Η Smart και η Tui λανσάρουν κοινή ειδική έκδοση των #1 και #3 – Cars Electric

ΔΕΗ Blue Προσφορά


Η Smart και η Tui λάνσαραν από κοινού μια νέα προσφορά. Δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα – το Smart #1 και το Smart #3 – είναι τώρα διαθέσιμα σε μια ειδική έκδοση Tui. Αυτή η έκδοση βασίζεται στα γνωστά premium χαρακτηριστικά, αλλά θα προσφέρεται σε περιορισμένες ποσότητες. Οι αγοραστές επωφελούνται όχι μόνο από ειδικά χαρακτηριστικά, αλλά και από οικονομικά κίνητρα και ένα ταξιδιωτικό μπόνους.

Όσοι επιλέξουν ένα μοντέλο περιορισμένης έκδοσης, μπορούν να μισθώσουν το αυτοκίνητο ξεκινώντας από 399 ευρώ το μήνα – χωρίς να απαιτείται προκαταβολή. Εναλλακτικά, υπάρχει ένα εφάπαξ μπόνους 6.000 ευρώ για άμεση αγορά. Αυτά τα οφέλη ισχύουν τόσο για ιδιώτες, όσο και για επαγγελματίες πελάτες. Επιπλέον, όλοι οι αγοραστές λαμβάνουν ένα κουπόνι αξίας 500 ευρώ, που μπορεί να εξαργυρωθεί για οργανωμένες διακοπές ή ξενοδοχεία με την Tui, σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας.

Η τεχνική βάση παραμένει αμετάβλητη. Τόσο το Smart #1 όσο και το Smart #3 χρησιμοποιούν αποδεδειγμένη ηλεκτρική τεχνολογία. Η απόδοση, οι χρόνοι φόρτισης και η αυτονομία, αντιστοιχούν στις οικείες προδιαγραφές των premium εκδόσεων. Οι αλλαγές αφορούν κυρίως τις σχεδιαστικές πινελιές και την πρόσθετη υπόσχεση απόδοσης στον τομέα του lifestyle.

Η επιλογή παραγγελίας είναι ήδη ενεργοποιημένη. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με επιλεγμένους λιανοπωλητές, ή να μάθουν περισσότερα online. Ο αριθμός των διαθέσιμων μοντέλων είναι περιορισμένος, αλλά οι ακριβείς ποσότητες δεν έχουν δημοσιοποιηθεί. Μένει να δούμε αν και πότε θα ακολουθήσουν περαιτέρω συνεργασίες παρόμοιας φύσης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Smart Germany, Wolfgang Ufer, την αποκαλεί επιτυχημένη συνεργασία. Για τον ίδιο, η συνεργασία με την Tui χαρακτηρίστηκε από ανοιχτότητα και ταχύτητα από την αρχή. Το θετικό πνεύμα της συνεργασίας ήταν έκδηλο, λέει. Η ομάδα πωλήσεων είναι ενθουσιασμένη που θα παραδώσει τα πρώτα μοντέλα και ταυτόχρονα, θα προσφέρει ένα κουπόνι διακοπών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tui, Sebastian Ebel, βλέπει επίσης τη συνεργασία ως μια win-win επιλογή. Το γνωστό «Tui Smile», δεν είναι πλέον παρόν μόνο σε ξενοδοχεία, πτήσεις ή ταξιδιωτικά γραφεία, αλλά είναι ορατό και στο δρόμο. Πιστεύει ότι η συνεργασία ενσαρκώνει μια κοινή ταυτότητα μάρκας. Στόχος είναι να μεταδοθεί μια θετική ταξιδιωτική εμπειρία στην καθημερινή ζωή – ακόμη και πολύ μετά το τέλος των διακοπών.

Με την κυκλοφορία της Tui Edition στην αγορά, η Smart επιδιώκει διάφορους στόχους. Πρώτον, η συνεργασία με την Tui αποσκοπεί στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας. Δεύτερον, η περιορισμένη έκδοση, προσφέρει ένα συγκεκριμένο κίνητρο για τους αναποφάσιστους αγοραστές.

Πηγή: Smart

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων