Ηλεκτρική επέλαση της Geely στην Ευρώπη

Ηλεκτρική επέλαση της Geely στην Ευρώπη


Ο κινεζικός κολοσσός Geely ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη επέκταση της ιστορίας του στην Ευρώπη. Ο όμιλος ανακοίνωσε τα φιλόδοξα σχέδιά του, να προσφέρει τη μάρκα Geely σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, με στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου περίπου 1.000 αντιπροσωπειών, μέσα στα επόμενα χρόνια. Το πλάνο περιλαμβάνει τόσο πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα όσο και plug-in υβριδικά, που θα ενισχύσουν την παρουσία της εταιρείας στη «Γηραιά Ήπειρο».

Μέχρι σήμερα, η Geely ήταν γνωστή στην Ευρώπη, κυρίως μέσα από τις θυγατρικές της – Volvo, Lotus, Polestar, Zeekr και Lynk & Co – όμως τώρα ετοιμάζεται να φέρει τα βασικά της μοντέλα, με το δικό της σήμα σε μεγάλες αγορές όπως Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και Πολωνία. Όπως δήλωσε ο Moe Wang, επικεφαλής διεθνών επιχειρήσεων της Geely, σε εκδήλωση Τύπου στο Λονδίνο, η εταιρεία σκοπεύει να κατακτήσει την Ευρώπη, με ισχυρή γκάμα προσιτών και τεχνολογικά προηγμένων μοντέλων.

Η αρχή έγινε ήδη με το ηλεκτρικό SUV Geely EX5, που λανσαρίστηκε φέτος στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και στη Μεγάλη Βρετανία, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα στη στρατηγική διεύρυνσης της μάρκας.

Σύμφωνα με τον Michael Yang, επικεφαλής της Geely UK, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια η εταιρεία θα παρουσιάσει 15 νέα μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά, εδραιώνοντάς τη ως κατασκευαστή μαζικής παραγωγής και όχι απλώς έναν εξαγωγέα premium θυγατρικών. Οι αριθμοί δείχνουν ήδη την ανοδική πορεία: σύμφωνα με τη Dataforce, οι πωλήσεις της Geely στην Ευρώπη αυξήθηκαν θεαματικά στους πρώτους εννέα μήνες του 2025, φτάνοντας τα 1.829 οχήματα από 659 την ίδια περίοδο πέρυσι. Το crossover BinYue (Coolray), ξεχώρισε ως το best seller της μάρκας, με 1.129 μονάδες.

Η Μεγάλη Βρετανία αποτελεί προς το παρόν τη μεγαλύτερη αγορά για τις κινεζικές μάρκες, με τους Βρετανούς καταναλωτές, να δείχνουν ανοιχτό πνεύμα απέναντι στις νέες μάρκες, ειδικά όταν πρόκειται για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα. Όπως τόνισε ο Yang, «στον τομέα των οχημάτων νέας ενέργειας, η μάρκα εξακολουθεί να παίζει ρόλο, αλλά όχι τόσο καθοριστικό όσο στο παρελθόν».

Αν και η Geely συνεχίζει να προσφέρει μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε χώρες όπως η Ιταλία, Ρουμανία, Σερβία, Κροατία και Σλοβενία, η στρατηγική της για τη Δυτική Ευρώπη, στρέφεται ξεκάθαρα προς τα PHEV. Το ενδιαφέρον για αυτήν την κατηγορία αυξάνεται συνεχώς, καθώς τον Σεπτέμβριο οι κινεζικές μάρκες κατέκτησαν το 20% της ευρωπαϊκής αγοράς plug-in υβριδικών, με το BYD Seal U να ηγείται των πωλήσεων.

Η αυξημένη ζήτηση για PHEV δεν είναι τυχαία. Οι πρόσθετοι δασμοί που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα ωθούν τους κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένης της Geely, να επικεντρωθούν σε πιο ευέλικτες λύσεις όπως τα υβριδικά, που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία και ανταγωνιστική τιμή.

Με μια ολοκληρωμένη στρατηγική που περιλαμβάνει εκτεταμένο δίκτυο πωλήσεων, πολλαπλές κατηγορίες οχημάτων και σαφή προσανατολισμό στην ηλεκτροκίνηση, η Geely δείχνει αποφασισμένη να γίνει ένας από τους βασικούς παίκτες της ευρωπαϊκής αγοράς τα επόμενα χρόνια.

Πηγή:  Automobilwoche

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων