνω από 70.000 ή 80.000 ευρώ; Υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να το μάθουμε.

VW Golf R spy shot (4)

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AUTO EXPRESS
Απόδοση: Νίκος Ναούμ

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων