Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;


Το BYD Atto 2 είναι η τελευταία πρόταση της κινεζικής φίρμας, στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUV. Παρά το γεγονός ότι η BYD έκανε την εμφάνισή της στη Βρετανία μόλις πριν από δύο χρόνια, το Atto 2 αποτελεί ήδη το έβδομο μοντέλο, που έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα της, καλύπτοντας το κενό ανάμεσα στο μικρομεσαίο Atto 3 και το πιο συμπαγές Dolphin.

Με σύγχρονη πλατφόρμα e-Platform 3.0, το Atto 2 δείχνει έτοιμο να μπει δυναμικά στην κατηγορία. Όμως, αρκεί αυτό για να ξεχωρίσει ανάμεσα σε έναν «ωκεανό» ανταγωνιστών όπως τα Citroën e-C3 Aircross, Renault 5, Fiat Grande Panda, Kia EV3 και Volvo EX30;

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;
Σχεδιασμός και καμπίνα: Λειτουργικότητα αντί για φαντασία

Εξωτερικά, το Atto 2 υιοθετεί μια καθαρή σχεδιαστική γραμμή με λεπτά LED φώτα και φωτεινή μπάρα στο πίσω μέρος. Δεν έχει την εκκεντρικότητα του Renault 5, ή την έντονη ταυτότητα του Kia EV3, ωστόσο προβάλλει μια ώριμη και συγκρατημένη αισθητική.

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;

Μπαίνοντας στην καμπίνα, η εικόνα παραμένει συντηρητική. Η μεγάλη περιστρεφόμενη οθόνη αφής 12,8 ιντσών δεσπόζει στο κέντρο, πλαισιωμένη από ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών. Η ποιότητα υλικών, κυμαίνεται σε ικανοποιητικό επίπεδο, αν και δεν λείπουν τα σκληρά πλαστικά. Στα θετικά συγκαταλέγεται η πληθώρα στάνταρ τεχνολογίας: πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα καθίσματα, ασύρματο CarPlay/Android Auto και κάμερα 360 μοιρών.

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;

Ο χώρος για τους επιβάτες πίσω είναι αξιοπρεπής, με άνεση στα πόδια και αρκετό ύψος στην πάνω από τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 400 λίτρα, επεκτεινόμενος έως 1.370 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, νούμερα που το φέρνουν κοντά στα κλασικά οικογενειακά hatchback.

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;

Το στάνταρ σύστημα αντλίας θερμότητας, βοηθά στην καλύτερη ενεργειακή απόδοση τον χειμώνα, ειδικά σε μια βόρεια χώρα όπως είναι η Βρετανία.

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;

Όσον αφορά τη φόρτιση, η βασική έκδοση περιορίζεται σε ταχύτητες έως 82 kW, απαιτώντας περίπου 40 λεπτά για φόρτιση 10-80%. Αντίθετα, η Comfort υποστηρίζει ταχύτερη φόρτιση 155 kW, με αποτέλεσμα τον ίδιο κύκλο φόρτισης σε μόλις 25 λεπτά (οι αριθμοί αφορούν τις εκδόσεις μπαταρίας με τις οποίες διατίθεται το αυτοκίνητο στη Βρετανία).

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;
Στο δρόμο: Καλύτερα στην πόλη παρά στον αυτοκινητόδρομο

Η BYD σχεδίασε το Atto 2 με γνώμονα την αστική μετακίνηση. Στην πόλη είναι εύχρηστο, με καλή ορατότητα, λογικό κύκλο στροφής και βολικά βοηθήματα όπως η κάμερα 360°.

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;

Στον αυτοκινητόδρομο όμως τα πράγματα αλλάζουν: η ποιότητα κύλισης είναι καλή αλλά θόρυβος από τον αέρα και αυτός από τα ελαστικά γίνεται έντονος πάνω από κάποιες ταχύτητες. Η αίσθηση από το πεντάλ του φρένου είναι ομαλή και προοδευτική, αλλά η έλλειψη λειτουργίας οδήγησης «one pedal», περιορίζει την άνεση στην κίνηση πόλης. Η επιτάχυνση είναι ικανοποιητική: 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα περίπου 160 χλμ./ώρα. Δεν είναι το πιο σπορ ηλεκτρικό SUV, αλλά επαρκεί για την καθημερινή χρήση.

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;
Τεχνολογία, ασφάλεια και εξοπλισμός

Το Atto 2 εντυπωσιάζει στη λίστα εξοπλισμού ασφαλείας. Διαθέτει προσαρμοζόμενο cruise control, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ανίχνευση τυφλού σημείου, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα παρακολούθησης οδηγού, υποβοήθηση λωρίδας και πολλά ακόμη.

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;

Αν και ορισμένα από αυτά τα συστήματα αποδείχθηκαν υπερβολικά «παρεμβατικά» κατά τη δοκιμή μας, είναι σίγουρα ένα ισχυρό ατού, για την κατηγορία. Η εξαετής εγγύηση της BYD και η οκταετής για την μπαταρία, ενισχύουν ακόμη περισσότερο την εικόνα αξιοπιστίας.

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;
Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;
Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;
Συμπέρασμα: Ένα «καλό» SUV που χρειάζεται χαρακτήρα

Το BYD Atto 2 είναι ένα ηλεκτρικό SUV που κάνει σχεδόν τα πάντα σωστά: αξιοπρεπή αυτονομία, πλούσιο τεχνολογικό πακέτο, επαρκείς χώρους και μοντέρνα πλατφόρμα. Ωστόσο, δεν διαθέτει το ξεχωριστό στοιχείο, που θα το έκανε να λάμψει σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά.

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;

Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30;

Αν ψάχνετε για ένα ηλεκτρικό SUV με ισχυρή εγγύηση, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και αξιοπιστία, το Atto 2 αξίζει σίγουρα μια θέση στη λίστα επιλογών σας. Όμως, αν θέλετε κορυφαία οδηγική αίσθηση, μεγαλύτερη αυτονομία ή πιο τολμηρή σχεδίαση, ίσως οι προτάσεις από Kia, Volvo ή Skoda, να σας δελεάσουν περισσότερο.
Eτσι λένε οι Άγγλοι τουλάχιστον.
Διαβάστε ΕΔΩ τις δκές μας εντυπώσεις.

Πηγή: autoexpress.co.uk

The post Μπορεί το BYD Atto 2 να κερδίσει το Kia EV3 και το Volvo EX30; appeared first on Cars Electric.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων