Volkswagen ID.3: Πάνω από 90% χωρητικότητα μπαταρίας μετά από 160.000 χιλιόμετρα

Oι τεχνικοί του ADAC – του μεγαλύτερου ανεξάρτητου οργανισμού οδικής ασφάλειας και αυτοκινητιστικών δοκιμών στη Γερμανία – χρησιμοποίησαν ένα Volkswagen ID.3 Pro S προκειμένου να αξιολογήσουν την χωρητικότητα της μπαταρίας μετά από εκτεταμένη χρήση και πολλαπλά χιλιόμετρα χρήσης.
Το μοντέλο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με την μπαταρία των 77 kWh, η οποία σε διάστημα 4 χρόνων υποβλήθηκε σε εντατική χρήση. Συνολικά 160.000 χιλιόμετρα δοκιμών σημείωσε το γερμανικό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας του οργανισμού στο Landsberg am Lech.
Οι δοκιμαστές της ADAC δεν χαρίστηκαν στη μπαταρία. Για να φτάσει τον μαγικό αριθμό των 100.000 χιλιομέτρων όσο το δυνατόν ταχύτερα, το ID.3 φορτιζόταν συχνά στο 100% σε ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Επιπλέον, σε αντίθεση με τη σύσταση, το όχημα ήταν συνήθως έτοιμο για τον επόμενο δοκιμαστή στον σταθμό φόρτισης με επίπεδο φόρτισης 100%, σε αναμονή μερικές φορές για αρκετές ημέρες.
Η συγκεκριμένη δοκιμή αντοχής είναι η πρώτη του είδους της για όχημα της οικογένειας μοντέλων ID. Μεταξύ των περιόδων δοκιμών, το ID.3 περνούσε επανειλημμένα ελέγχους από μηχανικούς στο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας Landsberg am Lech. Η ADAC εξετάζει οκτώ βασικά κριτήρια και περισσότερα από 300 δευτερεύοντα, που κυμαίνονται από τεχνολογία και ασφάλεια έως επίπεδο ελέγχου του οχήματος, ευκολία χειρισμού και περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
O ADAC έχει μια σαφή σύσταση για τους πελάτες: Οι ενημερώσεις λογισμικού θα πρέπει να εγκαθίστανται πάντα. Το ID.3 έλαβε πολλαπλές αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της δοκιμής – μεταξύ των οποίων και στον υπολογισμό διαδρομής σε πραγματικό χρόνο (EV Route Planner), ο οποίος προτείνει σταθμούς φόρτισης σε μεγάλες αποστάσεις, με βάση την εναπομείνασα ενέργεια, την κυκλοφορία και τις καιρικές συνθήκες. Οι ενημερώσεις περιλάμβαναν επίσης διόρθωση σφαλμάτων καθώς και αύξηση της μέγιστης ισχύος φόρτισης έως και τα 170 kW.
Οι ενημερώσεις λογισμικού είχαν θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση και κατ’ επέκταση στην αυτονομία. Η ενεργειακή απόδοση βελτιώθηκε ιδιαίτερα σε μικρές αποστάσεις και σε θερμοκρασίες μεταξύ 0–5°C, όπου παραδοσιακά η κατανάλωση είναι αυξημένη.
Μετά το πέρας της δοκιμής, η υγεία της μπαταρίας παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, διατηρώντας το 91% της αρχικής χωρητικότητας. Όπως ισχύει για όλα τα μοντέλα της οικογένειας ID., η Volkswagen εγγυάται ότι η μπαταρία διατηρεί τουλάχιστον το 70% της αρχικής της χωρητικότητας μετά από οκτώ έτη ή 160.000 χιλιόμετρα.
Ο Martin Sander, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen αρμόδιος για Πωλήσεις, Marketing και After Sales, δήλωσε: «Το αποτέλεσμα αναδεικνύει την εντυπωσιακή ποιότητα των μοντέλων ID. ακόμη και μετά από χιλιάδες χιλιόμετρα. Με απόδοση άνω του 90% μετά από 160.000 χλμ., το ID.3 αποδεικνύεται μια εξαιρετικά ελκυστική επιλογή και ως μεταχειρισμένο».
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.