Volkswagen T-Roc: Η νέα γενιά θα κάνει ντεμπούτο τον Σεπτέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου – motorone.gr

Geely: Εκτοξεύει 11 δορυφόρους - Πώς αυτοί επηρεάζουν τα αυτοκίνητά της - motorone.gr


Η Volkswagen ετοιμάζεται να αποκαλύψει την νέα γενιά του T-Roc, του B-SUV το οποίο έχει καταφέρει να χαράξει μια αρκετά επιτυχημένη πορεία ως τώρα στην ελληνική αγορά.

Το μοντέλο θα κάνει το ντεμπούτο του στην IAA Mobility 2025, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Μόναχο, από τις 9 έως τις 14 Σεπτεμβρίου.

Ως μία από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις του είδους, η IAA προσφέρει κάθε δύο χρόνια σε κατασκευαστές, δημοσιογράφους και θιασώτες του αυτοκινήτου μια πλατφόρμα διαλόγου για θέματα κινητικότητας, καινοτομίας και τεχνολογίας. Μότο της IAA Mobility 2025 είναι το «It’s All About Mobility».

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Μια φωτογραφία που κυκλοφόρησε πρόσφατα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Volkswagen υποδηλώνει ότι το νέο μοντέλο θα διατηρήσει μεγάλο μέρος της σχεδιαστικής γλώσσας της προηγούμενης γενιάς, υιοθετώντας ορισμένα νέα χαρακτηριστικά.

Το κύριο στοιχείο που είναι ορατό από τη φωτογραφία είναι το προφίλ του νέου T-Roc, το οποίο, ακόμη και με το καμουφλάζ, φαίνεται πως διατηρεί την ίδια γραμμή οροφής με την τρέχουσα γενιά. Οι στρογγυλεμένοι, φουσκωμένοι θόλοι θα βρίσκονται επίσης στην νέα γενιά, μαζί με ένα νέο, ψηλό καπό.

Τον Ιανουάριο είχαμε δει δύο φωτογραφίες μέσα από το infotainment του νέου B-SUV, οι οποίες μας επέτρεψαν να βγάλουμε κάποια πρώτα συμπεράσματα για τον σχεδιασμό του νέου μοντέλου. Η μπροστινή μάσκα θα αντλεί έμπνευση από την υπόλοιπη γκάμα της Volkswagen, όπως το Tiguan, αλλά και το ανανεωμένο Golf. Τα φωτιστικά σώματα θα θυμίζουν ελαφρώς αυτά που βρίσκονται και στο MG3. Αυτά θα ενώνονται μεταξύ τους από μια λεπτή φωτιζόμενη γραμμή – όπως και σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας.

volkswagen t roc mk2 (1)

Το T-Roc 2ης γενιάς θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB evo, η οποία βρίσκεται και στο Golf. Ως αποτέλεσμα αναμένουμε να δούμε μια παρόμοια – αν όχι την ίδια – γκάμα από κινητήρες. Στη βάση της γκάμας του Golf συναντάμε τον τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1.5 TSI με απόδοση 116 ίππων o οποίος διατίθεται και σε αναβαθμισμένη εκδοχή με 150 ίππους. Αμφότεροι προσφέρονται και με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V (1.5 eTSIμε την ίδια ακριβώς απόδοση και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

volkswagen t roc mk2 (2)

Οι εκδόσεις plug-in hybrid διαθέτουν νέο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων και περιλαμβάνουν την 1.5 eHybrid με ισχύ 204 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. και την ισχυρότερη 1.5 GTE με τους 272 ίππους. Η βενζινοκίνητη γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον 2.0 TSI απόδοσης 205 ίππων με 7άρι DSG, ενώ κόντρα στην τάση της εποχής, υπάρχουν και επιλογές diesel με τον 2.0 TDI σε εκδοχές των 116 και 150 ίππων.

Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε με την αποκάλυψη της δεύτερης γενιάς, όμως ξέρουμε ότι το νέο T-Roc θα είναι το τελευταίο ολοκαίνουργιο μοντέλο που λανσάρει η Volkswagen με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς η μάρκα κινείται προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων