Νέο Peugeot 408 2026: Πιο επιθετικό, πιο premium και με μεγαλύτερη αυτονομία

Suzuki S-Cross


Το νέο Peugeot 408 ετοιμάζεται να κάνει την επίσημη πρεμιέρα του τον επόμενο μήνα στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών 2026 και όλα δείχνουν πως η ανανεωμένη έκδοση του εντυπωσιακού fastback, θα τραβήξει ακόμη περισσότερα βλέμματα. Η Peugeot κρατά κλειστά τα χαρτιά της, όμως οι πρώτες πληροφορίες και τα «σημάδια» από το συγγενικό Peugeot 308, μας δίνουν μια ξεκάθαρη εικόνα για το τι έρχεται.

Πιο επιθετική εμφάνιση με νέα ταυτότητα

Το σημερινό 408 ξεχωρίζει ήδη για τις έντονες, σμιλεμένες γραμμές του, όμως η facelift έκδοση, αναμένεται να πάει ένα βήμα παραπέρα. Το εμπρός μέρος θα αποκτήσει νέα μάσκα, με πιο δυναμικό σχεδιασμό και – όπως όλα δείχνουν – μεγάλο φωτιζόμενο σήμα Peugeot στο κέντρο, στοιχείο που έχει γίνει πλέον σήμα κατατεθέν των νεότερων μοντέλων της μάρκας.

Η πιο ηχηρή αλλαγή αφορά τα φώτα ημέρας. Τα χαρακτηριστικά τύπου «κυνόδοντα», που δίχασαν το κοινό, αναμένεται να καταργηθούν, όπως συνέβη και στο νέο 308. Στη θέση τους θα δούμε πιο κομψές φωτιστικές υπογραφές με τρία «νύχια» LED, ενσωματωμένα σε λεπτές λωρίδες φωτισμού, που τονίζουν το πλάτος του αμαξώματος.

Συμπληρωματικά, το ανανεωμένο 408 θα αποκτήσει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα σχέδια ζαντών και πιθανό facelift στα πίσω φώτα, τα οποία επίσης θα υιοθετήσουν το μοτίβο των τριών νυχιών.

Εσωτερικό: γνώριμο αλλά πιο premium

Στο εσωτερικό, η Peugeot δεν αναμένεται να προχωρήσει σε ριζικές αλλαγές. Το γνώριμο i-Cockpit θα παραμείνει, με ανανεωμένα γραφικά στις ψηφιακές οθόνες και πιθανές βελτιώσεις σε υλικά και εξοπλισμό, κυρίως στις πλουσιότερες εκδόσεις. Μικρές πινελιές πολυτέλειας, θα ενισχύσουν τον οικογενειακό αλλά και lifestyle χαρακτήρα του μοντέλου.

Κινητήρες: υβριδική συνέπεια και ηλεκτρική αναβάθμιση

Η γκάμα κινητήρων αναμένεται να ακολουθήσει τη λογική του ανανεωμένου 308. Η βασική έκδοση θα παραμείνει ήπια υβριδική, με τρίκυλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 143 PS, μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Η PHEV έκδοση θα συνεχίσει να αποδίδει 193 PS, προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 80 χιλιομέτρων, ιδανική για καθημερινές αστικές μετακινήσεις χωρίς κατανάλωση καυσίμου.

Ηλεκτρικό E-408 με έως 480 χλμ. αυτονομία

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ωστόσο, στρέφεται στο αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-408. Η Peugeot φέρεται να ετοιμάζει νέα, μεγαλύτερη μπαταρία, αντίστοιχη με αυτή του αναβαθμισμένου E-308. Αν επιβεβαιωθεί, η αυτονομία θα αυξηθεί από τα περίπου 420 χλμ. που ισχύουν σήμερα, σε σχεδόν 480 χιλιόμετρα, καθιστώντας το E-408 σαφώς πιο ανταγωνιστικό, στην κατηγορία των ηλεκτρικών fastback.

Το Peugeot 408 2026 δείχνει έτοιμο να εξελιχθεί χωρίς να χάσει την ταυτότητά του: πιο μοντέρνο, πιο ώριμο και με σαφή έμφαση στην ηλεκτροκίνηση. Η επίσημη αποκάλυψη στις Βρυξέλλες, αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.

Πηγή: autoexpress.co.uk

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων