Η McLaren ετοιμάζει ηλεκτρικό SUV – Η στροφή που θα σοκάρει την αγορά! – Cars Electric
Η McLaren βρίσκεται σε κομβικό σημείο, υπό νέα ιδιοκτησία και ηγεσία, με σχέδια που αναδιαμορφώνουν την εταιρεία και τη στρατηγική της, για τα επόμενα χρόνια. Το επενδυτικό fund CYVN Holdings από το Άμπου Ντάμπι, εξαγόρασε τη μάρκα, δημιουργώντας την McLaren Group Holdings και ενσωματώνοντας τη Forseven, το τμήμα τεχνολογίας της Gordon Murray Automotive και μια συνεργασία με την κινεζική Nio.
Με νέο CEO τον Nick Collins, πρώην επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης στη Jaguar Land Rover, η McLaren προχωρά σε επέκταση και καινοτομία. Το υβριδικό hypercar W1 παραμένει προγραμματισμένο για το 2026, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει τη στροφή προς ηλεκτρικά SUV από το 2027, ανταγωνιζόμενη Ferrari Purosangue και Aston Martin DBX. Το νέο κουπέ-SUV θα συνδυάζει πολυτέλεια, απόδοση και περιορισμένη παραγωγή, με τιμή άνω των €230.000.
Η ομάδα Forseven και ο επικεφαλής σχεδιασμού Alister Whelan έχουν ήδη δημιουργήσει ένα σχέδιο SUV με επιβλητικές αναλογίες και πιθανό αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα, διαφοροποιούμενο από το προηγούμενο όραμα της εταιρείας. Η McLaren επιδιώκει ευελιξία στην πρόωση, υποστηρίζοντας υβριδικά, PHEV και ηλεκτρικά οχήματα, ανάλογα με τις αγορές και τους κανονισμούς.
Η συνεργασία με την Nio προσφέρει πρόσβαση σε προηγμένες τεχνολογίες μπαταριών, ενώ συζητήθηκαν και συνεργασίες με την BMW, για τη χρήση αρχιτεκτονικών iX/Neue Klasse, χωρίς τελική συμφωνία. Η νέα στρατηγική της McLaren, εστιάζει στη βιωσιμότητα, τη διαφοροποίηση και την οικονομική σταθερότητα, μετά τις μεγάλες ζημιές του 2023, με ανακεφαλαιοποίηση και 500 θέσεις εργασίας, να μεταφέρονται εντός του ομίλου.
Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης μια πιθανή επανακυκλοφορία της McLaren Artura, με νέα σχεδίαση, ενώ τα SUV θα αξιοποιήσουν το σύστημα iStream της Gordon Murray Technologies, για οικονομική και ελαφριά κατασκευή. Η κατασκευή πιθανότατα θα γίνει μέσω υπάρχοντος κατασκευαστή με συμβόλαιο, καθώς η Κίνα αποκλείεται λόγω δασμών.
Η νέα στρατηγική περιλαμβάνει επίσης ανανεωμένο μάρκετινγκ, εμπνευσμένο από την προσέγγιση «Drive To Survive», δίνοντας έμφαση στην ιστορία και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της McLaren. Ο Nick Collins, τονίζει ότι η εταιρεία στοχεύει όχι απλώς στην επιβίωση, αλλά στην οικοδόμηση μιας βιώσιμα κερδοφόρας, παγκόσμια αναγνωρίσιμης μάρκας.
Το μέλλον της McLaren, φαίνεται συναρπαστικό: ηλεκτρικά SUV, νέα supercars, και μια στρατηγική, που συνδυάζει τεχνολογική και σχεδιαστική καινοτομία, με στόχο να επαναπροσδιορίσει την πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία και να εντυπωσιάσει τους φίλους των supercar σε όλο τον κόσμο. Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένονται πριν το τέλος του έτους.
Πηγή: autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




