Αυτό το EV πήρε 200.000 παραγγελίες σε τρία λεπτά! – Cars Electric

200.000 παραγγελίες σε τρία λεπτά! - Το εργοστάσιο παράγει… αλλά όχι αρκετά


Ο Ιούλιος έφερε ανάμεικτα συναισθήματα για τη Xiaomi Auto. Αν και το ολοκαίνουργιο SUV Xiaomi YU7 παρέδωσε μόλις 6.042 μονάδες, το sedan SU7 της εταιρείας είχε σαφώς καλύτερη απόδοση με 24.410 παραδόσεις μέσα στον μήνα. Ωστόσο, η πραγματική έκπληξη έρχεται από τους αριθμούς της ημέρας λανσαρίσματος:
200.000 παραγγελίες μέσα στα πρώτα 3 λεπτά
289.000 παραγγελίες σε 1 ώρα

Κι όμως… τον πρώτο μήνα παραδόθηκαν μόνο 6.042 YU7. Τεράστια απόκλιση ανάμεσα σε προσδοκίες και πραγματικότητα.

Δείτε ακόμη: Μεταχειρισμένα Xiaomi YU7 πωλούνται €2.440 πάνω από την τιμή του καινούργιου – Δείτε γιατί!


Το εργοστάσιο παράγει… όσο μπορεί!

Το εργοστάσιο Φάσης 1 της Xiaomi Auto έχει ετήσια δυναμικότητα 150.000 οχημάτων και λειτουργεί ήδη έναν χρόνο. Η Φάση 2, που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2025, αναμένεται να διπλασιάσει αυτή τη δυνατότητα. Παρά τα φιλόδοξα σχέδια, η παραγωγή του YU7 για τον Ιούλιο -μόλις 5 μέρες μετά την κυκλοφορία του- φάνηκε ανεπαρκής. Η Xiaomi υπολείπεται σημαντικά των ανταγωνιστών, με την Leapmotor να φτάνει τις 10.000 μονάδες για το B01 μόλις 7 μέρες μετά το λανσάρισμα.


ΔΕΗ Blue Προσφορά

200.000 παραγγελίες σε τρία λεπτά! - Το εργοστάσιο παράγει… αλλά όχι αρκετά

Xiaomi: Στόχος: 350.000 οχήματα – Είναι εφικτός;

Η Xiaomi έχει βάλει ως στόχο να παραδώσει 350.000 οχήματα μέσα στο 2025. Με 150.000 παραδόσεις το πρώτο εξάμηνο, χρειάζεται να παραδώσει 200.000 ακόμα στο υπόλοιπο του έτους. Αυτό σημαίνει περίπου 33.000 μονάδες ανά μήνα. Τον Ιούλιο, οι συνδυασμένες παραδόσεις SU7 και YU7 ήταν 30.452 μονάδες – κοντά στον στόχο αλλά όχι αρκετές, ειδικά με τόσο μεγάλο ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών.

200.000 παραγγελίες σε τρία λεπτά! - Το εργοστάσιο παράγει… αλλά όχι αρκετά
Xiaomi: Μάχη SU7 vs YU7: Ποιο μοντέλο θα επιβιώσει;

Η Xiaomi φαίνεται να έχει παγιδευτεί σε εσωτερικό ανταγωνισμό. Παρά το λανσάρισμα του YU7, η πίεση παραδόσεων στο SU7 παραμένει.
Μόνο το 10% των κατόχων SU7 μεταπήδησε στο YU7. Ο χρόνος αναμονής για το YU7 ξεπερνά σήμερα τους 10 μήνες, κάτι που πλήττει σοβαρά την εμπειρία πελάτη. Επιπλέον, λόγω της αλλαγής φορολογικών κινήτρων για NEV κάθε χρόνο, η αναμονή σχεδόν ενός έτους για ένα αυτοκίνητο μοιάζει απαράδεκτη.

200.000 παραγγελίες σε τρία λεπτά! - Το εργοστάσιο παράγει… αλλά όχι αρκετά
Xiaomi: Προπληρωμή για προτεραιότητα – Πόσο σωστό είναι;

Η εταιρεία άρχισε να ζητά από κάποιους πελάτες να προπληρώσουν ολόκληρο το ποσό για να πάρουν προτεραιότητα στην παραγωγή.
Αυτό μπορεί να δείχνει “καλή πρόθεση”, αλλά εγείρει ερωτήματα σχετικά με τη στρατηγική και τη διαφάνεια της εταιρείας.

200.000 παραγγελίες σε τρία λεπτά! - Το εργοστάσιο παράγει… αλλά όχι αρκετά
Xiaomi: 315.900 Παραγγελίες για το YU7 – Μόνο 6.000 πωλήσεις;

Μέσα σε 72 ώρες από την κυκλοφορία, το YU7 συγκέντρωσε 315.900 παραγγελίες. Ωστόσο, με την ετήσια δυναμικότητα στα 350.000 οχήματα συνολικά (συμπεριλαμβανομένου και του SU7), ο χρόνος παράδοσης μοιάζει με εφιάλτη για τους καταναλωτές. Η Xiaomi εξετάζει το ενδεχόμενο κυκλοφορίας νέων μοντέλων για να πείσει τους αγοραστές να αλλάξουν παραγγελία. Όμως, όπως φάνηκε με το YU7, τέτοιες τακτικές δεν μειώνουν ουσιαστικά την πίεση.

200.000 παραγγελίες σε τρία λεπτά! - Το εργοστάσιο παράγει… αλλά όχι αρκετά
Συμπέρασμα: Η Xiaomi Auto βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή

Το brand “Xiaomi” δείχνει να έχει τεράστια δυναμική στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά δεν μπορεί να ανταποκριθεί στους φρενήρεις ρυθμούς που το ίδιο δημιούργησε. Με τόσο υψηλές προσδοκίες και τόσο χαμηλό ρυθμό παραδόσεων, η εταιρεία κινδυνεύει να διαψεύσει το κοινό της. Ο αγώνας τώρα δεν είναι ποιος θα πάρει τις περισσότερες παραγγελίες – είναι ποιος θα μπορέσει να τις παραδώσει εγκαίρως.

Πηγή: carnewschina.com

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων