Volvo XC70: Ντεμπούτο για το πολυτελές υβριδικό SUV με αυτονομία 1.200 χλμ! – Cars Electric

Το ολοκαίνουργιο Volvo XC70 2025 βγήκε επίσημα από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της εταιρείας στο Taizhou και ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Chengdu, στις 27 Αυγούστου, όταν και θα ξεκινήσουν οι προ-πωλήσεις. Τοποθετημένο ως πολυτελές SUV κατηγορίας D, το νέο XC70 τοποθετείται ανάμεσα στις σειρές 60 και 90 της Volvo και βασίζεται στη νέα υπερυβριδική αρχιτεκτονική SMA (Scalable Modular Architecture).
Με μήκος 4.815 χιλ., πλάτος 1.890 χιλ., ύψος 1.650 χιλ. και μεταξόνιο 2.895 χιλ., το XC70 προσφέρει δυναμική παρουσία στον δρόμο. Ο εξωτερικός του σχεδιασμός, ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της οικογένειας ενεργειακών συστημάτων της Volvo, με κλειστή μάσκα που θυμίζει το μεγαλύτερο EX90 και εμβληματικά φώτα ημέρας «Thor’s Hammer», τοποθετημένα πάνω από τους κύριους προβολείς.
Στο πλάι, συναντάμε κλειστούς τροχούς, επίπεδες λαβές θυρών και πόρτες χωρίς πλαίσιο, στοιχεία που βελτιώνουν την αεροδυναμική και τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα. Οι καθρέφτες οπισθοπορείας επίσης είναι χωρίς πλαίσιο, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά φωτιστικά «Viking Axe» με κάθετες LED λωρίδες και γωνιακά φώτα σχήματος C, προσφέροντας υψηλή ορατότητα και αναγνωρισιμότητα. Ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, είναι διακριτικά κρυμμένος πάνω από το παρμπρίζ.
Η τεχνολογία του XC70 είναι εξίσου εντυπωσιακή. Το υπερυβριδικό σύστημα συνδυάζει έναν κινητήρα 1.5T plug-in hybrid με τρεις ηλεκτροκινητήρες (P1, P2 και P4) και το πρωτοποριακό κιβώτιο DHT 3 ταχυτήτων. Ο βενζινοκινητήρας 1.5T, με κύκλο Miller και άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης, αποδίδει 163 PS και 255 Nm ροπής, με θερμική απόδοση 44%. Ο κινητήρας P1 (82 PS) αναλαμβάνει την εκκίνηση και την παραγωγή ενέργειας, ο P2 (145 PS) στον μπροστινό άξονα λειτουργεί ως κύριος κινητήρας κίνησης, ενώ ο P4 (212 PS) στον πίσω άξονα προσφέρει επιπλέον ισχύ και τετρακίνηση όταν απαιτείται.
Το προηγμένο DHT 3 ταχυτήτων επιτρέπει στον κινητήρα 1.5T να εμπλέκεται σε απευθείας κίνηση ήδη από τα 20 χλμ./ώρα, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα σε σχέση με τα τυπικά plug-in υβριδικά μιας ταχύτητας, που απαιτούν ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα για την ίδια λειτουργία. Το σύστημα υποστηρίζει επτά υβριδικές λειτουργίες, προσαρμόζοντας δυναμικά την παροχή ισχύος, ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία ξεπερνά τα 200 χλμ., ενώ η συνδυασμένη αυτονομία φτάνει τα 1.200 χλμ., με μέση κατανάλωση μόλις 5,85 λ./100 χλμ. σε κύκλο WLTC όταν η μπαταρία έχει αδειάσει.
Σύμφωνα με την CarNewsChina, η τιμή στη Κίνα εκτιμάται γύρω στα €43.000. Το νέο Volvo XC70 έρχεται να συνδυάσει κορυφαία τεχνολογία, πολυτέλεια και εντυπωσιακή αποδοτικότητα, θέτοντας νέα πρότυπα στην κατηγορία των πολυτελών SUV.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.