WEC-Spa: 3 στα 3 για τη Ferrari

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής ταξίδεψε στη θρυλική πίστα του Spa-Francorchamps για έναν 6ωρο αγώνα, ο οποίος αποτέλεσε τον 3ο γύρο της φετινής σεζόν. Εκεί, η Ferrari συνέχισε την κυριαρχία της, καθώς είναι η μόνη ομάδα που έχει καταφέρει να γευτεί τη χαρά της νίκης φέτος.
Μάλιστα, όχι μόνο αυτό, αλλά τα πληρώματα της Scuderia κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις. Οι James Calado, Antonio Giovinazzi και Alessandro Pier Guidi (#51) κατέκτησαν τη νίκη στις 6 ώρες του Spa με διαφορά μόλις 4 δευτερολέπτων από την άλλη Ferrari 499P Le Mans Hypercar #50 των Nicklas Nielsen, Miguel Molina και Antonio Fuoco.
Το βάθρο συμπλήρωσε η Alpine #36, με πλήρωμα των Frεdεric Makowiecki, Jules Gounon και Mick Schumacher που βρέθηκε μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω από τη δεύτερη Ferrari. Η Scuderia μπορεί να κυριάρχησε στις κατατακτήριες δοκιμές, καθώς οι τρεις 499P «κλείδωσαν» τις τρεις πρώτες θέσεις στο Hyperpole, αλλά ο αγώνας ήταν διαφορετική υπόθεση, στην οποία η ιταλική ομάδα αντιμετώπισε μια σκληρή πρόκληση από τις Alpine, BMW και Peugeot.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Η Ferrari #50 φάνηκε να έχει την υπεροχή μετά το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας που τελείωσε με μία ώρα και 51 λεπτά να απομένουν για τον τερματισμό του αγώνα. Αλλά όταν οι δύο εργοστασιακές Ferrari της AF Corse μπήκαν στα pits με διαφορά ενός γύρου, λίγο περισσότερο από μία ώρα πριν από το τέλος, ο Pier Guidi με το #51 κατάφερε να ανατρέψει τη διαφορά 6 δευτερολέπτων έναντι της #50, την οποία ανέλαβε ο Nielsen από τον Fuoco.
Και οι δύο Ferrari έμειναν πίσω από τις δύο BMW, αλλά ο Pier Guidi κατάφερε να τις περάσει γρήγορα, ενώ ο Nielsen έχασε χρόνο, μένοντας επίσης πίσω από τις δύο Cadillac.Οι στρατηγικές των δύο Ferrari διέφεραν την τελευταία ώρα, καθώς ο Pier Guidi πίεσε γνωρίζοντας ότι θα έπρεπε να κάνει προς το τέλος έναν ανεφοδιασμό μικρής διάρκειας, ενώ ο Nielsen επικεντρώθηκε στην εξοικονόμηση καυσίμου.
Ο Pier Guidi επισκέφθηκε τα pits 12 λεπτά πριν το τέλος, επιστρέφοντας στην πίστα με προβάδισμα 11 δευτερολέπτων επί του team-mate του. Ο Nielsen είχε το πάνω χέρι στη μάχη με την Alpine του Schumacher στα τελικά στάδια, παρότι προσπαθούσε να κάνει τα καύσιμα να διαρκέσουν έως το τέλος.
Η αργή απώλεια πίεσης ενός ελαστικού στην προτελευταία ώρα περιόρισε τις ελπίδες της Alpine να επικρατήσει, αν και ουσιαστικά επέτρεψε στον Schumacher να επισπεύσει τον ανεφοδιασμό του.
Η BMW βρέθηκε στην πρωτοπορία με το #20 που μοιράζονται οι Rene Rast και Robin Frijns, χάνοντας μια καθαρή ευκαιρία για το βάθρο, λόγω ενός προβλήματος στα φρένα, που οδήγησε σε εγκατάλειψη την τελευταία ώρα.
Το Peugeot που βρισκόταν σε καλύτερη θέση για να βρεθεί στο βάθρο επίσης εγκατέλειψε, αφού ο Malthe Jakobsen με το #94 που μοιράζετε με τον Loic Duval και τον Stoffel Vandoorne, συγκρούστηκε με τον Frijns στη Les Combes.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.