Κυκλοφοριακό πρόβλημα: Η πρόταση του Υπουργείου Μεταφορών για τον κόμβο της Μεταμόρφωσης

Ένα από τα πιο προβληματικά σημεία στο οδικό δίκτυο σε ό,τι αφορά το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας είναι ο Ανισόπεδος Κόμβος της Μεταμόρφωσης, που ενώνει την Αττική Οδό με την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας.
Καθημερινά, κατά τις ώρες αιχμής, δημιουργούνται ουρές αναμονής χιλιομέτρων στην Αττική Οδό στην έξοδο προς Λαμία, τόσο από τα οχήματα που έρχονται από την κατεύθυνση του Αεροδρομίου όσο και από εκείνα που έρχονται από την κατεύθυνση της Ελευσίνας.
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εκπόνησε πρόταση για τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής στον συγκεκριμένο κόμβο, με στόχο τη μείωση των καθυστερήσεων και την αύξηση της ικανότητας εξυπηρέτησης των κυκλοφοριακών φόρτων.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Η παρέμβαση αφορά την είσοδο στον Αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης (κατεύθυνση προς Λαμία) και προβλέπει:
- Την αποφυγή συνένωσης των δύο κλάδων εισόδου (Αεροδρόμιο – Λαμία και Ελευσίνα – Λαμία) με ανεξάρτητη είσοδο στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης, ώστε να αποφεύγεται ο «στραγγαλισμός» των δύο κλάδων και η κυκλοφοριακή συμφόρηση.
- Τον υπερδιπλασιασμό της κυκλοφοριακής ικανότητας, που εκτιμάται ότι θα οδηγήσει σε τουλάχιστον 50% μείωση των καθυστερήσεων στις ώρες αιχμής.
Η προτεινόμενη λύση χαρακτηρίζεται από το Υπουργείο ως μια λύση που διαθέτει τα εξής χαρακτηριστικά:
- Διατήρηση των υφιστάμενων ορίων απαλλοτρίωσης.
- Μικρή, σχετικά, όχληση κατά τη διάρκεια της κατασκευής.
- Χαμηλό κατασκευαστικό κόστος.
- Έως και διπλασιασμό της κυκλοφοριακής ικανότητας των κλάδων.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.