Νέο bZ4X: Ο ηγέτης της ηλεκτρικής επέλασης της Toyota

Toyota bZ4X 2025 (15)


Πιστή στη στρατηγική «Multipath – way», η Toyota πλαισιώνει την πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα της με τρεις αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις που απευθύνονται στην καρδιά της ελληνικής αγοράς: το Urban Cruiser που θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από το φθινόπωρο στα B-SUV, το C-HR+ που ξεκίνησε μόλις την εμπορική του πορεία στη χώρα μας και το bZ4X, το οποίο αναβαθμίστηκε σημαντικά και αποτελεί τον ηγέτη της ηλεκτρικής επέλασης της Toyota, εκπροσωπώντας την στην κατηγορία των D-SUV.

Το bZ4X είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Toyota και αποτέλεσε τον επόμενο σταθμό στο μακρύ ταξίδι της Ιαπωνικής μάρκας στην ηλεκτροκίνηση – ένα ταξίδι που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ’90, με το πρώτο υβριδικό Prius. Τα 30.000.000 εξηλεκτρισμένα οχήματα της εταιρίας που κυκλοφορούν σε κάθε γωνία του πλανήτη, αποτελούν τεράστια παρακαταθήκη εμπειρίας και τεχνογνωσίας.

Από το λανσάρισμά του, το bZ4X έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πέντε κορυφαία μοντέλα με τις υψηλότερες πωλήσεις στην κατηγορία του, σε όλη την Ευρώπη.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Τολμηρή εμφάνιση, βελτιωμένη τεχνολογία

Το νέο μοντέλο έχει δεχθεί μια διακριτική αισθητική ανανέωση, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου ξεχωρίζει με το αιχμηρό ρύγχος και τους λεπτούς προβολείς LED που του προσδίδουν μια πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση.

Στο πλάι και πίσω, οι έντονες γωνίες, τα ευμεγέθη πλαστικά προστατευτικά στα φτερά και τα μαρσπιέ και τα τοξοειδή πίσω φώτα ολοκληρώνουν τον δυναμικό σχεδιασμό, ωφελώντας παράλληλα και την αεροδυναμική του αμαξώματος.

Toyota bZ4X 2025 (12)

Το εσωτερικό είναι πλήρως ανανεωμένο, περιλαμβάνοντας μια νέα κεντρική κονσόλα που διευκολύνει τη χρήση των ψηφιακών συσκευών. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν επίσης νέα σχεδίαση πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη κεντρική οθόνη 14 ιντσών, η οποία φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων με έλεγχο μέσω αναγνώρισης φωνής, ενημερώσεις over-the-air και πλήθος λειτουργιών για την πλοήγηση μέσω cloud.

Toyota bZ4X 2025 (5)

Ο λεβιές ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από έναν περιστροφικό επιλογέα για την επιλογή της μετάδοσης κίνησης που συμβάλλει στην hi-tech αύρα της καμπίνας. Έμφαση έχει δοθεί και στην ποιότητα των υλικών, ενώ η όμορφη ατμόσφαιρα ενισχύεται από την πανοραμική ηλιοροφή και τον ήπιο LED φωτισμό της καμπίνας.

Το ιαπωνικό SUV διακρίνεται και στον τομέα της πρακτικότητας, καθώς προσφέρει γενναιόδωρους χώρους για τους επιβάτες και πορτμπαγκάζ 452 λίτρων με πάτωμα δύο επιπέδων.

Toyota bZ4X 2025 (14)

Το bZ4Χ διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας. Η πρώτη έχει χωρητικότητα 57,7 kWh και συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 167 ίππων, ενώ η δεύτερη των 73,1 kWh είναι διαθέσιμη είτε με ηλεκτροκινητήρα 224 ίππων και κίνηση στους εμπρός τροχούς, είτε με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 343 ίππων και τετρακίνηση.

Η αυτονομία είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία D-SUV και φτάνει έως και 573 χιλιόμετρα!

Toyota bZ4X 2025 (13)

Σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, βέβαια, ο χρόνος φόρτισης είναι επίσης σημαντικός. Κάτι που η Toyota γνωρίζει καλά. Γι’ αυτό και εξοπλίζει το νέο bZ4X με δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC με ισχύ έως 150 kW, αλλά και προηγμένο ενσωματωμένο φορτιστή 22kW για ταχύτερη φόρτιση AC. Επίσης σημαντική είναι η ικανότητα ρυμούλκησης έως 1.500 κιλά.

Στην υψηλότερη απόδοση συμβάλλουν κυρίως τα συμπαγή, ελαφριά και ενεργειακά αποδοτικά eAxles της Toyota τα οποία έχουν επίσης αναβαθμιστεί. Χρησιμοποιούν πλέον ημιαγωγούς καρβιδίου του πυριτίου (SIC), οι οποίοι συμβάλλουν στην απόδοση υψηλότερης ισχύος, καθιστώντας το νέο bZ4X ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα της Toyota στην Ευρωπαϊκή αγορά, πέραν των αυτοκινήτων επιδόσεων GR.

Με τις νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, το ηλεκτρικό D-SUV προσφέρει επίσης μειωμένα επίπεδα θορύβου και κραδασμών για βελτιωμένη άνεση και δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Συνολικά, το νέο bZ4X δίνει την αίσθηση ενός εξαιρετικά αρμονικού συνδυασμού ήπιου cruising για έλεγχο της κατανάλωσης ενέργειας και πλουσιοπάροχης δύναμης όταν χρειαστεί.

Toyota bZ4X 2025 (3)

Ο οδηγός έχει επίσης στη διάθεσή του την πληρέστατη σουίτα τεχνολογιών υποβοήθησης της οδήγησης Toyota T-Mate, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, διακοπής οδήγησης σε έκτακτη ανάγκη, αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, ανίχνευσης κόπωσης οδηγού και υποβοήθησης ασφαλούς εξόδου.

Toyota Peace of Mind

Πέρα από την προηγμένη τεχνολογία και την εξαιρετική αποδοτικότητα, βασικό συστατικό σε κάθε Toyota είναι η ξεγνοιασιά που συνοδεύει η απόκτηση και οδήγηση των αυτοκινήτων της.

Σε ένα ηλεκτρικό, το μεγαλύτερο άγχος αφορά την αντοχή της μπαταρίας. Εδώ η Toyota ξεπέρασε πραγματικά τον εαυτό της! Εκμεταλλευόμενη τη μακρόχρονη εμπειρία της στην εξέλιξη τεχνολογιών εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης, η Ιαπωνική εταιρία προσφέρει το μοναδικό Πρόγραμμα Φροντίδας Μπαταρίας που την καλύπτει με εγγύηση για έως 11 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του οχήματος, ή για έως και 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα οδήγησης! Με μοναδική προϋπόθεση, τον ετήσιο έλεγχο της κατάστασης υγείας της.

Αλλά και το… υπόλοιπο αυτοκίνητο, καλύπτεται για έως και 11 χρόνια εγγύησης, με το πρόγραμμα Toyota Relax.

Toyota bZ4X 2025 (2)

Στο Toyota Peace of Mind συμβάλλει βέβαια και το εξουσιοδοτημένο δίκτυο Εμπόρων και Επισκευαστών Toyota, σε όλη την Ελλάδα, το οποίο πάνω από 25 έτη, εκπαιδεύεται και χτίζει τεχνογνωσία και εμπειρία στις εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες. Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως το δίκτυο Toyota είναι το πρώτο και μοναδικό δίκτυο στην Ελλάδα που έχει λάβει την ανώτατη διάκριση και κρατική πιστοποίηση «Τεχνιτών Υψηλής Τάσης».

Όλα αυτά βέβαια μικρή σημασία θα είχαν αν το νέο bZ4X δεν ήταν διαθέσιμο σε μια ανταγωνιστική τιμή. Διαθέσιμο από 39.820 ευρώ, χωρίς την κρατική επιδότηση μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», το ηλεκτρικό SUV της Toyota αποτελεί μια εξαιρετικά δελεαστική πρόταση που διαπρέπει σε κάθε τομέα και προσφέρει την παροιμιώδη ξεγνοιασιά του ονόματος Toyota στον υπέρτατο βαθμό.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων