«Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα 2026»: Στην τελική ευθεία με debate! – motorone.gr

ATXSPATA2025 0008 resize


Στη διεθνών προδιαγραφών πίστα καρτ SFi Karting Circuit στα Σπάτα βρέθηκαν στην έναρξη του Δεκεμβρίου τα μέλη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα», προκειμένου να πάρουν μια τελευταία γεύση από τους 11 φιναλίστ – τα μοντέλα που διεκδικούν φέτος τον μεγάλο τίτλο – αλλά και να ακούσουν τις παρεμβάσεις των εκπροσώπων των αντίστοιχων εισαγωγικών εταιριών που συμμετείχαν σε ένα ιδιαίτερο debate. Ο νικητής, «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα θα αναδειχθεί, όπως κάθε χρόνο, σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Δεκεμβρίου, με τον μοναδικό δημοσιογραφικό θεσμό αυτοκινήτου στη χώρα μας να έχει υποστηρικτές τις εταιρίες Auto Fit, Continental και Ferst.

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη εκδήλωση που διοργάνωσε ο ανεξάρτητος δημοσιογραφικός θεσμός «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» στην πίστα καρτ SFi Karting Circuit στα Σπάτα. Λιγότερο από δύο εβδομάδες μας χωρίζουν πλέον από την ανάδειξη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2026 για την Ελλάδα και οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου που συνθέτουν την κριτική επιτροπή του θεσμού συγκέντρωσαν, για μια τελευταία αξιολόγηση, τα 11 αυτοκίνητα τα οποία επέλεξαν για την τελική φάση του θεσμού, μεταξύ των 50 εντελώς νέων μοντέλων που λανσαρίστηκαν στη χώρα μας το τελευταίο δωδεκάμηνο.

Πρόκειται για μια διαδικασία που έχει γίνει πλέον απαραίτητη για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα (ΑτΧ) – μόνο που αυτή τη φορά η συγκεκριμένη εκδήλωση πήρε άλλη διάσταση: Στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης του ΑτΧ, φέτος προσκλήθηκαν εκπρόσωποι όλων των εταιριών που είδαν τα μοντέλα τους στο φετινό Top-11, προκειμένου να επιχειρηματολογήσουν υπέρ των υποψηφιοτήτων τους ενώπιον όχι μόνον των δημοσιογράφων, αλλά και των συναδέλφων – αντιπάλων τους! Οι παρεμβάσεις ήταν σύντομες και περιεκτικές δίνοντας το στίγμα μιας ακόμα σκληρής αναμέτρησης – που φέτος συγκεντρώνει πολλές δυνατές υποψηφιότητες.

]]>

ΤΑ TOP NEWS ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Θυμίζουμε ότι για ακόμα μια φορά, το Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα βρέθηκε να αναδεικνύει όχι ένα “Top-10”, αλλά ένα “Top-11” καθώς στη δέκατη θέση υπήρξε ισοψηφία – και βάσει του επίσημου κανονισμού όταν δύο μοντέλα ισοψηφούν στο τέλος της κατάταξης περνούν και τα δύο στον «τελικό».

 

Τα 11 αυτά μοντέλα είναι, με αλφαβητική σειρά, τα εξής:

 

BYD Atto 2

ATXSPATA2025 0002 resize

 

Chery Tiggo 4

ATXSPATA2025 0014 resize

ATXSPATA2025 0011 resize

 

Citroen C3 (& ё-C3)

ATXSPATA2025 0021 resize

ATXSPATA2025 0016 resize

 

Dacia Bigster

ATXSPATA2025 0030 resize

ATXSPATA2025 0024 resize

 

Fiat Grande Panda (& EV)

ATXSPATA2025 0037 resize

ATXSPATA2025 0032 resize

 

Geely EX5

ATXSPATA2025 0043 resize

ATXSPATA2025 0040 resize

 

Hyundai Inster

ATXSPATA2025 0049 resize

ATXSPATA2025 0045 resize

 

KIA EV3

ATXSPATA2025 0055 resize

ATXSPATA2025 0052 resize

 

MG ZS Max Hybrid+

ATXSPATA2025 0062 resize

ATXSPATA2025 0057 resize

 

Renault 5 E-Tech Electric

ATXSPATA2025 0070 resize

ATXSPATA2025 0064 resize

 

Skoda Elroq

ATXSPATA2025 0078 resize

ATXSPATA2025 0075 resize

Τις παραπάνω υποψηφιότητες υποστήριξαν αντίστοιχα:

 

ο Γιάννης Κακούρης, Public Relations Manager Suzuki | BYD, Sfakianakis Group

ATX Spata Debate (Kakouris)

 

o Αλέξης Γαναλόπουλος, Public Relations Manager, Spanos Group

ATX Spata Debate (Galanopoulos)

 

η Κορίνα Βαλυράκη, Marketing & Communications Manager Citroen, Syngelidis Group

ATX Spata Debate (Valyraki)

 

ο Χρήστος Σκιρδής, Public Relations Manager Grand Automotive Hellas S.A.

ATX Spata Debate (Skirdis)

 

ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης, Marketing Manager Italian Motion

ATX Spata Debate (Karathanasis)

 

ο Αργύρης Ρεπούσκος, Product Manager Geely & Zeekr, GeoMobility Hellas

ATX Spata Debate (Repouskos)

 

η Μαρία Εξαδακτύλου, Senior Product Manager, Hyundai Hellas

ATX Spata Debate (Exadaktylou)

 

ο Αντώνης Παπαποστόλου, Marketing Manager, Kia Hellas

ATX Spata Debate (Papapostolou)

 

ο Γιώργος Μπιτσίδης, Product Training Manager MG Motor, Syngelidis Group

ATX Spata Debate (Bitsidis)

 

ο Ηλίας Τσούνης, Head of PR, Kosmocar S.A.

ATX Spata Debate (Tsounis)

To debate ολοκληρώθηκε με έναν αγώνα καρτ στον οποίο συμμετείχαν εκπρόσωποι τόσο των εισαγωγέων/αντιπροσώπων όσο και των υποστηρικτών του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2026, που διασκέδασαν οδηγώντας με ασφάλεια σε έναν εξαιρετικά φροντισμένο χώρο, έχοντας σύμμαχό τους τον πολύ καλό καιρό.

ATXSPATA2025 0089 resize

Σημείο των καιρών αποτελεί το γεγονός ότι στην τελική ενδεκάδα, στην οποία εκπροσωπούνται όλοι οι τύποι συστημάτων κίνησης, ιδιαίτερα αυξημένη είναι παρουσία της ηλεκτροκίνησης. Έξι λοιπόν από τα μοντέλα που προκρίθηκαν είναι διαθέσιμα μόνο ως πλήρως ηλεκτρικά οχήματα (BYD Atto 2, Geely EX5, Hyundai Inster, KIA EV3, Renault 5 E-Tech Electric και Skoda Elroq), δύο είναι πλήρως υβριδικά (Chery Tiggo 4, MG ZS Max Hybrid+), δύο προσφέρονται και σε απλές βενζινοκίνητες και σε υβριδικές και σε ηλεκτρικές εκδόσεις (Citroen C3 και Fiat Grande Panda) και ένα είναι διαθέσιμο όχι μόνο ως mild hybrid και full hybrid, αλλά και σε εκδόσεις διπλού καυσίμου, βενζίνης/LPG (Dacia Bigster).

ATXSPATA2025 0097 resize

Σημειώνουμε πως τη διαδικασία ανάδειξης του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα στηρίζουν ως υποστηρικτές η εταιρία εμπορίας ανταλλακτικών και εξοπλισμών συνεργείων Ιαπωνική με το δίκτυο συνεργείων Autofit, η εξειδικευμένη στα logistics αυτοκινήτων εταιρία Ferst, η ΕΜΑ Α.Ε., η οποία εισάγει και διανέμει τα ελαστικά Continental στην Ελλάδα, καθώς επίσης και η πίστα καρτ SFi Karting Circuit.

ATXSPATA2025 0096 resize

  • Σχετικά με το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” για την Ελλάδα

Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ελλάδα είναι ένας ανεξάρτητος, μη κερδοσκοπικός δημοσιογραφικός θεσμός με κατοχυρωμένη νομική μορφή (Σύλλογος Δημοσιογράφων για την Ανάδειξη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα), ο οποίος κάθε χρόνο βραβεύει το καλύτερο από τα εντελώς νέα μοντέλα που λανσαρίστηκαν στη χώρα μας το τελευταίο δωδεκάμηνο. Ο θεσμός ξεκίνησε τη δράση του το 2006, με την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2007» και έκτοτε έχει αδιάκοπη παρουσία στην ελληνική αυτοκινητική πραγματικότητα. Στόχος του θεσμού είναι η προαγωγή της αυτοκίνησης συνολικά, μέσα από την ανάδειξη των οχημάτων αυτών που συνδυάζουν ιδανικά την κατασκευαστική αρτιότητα, την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα, την αξιοπιστία και τα χαρακτηριστικά που τα καθιστούν πλέον κατάλληλα για τις Ελληνίδες και τους Έλληνες οδηγούς.

Η κριτική επιτροπή αποτελείται από 27 μέλη, επαγγελματίες συντάκτες αυτοκινήτου που έχουν στη διάθεσή τους 100 βαθμούς ο καθένας, για να απονείμουν στα 10 υποψήφια μοντέλα (που φέτος λόγω ισοψηφίας είναι, όπως είπαμε, τελικά 11), δίνοντας ως μέγιστη βαθμολογία το 20 και ως ελάχιστη το 5. Ενώ κάθε μέλος της επιτροπής θα πρέπει στη συνέχεια να δημοσιοποιήσει το σκεπτικό της απόφασής του. Νικητής αναδεικνύεται το μοντέλο που θα συγκεντρώσει την υψηλότερη συνολική βαθμολογία.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων