Η Leapmotor παρουσιάζει το C10 με τετρακίνηση και 585 PS – Cars Electric

Η Leapmotor παρουσίασε την πιο ισχυρή έκδοση μέχρι σήμερα του compact SUV C10, με τετρακίνηση. Δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε κινητήριο άξονα, παρέχουν συνδυασμένη ισχύ συστήματος 585 PS. Αυτό θα πρέπει να επιτρέψει στο C10, το οποίο αναμένεται να ζυγίζει πάνω από δύο τόνους, να επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα.
Ωστόσο, η πιο σημαντική καινοτομία, δεν αφορά το σύστημα μετάδοσης κίνησης ή τις επιδόσεις: ενώ οι προηγούμενες εκδόσεις του C10 που προσφέρονταν στην Ευρώπη βασίζονταν σε μια αρχιτεκτονική 400 βολτ, η έκδοση με τετρακίνηση που θα διατίθεται από το επόμενο φθινόπωρο θα διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα 800 βολτ. Στην Κίνα, ο κατασκευαστής είχε ήδη παρουσιάσει μια αναβαθμισμένη έκδοση του C10 με τεχνολογία 800 βολτ τον Μάιο.
Στην Ευρώπη, η έκδοση με τετρακίνηση, θα είναι διαθέσιμη μόνο σε συνδυασμό με το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού «Design». Το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας, είναι μια ειδική για το μοντέλο μπαταρία LFP 81,4 kWh. Προηγουμένως, ο κατασκευαστής εξόπλιζε την ευρωπαϊκή ηλεκτρική έκδοση του C10 με μια μπαταρία LFP 69,9 kWh, η οποία επιτρέπει αυτονομία έως και 425 χιλιόμετρα σύμφωνα με το WLTP.
Η Leapmotor δεν έχει ακόμη σχολιάσει την αυτονομία της επερχόμενης έκδοσης. Αν και η μπαταρία είναι μεγαλύτερη, ο επιπλέον κινητήρας έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερη κατανάλωση. Οι εργοστασιακές προδιαγραφές για το C10 AWD, εκτιμώνται σε περίπου 400 χιλιόμετρα.
Δείτε ακόμα: Νέο Leapmotor C10 – Έρχεται με 605 χλμ. αυτονομία και 299 PS
Ο κατασκευαστής δεν έχει ακόμη προσδιορίσει τη μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης. Ωστόσο, σε κατάλληλους σταθμούς ταχείας φόρτισης, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας θα πρέπει να μπορεί να αυξηθεί από 30 σε 80 τοις εκατό σε 22 λεπτά. Και αυτό χωρίς προηγούμενη προετοιμασία, όπως τονίζει η Leapmotor.
Με το κανονικό C10 με τεχνολογία 400 volt και τη μικρότερη μπαταρία, η διαδικασία διαρκεί οκτώ λεπτά περισσότερο. Ωστόσο, αυτό δεν είναι υπερβολικά γρήγορο για ένα όχημα με τεχνολογία 800 volt. Η συγκριτικά μεγάλη μπαταρία του Hyundai Ioniq 5 N, φορτίζει από 10 σε 80 τοις εκατό σε μόλις 18 λεπτά χάρη σε χωρητικότητα φόρτισης 260 kW.
Πηγή: stellantis.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.