Νέα Mercedes-Benz GLC: Κάτω από το καμουφλάζ κρύβει προηγμένη ηλεκτροκίνηση

Google News icon


Ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα της νέας Mercedes-Benz GLC, η οποία όπως ήδη γνωρίζουμε, θα είναι διαθέσιμη και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Η ηλεκτρική GLC αποτελεί ουσιαστικά τον αντικαταστάτη της EQC. Η Γερμανική εταιρία μας αποκάλυψε μερικές ακόμη πληροφορίες για το πιο σημαντικό μοντέλο που θα παρουσιάσει το για το 2026. Επιστράτευσε μάλιστα τον CEO της, τον ίδιο τον Ola Källenius αυτοπροσώπως, για να δημιουργήσει ένα video με το – καμουφλαρισμένο ακόμη – νέο μοντέλο., στο Mercedes-Benz Technology Centre (MTC) που βρίσκεται στο Sindelfingen.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Η GLC EV βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα 800 Volt, η οποία δεν έχει καμία σχέση ούτε με τις αντίστοιχες θερμικές εκδόσεις του μοντέλου, αλλά ούτε με τη νέα ηλεκτρική CLA.

Η έκδοση λανσαρίσματος θα είναι η GLC 400e. Κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, που σημαίνει πως είναι τετρακίνητη. Η συνδυαστική ισχύς θα φτάνει τους 485 ίππους, ενώ το σύστημα τετρακίνησης θα έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης του εμπρός κινητήρα για λόγους οικονομίας. Έτσι, όταν δεν υπάρχει ανάγκη επιπλέον πρόσφυσης, η ηλεκτρική GLC θα είναι πισωκίνητη.

Η μπαταρία των 94,5 kWh υπόσχεται μεγάλη αυτονομία έως 650 χλμ. (WLTP). Χρησιμοποιεί χημεία νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC), ενώ σε άλλες αγορές θα διατίθεται και μια έκδοση με μπαταρία LFP, πιο προσιτή και με μικρότερη αυτονομία.

Η φόρτιση είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του ηλεκτρικού SUV . Η GLC EV μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως 320 kW, προσθέτοντας 260 χλμ. αυτονομίας σε 10 λεπτά μόλις!

Ένα επίσης ενδιαφέρον τεχνικό χαρακτηριστικό είναι το κιβώτιο 2 σχέσεων – κάτι που έχουμε ξαναδεί μόνο σε σπορ μοντέλα όπως η Porsche Taycan. Σύμφωνα με τη Mercedes-Benz, η δεύτερη σχέση βοηθά στην υψηλότερη αποδοτικότητα και τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης στο ταξίδι.

Άλλα τεχνικά στοιχεία που γνωρίζουμε ότι θα έχει το νέο SUV είναι η αερανάρτηση, το Agility & Comfort Package και η τετραδιεύθυνση. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η ικανότητα ρυμούλκησης που φτάνει τους 2,4 τόνους (με πέδηση)!

Αισθητικά τώρα, από τα λίγα που μπορούμε να καταλάβουμε λόγω του καμουφλάζ, είναι η χαμηλότερη γραμμή της οροφής στο πίσω μέρος, που συντελεί σε πιο κουπέ σιλουέτα σε σχέση με το σημερινό SUV. Το μακρύτερο μεταξόνιο (+8,5 εκ.) παραπέμπει σε μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες αλλά και τις αποσκευές. Παρότι το πορτμπαγκάζ των 570 λίτρων υπολείπεται έναντι της βενζινοκίνητης GLC που φτάνει τα 620 λίτρα, συνοδεύεται από το μεγάλο frunk 128 λίτρων μπροστά, κάτω από το καπό. Η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων δημιουργεί έναν χώρο φόρτωσης με όγκο 1.740 λίτρα.

Η Mercedes-Benz επένδυσε από πολύ νωρίς στην ηλεκτροκίνηση δημιουργώντας μια ολόκληρη, ξεχωριστή γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάτω από την ονομασία Mercedes-EQ. Πλέον, η γερμανική εταιρία περνά στην επόμενη εποχή, παρουσιάζοντας ηλεκτρικές εκδοχές των mainstream μοντέλων της, όπως οι νέα CLA EV αλλά και η GLC EV που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, επιδόσεις και καθημερινή πρακτικότητα.

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων