Κ. Κυρανάκης στα Παραπολιτικά 90,1: Νέα λεωφορεία και 300 προσλήψεις οδηγών μέσα στο 2026 – motorone.gr
Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης προανήγγειλε προσλήψεις οδηγών από την ΟΣΥ το 2026, στο πλαίσιο του σχεδιασμού από το υπουργείο Μεταφορών για να πυκνώσουν τα δρομολόγια των λεωφορείων στην Αττική.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παραχώρησε συνέντευξη στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Απέναντι μικρόφωνα» με τους Σωτήρη Ξενάκη και Βασίλη Σκουρή.
«Στόχος μας είναι η τεράστια ανανέωση του στόλου των λεωφορείων» τόνισε και υπενθύμισε ότι «περιμένουμε 125 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία στις αρχές του έτους». Παράλληλα, ανέφερε πως «κανένα λεωφορείο δεν θα είναι χωρίς κλιματισμό», ενώ ανακοίνωσε και παρεμβάσεις στις στάσεις λεωφορείων, προκειμένου η αναμονή του επιβάτη να γίνει καλύτερη.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Για τα στέγαστρα των στάσεων που έχουν ζημιές, είπε πως έχουμε σε λίγα τετραγωνικά πολλούς αρμόδιους φορείς. «Για αυτό, εμείς περνάμε μια διάταξη που λέει ότι εφόσον ένας δήμος δεν συντηρεί επαρκώς το στέγαστρο, θα γίνεται μια όχληση και μετά από ένα διάστημα θα έρχεται στην αρμοδιότητα του ΟΑΣΑ. Αν ένας δήμος ξέρει πως έχει μια πολυπληθή στάση και δεν έχει στέγαστρο, θα του λέμε ή θα βάλεις στέγαστρο ή η αρμοδιότητα περνάει σε εμάς».
«Στις πιο δημοφιλείς γραμμές θα πέσει το βάρος. Την επόμενη εβδομάδα βγαίνει μια προκήρυξη για 300 νέους οδηγούς. Ακόμη και αυτοί που δεν έχουν δίπλωμα επαγγελματικό δίπλωμα, από την επόμενη προκήρυξη, θα τους το επιδοτούμε εμείς, με την προϋπόθεση να μείνουν 5 χρόνια. Θα αυξήσουμε το εισόδημα από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας».
Σε ερώτηση ακροατή για τα λεωφορεία, όπου αναφέρει πως τους επιβάτες του ενδιαφέρει το σε πόση ώρα θα περνούν τα λεωφορεία και όχι αν είναι καινούργια είπε: «Θα μειώσουμε την ώρα που περνάνε τα μέσα. Αυξάνουμε τον στόλο τον λεωφορείων και κάνουμε προσλήψεις οδηγών. Με την καλύτερη ποιότητα του στόλου θα μειωθούν και οι βλάβες».
Για τους νέους ελέγχους που έρχονται στα μέσα για τα εισιτήρια είπε: «Βάζουμε ένα καινούργιο σύστημα με ΑΙ κάμερες, όπου παραβάτες που κάνουν αυτή τη μέθοδο, δηλαδή περνούν με τον μπροστινό τους {ενν. με το ίδιο εισιτήριο}, θα υπάρχει ηχητική σήμανση που όταν ακούγεται θα παρεμβαίνει ο ελεγκτής».
«Το 2022 είχαμε 500.000 ελέγχους και φέτος είχαμε πάνω από 1 εκατομμύριο». Ανέφερε, επίσης, πως δεν προβλέπεται αύξηση στα κόμιστρα των εισιτηρίων.
Για τη συχνότητα διελεύσεων συρμών στο Μετρό ανέφερε: «Στη γραμμή 3 που έχουμε τη μεγαλύτερη πίεση στόχος μας είναι το 2026 να περνάει το μετρό περίπου ανά 3 και κάτι λεπτά. Θα έρθουν 8 νέοι συρμοί. Το μετρό θα επεκταθεί, παίρνουμε καινούργιους συρμούς του χρόνου τέτοια εποχή θα φτάσουμε κοντά στους 60 συρμούς».
Σχετικά με την καθαριότητα είπε: «Στο μετρό είναι γενικά καλή η εικόνα. Στα λεωφορεία η κακή εικόνα των παλιών λεωφορείων τελειώνει. Τα παλιά λεωφορεία έχουν απαράδεκτη εικόνα και πρέπει να αντικατασταθούν. Εκεί που έχουμε μεγάλο πρόβλημα είναι η γραμμή 1 του ΗΣΑΠ. Εφαρμόζουμε από το 2026 ένα αντιγκράφιτι σύστημα. Θα καθαρίζεται εύκολα».
«Από τον Μάρτιο ξεκινούν να έρχονται οι νέοι συρμοί. Θα αντικαταστήσει τους παλιούς της γραμμής 1. Θα έχει κλιματισμό και θέσεις ΑΜΕΑ. Το 2026 είναι χρονιά αλλαγής για τον ΗΣΑΠ. Θα κάνουμε στα ΜΜΜ τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει γίνει από τους Ολυμπιακούς Αγώνες».
Ανέφερε, τέλος, ότι: «Έχουμε μια σημαντική είδηση που αφορά την εκπαίδευση των μηχανοδηγών για πρώτη φορά στην Ελλάδα με προσομοιωτή. Έχουμε ένα νέο σύστημα ασφαλείας που δεν προέβλεπε η σύμβαση 717 έρχεται το αυτόματο σύστημα πέδησης (ETCS). Αυτό το σύστημα εγκαταστάθηκε στο σύνολο των τρένων τον Σεπτέμβριο, ξεκινήσαμε τις εκπαίδευσης των μηχανοδηγών».
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

