WEC-Fuji: Η πρώτη νίκη της Alpine με Hypercar – motorone.gr

Στις επεισοδιακές 6 Ώρες του Fuji, οι οποίες αποτέλεσαν και τον 100ό αγώνα στην ιστορία του θεσμού του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC), η Alpine, με πλήρωμα τους Charles Milesi, Paul-Loup Chatin and Ferdinand Habsburg, κατέκτησε την πρώτη της νίκη με την A424 LMDh, ακολουθώντας τολμηρή στρατηγική.
Σε έναν αγώνα του οποίου η κανονική ροή διακόπηκε τρεις φορές από παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας και πέντε κίτρινες σημαίες πλήρους πίστας (Full Course Yellow – FCY). To πλήρωμα της Alpine #35, εκκίνησε από την 9η θέση και έπεσε πιο πίσω έπειτα από ένα κακό ξεκίνημα, όπου o Habsburg χτύπησε την Toyota #8. Το περιστατικό επέφερε ποινή για το πλήρωμα της γαλλικής ομάδας και ανάγκασε επίσης την αντικατάσταση ρύγχους στο πρώτο pit stop.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ωστόσο, το πλήρωμα της Alpine #35 εισήλθε στη μάχη για τη διεκδίκηση της νίκης όταν εισήλθε στην πιο κατάλληλη στιγμή στα pits, λίγο πριν τη δεύτερη FCY, με δυόμισι ώρες να απομένουν για την καρό σημαία.
Ο Chatin πρόλαβε να εισέλθει στα pits και η γαλλική ομάδα πραγματοποίησε το pit stop της ενώ τα υπόλοιπα Hypercar κινούνταν με μόλις 80 χλμ./ώρα στην πίστα, καθώς η FCY μετατράπηκε σε κανονική παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αυτό έφερε τον Chatin στη 2η θέση.
Στο τελευταίο pit stop του αγώνα, η Alpine πήρε μία τολμηρή απόφαση, αντικαθιστώντας μόνο δύο εκ των τεσσάρων ελαστικών στο αυτοκίνητό της, μειώνοντας έτσι το χρόνο της στάσης, έναντι της Peugeot, η οποία άλλαξε τέσσερα ελαστικά στο 9Χ8 #93 που μοιράζονται οι Mikkel Jensen, Paul di Resta and Jean-Eric Vergne.
Συνεπώς, ο Milesi κατάφερε να ανέβει από την 3η θέση στην πρωτοπορία και όταν όλοι είχαν ολοκληρώσει τα pit stop τους, είχε προβάδισμα 8 δλ. επί των αντιπάλων του. Πρόκειται για την πρώτη νίκη της Alpine με αυτοκίνητο LMDh, προδιαγραφών της κατηγορίας Hypercar, αφού η προηγούμενη επιτυχία της είχε έρθει στη Monza τον Ιούλιο του 2022, αλλά με αυτοκίνητο LMP1.
Σε μία γαλλική μάχη, η Peugeot έχασε τη νίκη, αλλά πανηγύρισε το καλύτερο αποτέλεσμά της στη δύσκολη σύγχρονη επιστροφή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, με το πλήρωμα #93 να τερματίζει τον αγώνα στη 2η θέση.
Πριν το τελευταίο pit stop, η Alpine #35 είχε πέσει στην 3η θέση, πίσω από την Porsche #6 των Kevin Estre και Laurens Vanthoor, οι οποίοι όμως δέχθηκαν μία ποινή 5 δλ. για παρατυπία σε pit stop, γεγονός που τους έριξε στην 3η θέση. To πλήρωμα τερμάτισε μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω από το Peugeot #93.
Η δεύτερη Penske Porsche, των Mathieu Jaminet και Julien Andlauer, κατέλαβε την 4η θέση. Η δυνατή συγκομιδή βαθμών από την Porsche σημαίνει ότι παραμένει στη διεκδίκηση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών έως το φινάλε της φετινής σεζόν στο Μπαχρέιν, σε μία κακή ημέρα για τη Ferrari, που σημείωσε μόλις 1 βαθμό.
H νίκη στην κατηγορία LMGT3 απονεμήθηκε στην TF Sport Chevrolet Corvette Z06 GT3.R των Charlie Eastwood, Rui Andrade και Tom van Rompuy, που πέρασαν τη γραμμή τερματισμού στη 2η θέση, αλλά επωφελήθηκαν από ποινή 5 δλ. για παρατυπία σε pit stop που είχε δεχθεί το πλήρωμα #21 της AF Ferrari 296 GT3 με τους Alessio Rovera, Simon Mann και Francois Heriau.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.