WRC-Ράλλυ Κανάριων Νήσων: Απόλυτη κυριαρχία Rovanpera και Toyota

Το ντεμπούτο του Ράλλυ Κανάριων Νήσων στο πρόγραμμα αγώνων του WRC σήμανε την έλευση ενός αγώνα που πραγματοποιείται καθαρά σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους, χωρίς βροχή ή τα αυτοκίνητα να κόβουν στροφές πατώντας σε χώμα και γεμίζοντας τις διαδρομές. Σήμανε επίσης και την πρώτη φορά που οι ομάδες χρησιμοποίησαν τη σκληρή γόμα ελαστικών της Hankook και αυτό είχε σημαντικό αντίκτυπο στην εξέλιξη της διαδικασίας.
Η Toyota Gazoo Racing ήταν η μοναδική ομάδα που κατάφερε να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του νέου ελαστικού και ήταν η απόλυτη κυρίαρχος, καθώς καταλάμβανε τις πέντε πρώτες θέσεις έως την ΕΔ12, το απόγευμα του Σαββάτου. Επίσης, ο συνδυασμός ασφάλτου και σκληρών ελαστικών, επέτρεψε στον Kalle Rovanpera να υπενθυμίσει την ταχύτητά του, επιστρέφοντας στη φόρμα που τον είχαμε συνηθίσει το 2022 και 2023 που κατέκτησε τους τίτλους του.
O 24χρονος Φινλανδός ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις 12 πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα, αποφασίζοντας χωρίς να μη ρισκάρει τίποτα στην υπερειδική διαδρομή Las Palmas, που ολοκλήρωσε την ημέρα του Σαββάτου και να σπάσει το σερί του. Εντέλει, κέρδισε τις 15 από τις 18 ειδικές διαδρομές του αγώνα, για να επιστρέψει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου έπειτα από 7 μήνες με μία εξαιρετική εμφάνιση. Άλλωστε, πήρε τους μέγιστους βαθμούς (35) επικρατώντας και στην κατάταξη της Super Sunday, καθώς και την τελική Power Stage.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Μάλιστα, ο συνοδηγός του, Jonne Halttunen, αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα με το σαγόνι του και δεν μπορούσε να ανοίξει πολύ το στόμα του καθώς διάβαζε τις σημειώσεις στον Rovanpera, αλλά αυτό δεν φαίνεται να μπορεί να ανακόψει το ρυθμό του φινλανδικού πληρώματος, που ξεκίνησε και την Κυριακή με νίκες στις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές.
Ούτε ο πολύπειρος 8 φορές Πρωταθλητής του WRC, και μαέστρος της ασφάλτου, Sebastien Ogier, δεν είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει το ρυθμό του Rovanpera, και μάλιστα, δήλωσε ότι είναι πολύ μεγάλος πια σε ηλικία για να παλέψει με τον νεαρό Φινλανδό στην ταχύτατη σε ορισμένα σημεία ΕΔ9 (Tejeda – San Mateo, 23,3 χλμ.), με τεράστιους γκρεμούς να παραμονεύουν σε οποιοδήποτε… παραστράτημα.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.