Έξυπνο SUV με τεχνολογία Huawei: Το νέο Aito M7είναι εδώ! – Cars Electric

Η Aito, η πρωτοποριακή μάρκα έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων που δημιουργήθηκε από τη συνεργασία Huawei και Seres, υπέβαλε επίσημα αίτηση για το νέο Aito M7 στο Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών (MIIT) της Κίνας. Η ανανεωμένη έκδοση του M7 έρχεται με μεγαλύτερες διαστάσεις, δυνατότητα επιλογής μεταξύ υβριδικών εκδόσεων εκτεταμένης αυτονομίας (EREV), ή αμιγώς ηλεκτρικών (EV) και το νέο σύστημα αυτόνομης οδήγησης Huawei ADS 4.
Οι διαστάσεις του νέου M7 φτάνουν τα 5.080 x 1.999 x 1.780 mm (μήκος x πλάτος x ύψος), με μεταξόνιο 3.030 mm – σημαντική αύξηση σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Θα διατίθεται σε εκδόσεις 5 και 6 θέσεων. Για σύγκριση, το Aito M8 έχει μήκος 5.190 mm και μεταξόνιο 3.105 mm.
Αισθητικά, το M7 υιοθετεί τη νεότερη σχεδιαστική ταυτότητα της Aito, ευθυγραμμιζόμενο με τα M8 και M9. Διακρίνεται για τη μινιμαλιστική, κλειστή εμπρόσθια μάσκα, τους συνδεδεμένους LED προβολείς και τον ανανεωμένο προφυλακτήρα. Η έκδοση EREV, περιλαμβάνει χρωμιωμένες λεπτομέρειες, ενώ το προφίλ του οχήματος, διαθέτει ημι-κρυφές χειρολαβές θυρών και ζάντες πολλαπλών ακτίνων. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η LED φωτεινή υπογραφή, πλήρους πλάτους και το λογότυπο «AITO».
Το M7 θα προσφέρεται με ζάντες 20″ και 21″, με ελαστικά διαστάσεων:
Κινητήρες και απόδοση
Το μοντέλο EREV διαθέτει κινητήρα 1.5T με ισχύ 118 kW (158 hp) που λειτουργεί ως επέκταση αυτονομίας. Οι επιλογές μετάδοσης περιλαμβάνουν:
-
2WD (μονός ηλεκτροκινητήρας): 227 kW (304 hp)
-
4WD (διπλοί κινητήρες): 165 kW (221 hp) εμπρός + 227 kW (304 hp) πίσω, συνολικά 392 kW (526 hp)
Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (EV) έχει αντίστοιχες διαμορφώσεις:
Και οι δύο εκδόσεις επιτυγχάνουν τελική ταχύτητα έως 200 km/h.
Έξυπνα συστήματα και τεχνολογία
Η νέα M7 εξοπλίζεται με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Huawei ADS 4, το οποίο περιλαμβάνει:
-
Έναν νέο ραντάρ 4D χιλιοστομετρικού κύματος
-
Δύο γωνιακά ραντάρ 4D
-
Οπίσθιο LiDAR στερεάς κατάστασης
Το αναβαθμισμένο M7 στοχεύει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Li Auto L7, Xiaomi YU7, Wey Lanshan και Xpeng G9.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.