Νέο Volkswagen T-Roc: Το πρώτο Full Hybrid της VW, έρχεται στην Ελλάδα το ‘Α εξάμηνο του 2026

To Volkswagen T-Roc δε χρειάζεται και ιδιαίτερες συστάσεις. Η πορεία του στην αγορά ξεκίνησε το 2017 και κατάφερε να γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της γερμανικής μάρκας, σημειώνοντας πάνω από 2 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως.
Είχαμε δει τις προηγούμενες ημέρες ορισμένες φωτογραφίες που έδειχναν τα σκίτσα και το προφίλ της νέας γενιάς. Όμως πλέον έχουμε την πλήρη εικόνα από το T-Roc δεύτερης γενιάς, το οποίο έρχεται με φρέσκο σχεδιασμό, πιο ευρύχωρο εσωτερικό και νέα γκάμα κινητήρων.
Η βασικότερη αλλαγή που έκανε η Volkswagen στο T-Roc είναι στο μέγεθος του αμαξώματος. Παρότι παραμένει η «μεσαία» εναλλακτική, ανάμεσα στο μικρότερο T-Cross και στο μεγαλύτερο Tiguan, οι διαστάσεις του το τοποθετούν στο άνω άκρο της Β-SUV κατηγορίας. Έχει μήκος αμαξώματος 4,37 μέτρα, ενώ το πλάτος και το ύψος του είναι 1,82 και 1,56 μέτρα αντίστοιχα.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Εμφανισιακά, το T-Roc είναι ριζικά επανασχεδιασμένο, διατηρώντας όμως στοιχεία από την προηγούμενη γενιά. Στο μπροστινό μέρος το μοντέλο αντλεί έμπνευση από το νέο Tiguan και το Tayron, με μια μεγάλη, κυψελοειδή μάσκα, φωτιζόμενο σήμα και λεπτά φωτιστικά σώματα. Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με LED φωτιστικά σώματα.
Το πίσω μέρος εξακολουθεί να υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία των Tiguan και Tayron. Τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα που ενώνονται μεταξύ τους ακολουθούν επίσης τη φιλοσοφία των αμιγώς ηλεκτρικών ID. μοντέλων της Volkswagen. Για πρώτη φορά το σήμα της μάρκας θα είναι φωτιζόμενο και στο πίσω μέρος.
Περνώντας στο εσωτερικό, διακρίνουμε πολλά στοιχεία που έχουμε ήδη δει στο μεγαλύτερο Tiguan, με οθόνη αφής έως 12,9 ιντσών για το infotainment. Αυτό αξιοποιεί την τελευταία γενιά του λογισμικού MIB4, διατηρώντας τα slider αφής στη βάση της οθόνης για τον έλεγχο της έντασης του ήχου και για το κλιματιστικό. Στο λογισμικό ενσωματώνεται και το σύστημα φωνητικών εντολών «IDA», το οποίο βασίζεται στο ChatGPT.
Δίπλα στο κουμπί της μίζας, στην κεντρική κονσόλα, υπάρχει ένας περιστροφικός επιλογέας, τον οποίο η Volkswagen έχει αξιοποιήσει και σε άλλα μοντέλα της και επιτρέπει την εύκολη μετάβαση μεταξύ ρυθμίσεων έντασης ήχου, προφίλ οδήγησης και «ατμόσφαιρας», με την τελευταία να αλλάζει στοιχεία όπως ο ατμοσφαιρικός φωτισμός.
Οι χώροι είναι σαφώς βελτιωμένοι, τόσο για τους επιβάτες των μπροστινών όσο και των πίσω καθισμάτων, ενώ το πορτμπαγκάζ χωράει πλέον 475 λίτρα αποσκευών – 30 παραπάνω, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
Το T-Roc βασίζεται πλέον στην νέα πλατφόρμα MQB Evo, όπως και το μεγαλύτερο Tiguan. Ως εκ τούτου, θα αξιοποιεί εξηλεκτρισμένα σύνολα, με υβριδικούς κινητήρες. Στη βάση της γκάμας θα υπάρχουν δύο ήπια υβριδικοί κινητήρες 1,5 λίτρων, με 116 και 150 ίππους. Η ροπή τους θα είναι 220 και 250 Nm, αντίστοιχα. Λειτουργούν σε κύκλο Miller, εξασφαλίζοντας σύμφωνα με την εταιρεία την βέλτιστη δυνατή καύση, με ελάχιστους ρύπους. Και οι δύο εκδόσεις θα διαθέτουν 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Στο άμεσο μέλλον θα παρουσιαστούν και δύο ολοκαίνουργια full hybrid συστήματα κίνησης – όλα τους με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Δεν έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες για την ώρα, όμως ξέρουμε ότι θα διατηρήσουν τον eTSI κινητήρα των 1,5 λίτρων, ενώ θα διατίθενται σε δύο εκδόσεις με 130 και 170 ίππους.
Στα σκαριά βρίσκεται και μια τετρακίνητη έκδοση 4MOTION με κινητήρα 2 λίτρων TSI, ο οποίος με την σειρά του θα αποκτήσει ήπια υβριδική έκδοση. Για τους λάτρεις των επιδόσεων θα υπάρχει και έκδοση R.
Η Volkswagen έχει ήδη ανοίξει το βιβλίο παραγγελιών για το νέο T-Roc στην αγορά της Γερμανίας. Θα υπάρχουν τέσσερα εξοπλιστικά πακέτα: Η βασική έκδοση Trend, η μεσαία Life, η υψηλή Style και η κορυφαία R-Line. Αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική πορεία του στην Ευρώπη τον Νοέμβριο του 2025. Στην Ελλάδα αναμένεται να φτάσει την άνοιξη του 2026.
Για όσους θέλουν να το δουν από κοντά, το Volkswagen T-Roc θα βρίσκεται στην IAA Mobility 2025, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Μόναχο, από τις 9 έως τις 14 Σεπτεμβρίου.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.