Μοναδικές Lamborghini: Όταν η σπανιότητα μετατρέπεται σε πάθος – motorone.gr
Η ιδέα των few-offs, αυτοκινήτων που κατασκευάζονται σε πολύ περιορισμένο αριθμό, είναι μέρος του DNA της Lamborghini. H Reventon του 2007 ήταν η πρώτη παρουσίαση που σηματοδότησε αυτή τη νέα εποχή των σύγχρονων few-offs, με τα επόμενα μοντέλα να αποκτούν το ένα μετά το άλλο θρυλικό καθεστώς λόγω της σπανιότητάς τους και των πρωτοποριακών νέων στοιχείων σχεδιασμού και τεχνολογιών που παρουσίαζαν. Ο Albert Spiess είναι πελάτης αυτών των αυτοκινήτων από την πρώτη του Reventon, και η συλλογή του από Lamborghini θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές του κόσμου.
Από το 2007, η Lamborghini έχει κατασκευάσει έξι σειρές few-off, που συχνά παράγονται τόσο σε κλειστή όσο και σε ανοιχτή έκδοση. Η πρώτη ήταν η Reventοn το 2007, ακολουθούμενη από τη Sesto Elemento του 2010, τη Veneno του 2013, την Centenario του 2017, τη Sian του 2019 και το 2021 την Countach LPI 800-4.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ο Albert Spiess μιλά για πρώτη φορά για το πάθος του για τη Lamborghini και τι πυροδότησε την αγάπη του για την ιταλική μάρκα σπορ αυτοκινήτων. Αναφέρει την αγορά της πρώτης του Lamborghini, μιας Countach LP400 S του 1979, και την απόφαση που άλλαξε τη ζωή του να αφιερώσει λιγότερο χρόνο στη δουλειά και περισσότερο στην ιδέα της δημιουργίας μιας συλλογής Lamborghini, ξεκινώντας με την προσθήκη μιας Miura SV και μιας Silhouette.
Πάντα αποφασισμένος να πετύχει το καλύτερο, ο Spiess γοητεύτηκε από την κατανόηση της ιστορίας ενός συγκεκριμένου αυτοκινήτου και επικεντρώθηκε στην επιλογή των πιο σπάνιων μοντέλων. Το concept των λίγων αυτοκινήτων ταιριάζει απόλυτα με την φιλοδοξία του να βελτιώσει τη συλλογή του: σε τέτοιο βαθμό που τουλάχιστον ένα δείγμα από κάθε μοντέλο που έχει παραχθεί έχει καταλήξει στο γκαράζ του.
«Κάθε ένα από αυτά έφτασε για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο», δήλωσε ο Spiess. «Η Reventon Roadster λόγω του σχήματός της, το οποίο χρησίμευσε ως βάση για την παραγωγή των Lamborghini με κινητήρα V12 που εξελίχθηκαν μέχρι την Aventador. Η Sesto Elemento -η αγαπημένη μου- λόγω της εξαιρετικής ελαφρότητάς της και του τεχνικού περιεχομένου της, συμπεριλαμβανομένων δομικών ανθρακονημάτων, και τη Veneno Roadster επειδή είναι ένα… διαστημόπλοιο με εξαιρετικό σχεδιασμό».
«Την Centenario την αγόρασα λόγω του ενθουσιασμού που ένιωσα που θα αποκτούσα ένα τόσο εξαιρετικά σπάνιο και μοναδικό αυτοκίνητο. Στη συνέχεια ήρθε η Sian Roadster με το υβριδικό σύστημα κίνησης, το πρώτο σε μία Lamborghini. Πιο πρόσφατα, η Countach LPI 800-4 έφτασε για να γιορτάσει το πρώτο πρωτότυπο της Countach του 1971, το οποίο είχα την τύχη να ανακατασκευάσω με την υποστήριξη της Lamborghini Polo Storico».
Ο Albert Spiess αποκάλυψε επίσης τον αποφασιστικό παράγοντα για την αγορά μίας Lamborghini περιορισμένης παραγωγής, βασισμένο σε ένα απλό αλλά ισχυρό συναίσθημα: «Επειδή κάθε φορά ενθουσιάζομαι όπως την πρώτη φορά, όταν αγόρασα την πρώτη μου Countach».
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.









