Έρχεται το νέο Smart Forfour; Το comeback που κανείς δεν περίμενε!

Έρχεται το νέο Smart Forfour; Το comeback που κανείς δεν περίμενε!


Η επιστροφή του εμβληματικού Smart Fortwo ως Smart #2 έχει ήδη επιβεβαιωθεί, όμως οι φήμες δείχνουν ότι και το τετραθέσιο αδερφάκι του, το Forfour, ετοιμάζεται να ξαναγεννηθεί ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Σύμφωνα με το Autocar, οι πιθανότητες είναι υψηλές, καθώς η συνεργασία Mercedes-Benz και Geely προσφέρει την ιδανική ευκαιρία: αξιοποίηση της ίδιας πλατφόρμας με το #2, για μείωση κόστους και ταχύτερη εξέλιξη.

Ο CEO της Smart Europe, Dirk Adelmann, δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα το Smart #4, αλλά αποκάλυψε ότι εξετάζεται σοβαρά. Στο παρελθόν, τα Fortwo και Forfour ήταν από τα πιο δημοφιλή μικρά αυτοκίνητα πόλης, τόσο με βενζινοκινητήρες όσο και σε ηλεκτρικές εκδόσεις. Τώρα, με την επιστροφή του διθέσιου #2, φαίνεται πως και το τετραθέσιο έχει βάσιμες πιθανότητες, να ξαναπατήσει στους δρόμους της Ευρώπης.

Μια πλατφόρμα – δύο μοντέλα, χαμηλότερο κόστος

Η ανάπτυξη της πλατφόρμας του Smart #2 θεωρείται εξαιρετικά δαπανηρή, επομένως η χρήση της και στο Smart #4, αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα. Σύμφωνα με τον Adelmann, η μεγάλη δυσκολία ήταν να σχεδιαστεί μια πλατφόρμα για ένα τόσο μικρό διθέσιο. Αντιθέτως, η προσαρμογή της σε ένα τετραθέσιο μοντέλο είναι σαφώς πιο εύκολη, κάτι που ανοίγει τον δρόμο για ανταγωνισμό με το νέο ηλεκτρικό Renault Twingo που αναμένεται σύντομα.

Για πρώτη φορά, η Smart δημιουργεί πλατφόρμα από κοινού στην Ευρώπη με τη Mercedes και στην Κίνα με τη Geely, δίνοντας προτεραιότητα στις ανάγκες των Ευρωπαίων οδηγών. Τα υπόλοιπα μοντέλα (#1, #3, #5) κατασκευάστηκαν κυρίως από τη Geely, με σχεδιασμό της Mercedes, όμως το #2 και πιθανότατα το #4 δείχνουν μια πιο «ευρωπαϊκή» προσέγγιση.

Νέα φιλοσοφία στην ονοματολογία

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η Smart, δεν ακολουθεί τον συνηθισμένο κανόνα μεγέθους–αρίθμησης. Έτσι, το μεγαλύτερο μοντέλο είναι το #1, ενώ τα μικρότερα #2 και #4 παίρνουν το όνομά τους από τα θρυλικά Fortwo και Forfour, δίνοντας μια σύγχρονη αλλά και νοσταλγική χροιά στη γκάμα.

Πηγή: Autocar

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων