Έρχεται το 100% ηλεκτρικό DS Automobiles No7 φέρνοντας ανατροπές στην premium κατηγορία – Cars Electric

Η DS Automobiles, η premium γαλλική μάρκα του ομίλου Stellantis, ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, που αναμένεται να τραβήξει όλα τα βλέμματα. Το νέο SUV της εταιρείας, θα φέρει την ονομασία DS Automobiles No7, συνεχίζοντας τη νέα φιλοσοφία ονοματοδοσίας, που είδαμε στα DS No8 και DS No4. Το No7 έρχεται να αντικαταστήσει το υπάρχον DS7 SUV, το οποίο εδώ και μερικά χρόνια αποτελεί μια ιδιαίτερη πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων SUV, με εμφανή έμφαση, στον σχεδιασμό και την πολυτέλεια.
Πρώτη ματιά: Τι να περιμένουμε από το νέο DS No7;
Το DS No7, που θα παρουσιαστεί επίσημα αργότερα μέσα στο 2025, έχει σχεδιαστεί για να σταθεί επάξια απέναντι σε μεγάλους premium ανταγωνιστές της κατηγορίας. Πρόκειται για ένα 100% ηλεκτρικό SUV, χωρίς καθόλου υβριδικές ή plug-in υβριδικές επιλογές – μια σαφής ένδειξη της ηλεκτρικής στροφής της DS Automobiles. Η τιμή του αναμένεται να ξεκινά από περίπου 52.000 ευρώ, τοποθετώντας το σε ένα ανταγωνιστικό επίπεδο, για την premium κατηγορία.
Τεχνολογική βάση και συνεργασία με άλλα μοντέλα Stellantis
Το νέο No7 θα βασίζεται στην STLA Medium πλατφόρμα του ομίλου Stellantis – την ίδια αρχιτεκτονική που χρησιμοποιούν επίσης μοντέλα όπως το Peugeot 3008, το νέο Citroën C5 Aircross και το Vauxhall Grandland. Ωστόσο, η DS υπόσχεται ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα. Το No7 θα διαφοροποιείται όχι μόνο στο σχεδιασμό και την ποιότητα υλικών, αλλά και στο αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, σε αντίθεση με τις υβριδικές λύσεις, που προσφέρουν τα υπόλοιπα μοντέλα της πλατφόρμας.
Κινητήρες και επιδόσεις: Ισχύς, αυτονομία και επιλογές
Το DS No7 αναμένεται να κυκλοφορήσει με δύο διαφορετικά πακέτα μπαταριών, πιθανότατα με χωρητικότητες 73 kWh και 98 kWh, που έχουν ήδη δοκιμαστεί επιτυχώς σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Η βασική έκδοση θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, ενώ θα υπάρχει και πιο δυναμική, τετρακίνητη έκδοση με διπλούς κινητήρες, για κορυφαίες επιδόσεις και βελτιωμένη πρόσφυση.
Η αυτονομία αναμένεται να κυμαίνεται ανάμεσα σε 450 έως και 600 χιλιόμετρα, ανάλογα με την επιλογή μπαταρίας και τον εξοπλισμό. Οι τεχνολογίες ανάκτησης ενέργειας, τα προηγμένα συστήματα διαχείρισης μπαταρίας και η αεροδυναμική σχεδίαση, θα συμβάλλουν στη μέγιστη δυνατή ενεργειακή αποδοτικότητα.
Εντυπωσιακή εμφάνιση με φουτουριστικά στοιχεία
Αν και τα πρώτα πρωτότυπα του DS No7 κυκλοφορούν ακόμη καλυμμένα με καμουφλάζ, διακρίνονται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία που μαρτυρούν τον τολμηρό χαρακτήρα του. Οι λεπτοί LED προβολείς, τα έντονα φώτα ημέρας και η φωτιζόμενη εμπρόσθια μάσκα με το λογότυπο DS κυριαρχούν στο εμπρός μέρος, δίνοντας μια φουτουριστική και άκρως premium αισθητική.
Το προφίλ του αυτοκινήτου αποπνέει δυναμισμό, με ενσωματωμένες εμπρός χειρολαβές και κρυφές πίσω, προσδίδοντας καθαρότητα και αρμονία στις γραμμές του αμαξώματος. Οι μεγάλοι τροχοί και το αυξημένο ύψος, ολοκληρώνουν την εντυπωσιακή εικόνα του.
Εσωτερικό που ξεχωρίζει με άρωμα DS No8
Το εσωτερικό του DS No7 θα ακολουθήσει την πολυτελή και μοντέρνα αισθητική του DS No8, με υψηλής ποιότητας υλικά όπως αλκαντάρα, δέρμα, αλλά και μεταλλικές λεπτομέρειες. Ο εσωτερικός φωτισμός LED θα είναι πλούσιος, ρυθμιζόμενος και σχεδιασμένος, για να δημιουργεί μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα, ανάλογη με εκείνη των πολυτελών σαλονιών.
Κεντρικό στοιχείο θα είναι η 16 ιντσών οθόνη αφής, που θα ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες του infotainment, του ελέγχου κλιματισμού και της πλοήγησης. Η εμπειρία χρήσης, θα ενισχύεται από προηγμένο λογισμικό που ήδη έχει κάνει την εμφάνισή του στα νέα μοντέλα DS. Δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα αν θα διατηρηθεί το τιμόνι σε σχήμα “Χ”, αλλά η γενική σχεδίαση του ταμπλό, αναμένεται να είναι τολμηρή, φουτουριστική και απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία της DS.
Ποιοι είναι οι βασικοί ανταγωνιστές;
Το DS No7 τοποθετείται ανάμεσα στην premium και την mainstream κατηγορία, μια τοποθέτηση που του δίνει ιδιαίτερο πλεονέκτημα. Αν και ο ανταγωνισμός είναι έντονος, λίγα είναι τα μοντέλα που προσφέρουν τον ίδιο συνδυασμό μεγέθους, τιμής και πολυτέλειας. Μοντέλα όπως το Audi Q4 e-tron και η BMW iX1 θα έχουν παρόμοιο κόστος, αλλά υστερούν σε εσωτερική πολυτέλεια και χώρο.
Από την άλλη πλευρά, ηλεκτρικά SUV όπως το BMW iX3 και το Mercedes GLC EV προσφέρουν περισσότερη τεχνολογία, αλλά με αισθητά υψηλότερο κόστος, καθιστώντας τα λιγότερο προσβάσιμα για το ευρύ κοινό.
Το DS No7, επομένως, μπορεί να αποτελέσει το «χρυσό μέσο»: ένα μοντέλο που προσφέρει σχεδόν τα πάντα – στυλ, άνεση, τεχνολογία και ηλεκτροκίνηση – χωρίς να ανεβάζει την τιμή στα δυσθεώρητα ύψη. Η επίσημη παρουσίαση του DS No7 αναμένεται προς το τέλος του 2025, με την κυκλοφορία του στις ευρωπαϊκές αγορές, να ακολουθεί λίγους μήνες μετά.
Πηγή: autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.