Volkswagen ID. EVERY1: To ηλεκτρικό των 20.000 ευρώ βρίσκεται στο Μόναχο

Η Vοlkswagen αποκάλυψε τον Μάρτιο του 2025 το νέο ID.EVERY1, το πρωτότυπο πάνω στο οποίο θα βασιστεί και ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής, που δεν αποκλείεται να ονομάζεται και ID. Lupo.
To πρωτότυπο βρίσκεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, στο περίπτερο της γερμανικής εταιρείας, μαζί με τα νέα ID. Polo και ID. CROSS Concept.
Η τιμή που έχει ανακοινώσει η Volkswagen για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο βρίσκεται στα 20.000 ευρώ. Με αυτή την χαμηλή – για ηλεκτρικό – τιμή, η γερμανική εταιρεία επιδιώκει να γίνει πιο ανταγωνιστική, «χτυπώντας» ευθέως τόσο τα κινεζικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και τον άμεσο ανταγωνιστή του, το Renault Twingo. Το τελευταίο βρίσκεται ακόμα σε στάδιο εξέλιξης και ανάπτυξης, με στόχο να μπει στην παραγωγή το 2026, περίπου την ίδια δηλαδή περίοδο με το μικρό της Volkswagen, που θα κάνει ντεμπούτο το 2027.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Σε αντίθεση όμως με το Twingo, το οποίο ποντάρει στον ρετροφουτουριστικό σχεδιασμό, η Volkswagen επιλέγει μια πιο μοντέρνα, μινιμαλιστική και απλή σχεδίαση. Το αμάξωμα είναι σχεδιασμένο ώστε να είναι διαχρονικά καλαίσθητο, χωρίς ωστόσο να γίνεται κοινότοπο.
Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα έχουν ένα μακρόστενο σχεδιασμό, ο οποίος θυμίζει την κόρη ενός ματιού. Αυτά βρίσκονται πίσω από ένα ενιαίο διαφανές πάνελ, ενώ κάτω από αυτό βρίσκονται τα κάθετα φώτα ημέρας. Τα φωτιστικά σώματα, σε συνδυασμό με τους αισθητήρες ραντάρ, οι οποίοι βρίσκονται στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, χαράσσουν ένα πλατύ «χαμόγελο» στο μπροστινό μέρος του ID.EVERY1, το οποίο το κάνει να ξεχωρίζει από πολλά άλλα σύγχρονα μοντέλα, τα οποία είναι ως επί το πλείστον σχεδιασμένα ώστε να είναι πιο «επιθετικά» στο μάτι.
Το προφίλ χαρακτηρίζεται από τους φουσκωμένους θόλους, τους τεράστιους τροχούς, τα μικρά παράθυρα και το χαμηλό και φαρδύ στήσιμο. Οι μπροστινές κολώνες της οροφής είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα και, μαζί με τα πλαϊνά τζάμια και το παρμπρίζ, δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι στηρίζεται μόνο στις πίσω κολώνες. Αυτές είναι αρκετά μεγάλες σε διαστάσεις, παραπέμποντας στο Volkswagen ID.3.
Το πίσω μέρος του ID.EVERY1 ενώνεται σχεδιαστικά με το up! τόσο στις γραμμές του προφυλακτήρα όσο και στην πίσω πόρτα, η οποία είναι κατασκευασμένη εξ’ολοκλήρου από γυαλί. Ξεχωρίζουν επίσης τα καμπυλωτά πίσω φώτα, η μικρή αεροτομή στην οροφή και η απλή σχεδίαση. Τα λογότυπα, τόσο εμπρός όσο και πίσω, είναι φωτιζόμενα.
Δεν ξέρουμε βέβαια κατά πόσο το μοντέλο παραγωγής θα θυμίζει, στην τελική μορφή του, το πρωτότυπο, καθώς η Volkswagen θα κάνει μια σειρά από αλλαγές, προκειμένου να περιορίσει το κόστος παραγωγής, διατηρώντας την τιμή στα επίπεδα που ανακοίνωσε η εταιρεία.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.