Αποκαλύφθηκε το εσωτερικό της νέας Porsche Cayenne! – Cars Electric

Η Porsche παρουσίασε επιτέλους σε όλο της το μεγαλείο, την εντελώς νέα Cayenne Electric, το ηλεκτρικό SUV, που υπόσχεται να αλλάξει τους κανόνες στην κατηγορία πολυτελών οχημάτων. Μετά από μήνες σταδιακών αποκαλύψεων, έχουμε πλέον σαφή εικόνα για το εσωτερικό, τις τεχνολογίες και τις δυνατότητές του.
Ένα εσωτερικό γεμάτο καινοτομία
Το εσωτερικό της νέας Cayenne Electric, είναι ένα πραγματικό τεχνολογικό θαύμα. Η Porsche λανσάρει για πρώτη φορά την εντυπωσιακή «Οθόνη Ροής», η οποία δεν περιορίζεται στο ταμπλό, αλλά καμπυλώνει προς την κεντρική κονσόλα, ενσωματώνοντας χειριστήρια και συντομεύσεις για πολυμέσα και smartphone. Δίπλα της, υπάρχει μια προαιρετική οθόνη συνοδηγού 14,9 ιντσών, δημιουργώντας έναν «ψηφιακό τοίχο» πληροφοριών και ψυχαγωγίας.
Ο οδηγός απολαμβάνει επίσης μια καμπύλη οθόνη 14,5 ιντσών, με χειριστήρια αφής για πλαίσιο, φωτισμό και κάμερες στάθμευσης. Στην κορυφή, η Porsche ενσωμάτωσε και νέο heads-up display επαυξημένης πραγματικότητας με εικονική επιφάνεια 87 ιντσών – μια από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία.
Πέρα από τις οθόνες, η καμπίνα προσφέρει πολυτέλειες, που συναντάμε σε κορυφαία σεντάν, όπως θερμαινόμενα υποβραχιόνια, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα πίσω καθίσματα και πανοραμική οροφή με ηλεκτροχρωμικά πάνελ. Η ατμόσφαιρα ολοκληρώνεται με ambient φωτισμό που συγχρονίζεται με τα γραφικά των οθονών.
Σχεδίαση με αέρα μέλλοντος
Εξωτερικά, η Cayenne Electric, τοποθετείται ανάμεσα σε Macan και Cayenne, με πιο κοντό καπό, μακρύτερο μεταξόνιο και κομψές γραμμές. Οι προβολείς LED είναι ενσωματωμένοι σε υψηλή θέση, ενώ στο πίσω μέρος η φωτεινή μπάρα, αποκτά πιο τρισδιάστατο χαρακτήρα. Οι ζάντες θα κυμαίνονται από 20 έως 23 ίντσες, με τις Turbo εκδόσεις να ξεχωρίζουν, χάρη σε πιο επιθετικά αεροδυναμικά στοιχεία.
Ισχύς και τεχνολογία αιχμής
Η νέα Cayenne EV βασίζεται στην 800V αρχιτεκτονική PPE, με διπλούς ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία πιθανότατα άνω των 100 kWh. Η ισχύς ξεκινά από περίπου 400 ίππους και φτάνει έως τους 900 ίππους στις Turbo εκδόσεις.
Στο κομμάτι του πλαισίου, η Porsche ενσωματώνει το εξελιγμένο Active Ride Control, το οποίο προσφέρει ανεξάρτητη λειτουργία σε κάθε τροχό, εξασφαλίζοντας κορυφαία άνεση και δυναμισμό. Διαθέσιμα είναι επίσης τετραδιεύθυνση, αερανάρτηση και προηγμένη διαχείριση ροπής. Η Cayenne Electric θα είναι ικανή να ρυμουλκήσει έως 3,5 τόνους, θέτοντας νέο σημείο αναφοράς στα ηλεκτρικά SUV.
Ανάπτυξη με ψηφιακούς δίδυμους
Η Porsche αξιοποίησε στο έπακρο την εικονική προσομοίωση, μειώνοντας τον χρόνο ανάπτυξης κατά 20%. Ψηφιακά πρωτότυπα αντικατέστησαν μεγάλο μέρος των δοκιμαστικών οχημάτων, επιτρέποντας ακριβείς προσαρμογές, πριν από τις πραγματικές δοκιμές. Παρ’ όλα αυτά, η Cayenne Electric, δοκιμάζεται σε ακραίες συνθήκες, από τη Σκανδιναβία στους -35°C έως την Κοιλάδα του Θανάτου με θερμοκρασίες άνω των 50°C, ώστε να εξασφαλιστεί ανθεκτικότητα και αξιοπιστία.
Ασύρματη φόρτιση: η μεγάλη καινοτομία
Η Cayenne Electric θα είναι το πρώτο μαζικής παραγωγής SUV που θα υποστηρίζει ασύρματη φόρτιση μπαταρίας. Μια επαγωγική πλάκα δαπέδου 117×78 εκ. τοποθετείται στο γκαράζ, φορτίζοντας το αυτοκίνητο με ισχύ έως 11 kW. Η Porsche υπόσχεται απόδοση 90%, με ασφάλεια μέσω ανιχνευτή αντικειμένων. Φυσικά, μέσω ταχυφορτιστών 400 kW, η μπαταρία των περίπου 112 kWh, μπορεί να φορτίσει από 10 έως 80% σε μόλις 15 λεπτά.
Κυκλοφορία και τοποθέτηση στην αγορά
Η Porsche σχεδιάζει να λανσάρει την Cayenne Electric στο τέλος του 2025, διαθέσιμη σε SUV και Coupe εκδόσεις. Η τιμή αναμένεται να ξεπεράσει τα €115.000, τοποθετώντας την πάνω από τη Macan Electric και δίπλα σε ανταγωνιστές όπως οι BMW iX και Mercedes EQS SUV.
Η Cayenne Electric δεν θα αντικαταστήσει τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά θα αποτελέσει το ηλεκτρικό alter ego τους, δίνοντας στους πελάτες περισσότερες επιλογές πολυτέλειας και τεχνολογίας.
Πηγή: autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.