Νέο Megane E-Tech: Το EV που δείχνει τα… δόντια στα hot hatch! – Cars Electric

Renault Megane E-Tech: Έρχεται πιο σπορ, με μεγαλύτερη μπαταρία και hot hatch χαρακτήρα


Η Renault τα τελευταία χρόνια, έχει καταφέρει να αγγίξει την καρδιά του κοινού, με την επιστροφή των ρετρό εμπνευσμένων Renault 4 και 5. Ωστόσο, αυτή η επιτυχία είχε και μια παρενέργεια: το Megane E-Tech, το ηλεκτρικό hatchback της γαλλικής φίρμας, έδειχνε κάπως παραμελημένο στη σκιά των νέων μοντέλων. Αυτό ώθησε τη Renault να επανεξετάσει τη στρατηγική της και να αναζητήσει τρόπους, ώστε το Megane να αποκτήσει ξανά λάμψη και να ξεχωρίσει στην κατηγορία του. Η απάντηση φαίνεται πως έρχεται μέσα από την αναβίωση μιας παράδοσης που η Renault γνωρίζει καλά: τη δημιουργία hot hatch. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Fabrice Cambolive, μιλώντας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου, αποκάλυψε ότι το Megane θα αποκτήσει πιο σπορτίφ χαρακτήρα, ώστε να τραβάει τα βλέμματα αλλά και να προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία, χάρη σε βελτιωμένη μπαταρία. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Αυτό που ψάχνουμε είναι ένα hot hatch, αυτή είναι η κατεύθυνση προς την οποία θέλουμε να πάμε».


Μεγαλύτερη μπαταρία και αυξημένη αυτονομία

Αν και ο Cambolive δεν αποκάλυψε τεχνικές λεπτομέρειες, επιβεβαίωσε ότι το ανανεωμένο Megane θα εξοπλιστεί με νέα, μεγαλύτερη μπαταρία. Μέχρι σήμερα, η κορυφαία επιλογή στο E-Tech είναι μια μπαταρία 60 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία έως 459 χλμ., μια τιμή που δεν εντυπωσιάζει ιδιαίτερα. Αντίθετα, το μεγαλύτερο Renault Scenic, φέρει μπαταρία 87 kWh και φτάνει τα 615 χλμ., ενώ ο «ξάδερφος» του Megane, το νέο Nissan Leaf, διαθέτει μπαταρία 75 kWh για 488 χλμ. Η λογική λέει, ότι το Megane θα υιοθετήσει μια από τις μεγαλύτερες αυτές μπαταρίες, ώστε να ανταγωνιστεί ισάξια στην κατηγορία. Το μόνο βέβαιο είναι, ότι η βελτίωση της αυτονομίας αποτελεί βασικό στόχο της Renault.

Renault Megane E-Tech: Έρχεται πιο σπορ, με μεγαλύτερη μπαταρία και hot hatch χαρακτήρα
Ισχύς και απόδοση

Όσον αφορά τον κινητήρα, όλα δείχνουν πως θα παραμείνει ο γνώριμος ηλεκτροκινητήρας των 215 ίππων (218 PS), που συναντάμε επίσης στο Alpine A290 και στο Renault 5. Ωστόσο, η Renault, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο ενίσχυσης της ισχύος, ώστε το Megane να σταθεί ως πραγματικό hot hatch. Η σύγκριση με τον ανταγωνισμό είναι αναπόφευκτη. Το Volkswagen ID.3 GTX αποδίδει 322 ίππους και επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα, δηλαδή σχεδόν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το Megane. Αν η Renault θέλει να ανταγωνιστεί ευθέως, τότε θα πρέπει να ανεβάσει τον πήχη και στις επιδόσεις.

Renault Megane E-Tech: Έρχεται πιο σπορ, με μεγαλύτερη μπαταρία και hot hatch χαρακτήρα
Σχεδιαστικές αναβαθμίσεις

Πέρα από την τεχνολογία, η Renault γνωρίζει πως η εικόνα παίζει καθοριστικό ρόλο. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού Laurens van den Acker, όταν επενδύεις σε μια νέα μπαταρία, δεν αρκεί να παραμείνει το αυτοκίνητο ίδιο εξωτερικά. Οι αλλαγές κάτω από το καπό, πρέπει να αντικατοπτρίζονται και στο αμάξωμα.

Renault Megane E-Tech: Έρχεται πιο σπορ, με μεγαλύτερη μπαταρία και hot hatch χαρακτήρα

Έτσι, το ανανεωμένο Megane θα αποκτήσει πιο δυναμική εμφάνιση, με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, πιθανώς διαφορετικές λεπτομέρειες στη μάσκα και νέες ζάντες. Τα ήδη υπάρχοντα Megane E-Tech techno esprit Alpine και esprit Alpine, εξοπλίζονται με εντυπωσιακές ζάντες 20 ιντσών, οπότε η Renault θα πρέπει να βρει έξυπνους τρόπους ώστε να διαφοροποιήσει το facelift. Κατασκοπευτικές φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν νωρίτερα το καλοκαίρι, δείχνουν πιο λεπτά LED φώτα και φρέσκια αισθητική, που ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα.

Renault Megane E-Tech: Έρχεται πιο σπορ, με μεγαλύτερη μπαταρία και hot hatch χαρακτήρα
Αναβίωση της Renaultsport;

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο που αποκαλύφθηκε είναι η πιθανή επιστροφή του ονόματος της Renaultsport. Το ιστορικό σήμα είχε συνδεθεί με τα πιο εμβληματικά hot hatch της μάρκας, όπως τα Clio RS και Megane RS, πριν αποσυρθεί το 2023. Ο Cambolive άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επαναφοράς της, χωρίς όμως να διευκρινίσει αν το μελλοντικό Megane θα φέρει αυτό το έμβλημα. Όπως τόνισε, η Renault εξετάζει διάφορες επιλογές και θα παρουσιάσει προτάσεις, μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Renault Megane E-Tech: Έρχεται πιο σπορ, με μεγαλύτερη μπαταρία και hot hatch χαρακτήρα
Ένα νέο κεφάλαιο για το Megane

Το επικείμενο facelift, δεν είναι απλώς μια κίνηση ανανέωσης, αλλά μια ευκαιρία για τη Renault να ξαναβάλει το Megane στο επίκεντρο. Με συνδυασμό μεγαλύτερης αυτονομίας, πιο σπορ χαρακτήρα και ενδεχομένως καλύτερων επιδόσεων, το Megane E-Tech φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί πιο δυνατά την κατηγορία των ηλεκτρικών hatchback και να ξαναβρεί τη θέση του, δίπλα στα best-sellers της αγοράς. Το αν θα τα καταφέρει, θα φανεί σύντομα. Το μόνο βέβαιο είναι πως η Renault, ετοιμάζει κάτι που δεν θα περάσει απαρατήρητο.

Πηγή: carscoops.com

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων