Πανικός στη Κίνα με το νέο Toyota bZ7
Το επερχόμενο ηλεκτρικό sedan της Toyota, το bZ7, εμφανίστηκε σε φωτογραφίες από τις αντιπροσωπείες, ενόψει της προγραμματισμένης κυκλοφορίας του στην αγορά, το πρώτο τρίμηνο του 2026. Το bZ7, ακολουθεί το bZ3X που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Guangzhou το 2025. Συνεχίζει τη στρατηγική της Toyota China, για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων με τοπική εστίαση και εκτεταμένες διαστάσεις, τώρα με ένα σύστημα ηλεκτροκινητήρα Huawei DriveONE.

Το bZ7 τοποθετείται ως ένα ηλεκτρικό sedan μεσαίου έως μεγάλου μεγέθους, με τιμή περίπου 28.288 δολάρια στη Κίνα, με συνολικό μήκος 5.130 χιλιοστά, πλάτος 1.965 χιλιοστά, ύψος 1.506 χιλιοστά και μεταξόνιο 3.020 χιλιοστών. Αυτές οι μετρήσεις το καθιστούν μεγαλύτερο από μοντέλα όπως τα Xiaomi SU7, Xpeng P7 και P7+, και το BYD Han EV. Οι εικόνες δείχνουν κεκλιμένη γραμμή οροφής, ημι-κρυφές λαβές θυρών, πόρτες χωρίς πλαίσιο και μια μονάδα LiDAR τοποθετημένη στην οροφή, ως μέρος του υλικού υποβοήθησης οδηγού του αυτοκινήτου.


Το μπροστινό μέρος υιοθετεί το πρόσφατο στυλ κλειστής μάσκας της Toyota, με μια φωτεινή λωρίδα σε σχήμα C, που εκτείνεται στο πάνω τμήμα της μάσκας και μια διάταξη φωτισμού σε σχήμα L στο κάτω μέρος, σε συνδυασμό με κάθετα κανάλια αέρα. Το πίσω μέρος διαθέτει ένα διαμπερές κρυστάλλινο πίσω φως και μια μικρή ενσωματωμένη αεροτομή, πάνω από ένα σκούρο τμήμα του προφυλακτήρα. Έχουν προγραμματιστεί επτά εξωτερικά χρώματα.


Στο εσωτερικό, το bZ7 συνεχίζει τη διάταξη που παρουσιάστηκε στο bZ3X , συμπεριλαμβανομένης μιας πλωτής κεντρικής οθόνης, μιας ενσωματωμένης ορθογώνιας ψηφιακής οθόνης οργάνων και ενός head-up display. Το μοντέλο διαθέτει το HarmonyOS 5.0 cockpit, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Huawei, και ενσωματώνει λειτουργίες, από το οικοσύστημα αυτοκινήτου της Xiaomi.


Θα προσφέρονται τρία «θέματα» εσωτερικού χώρου, με ξύλινες επενδύσεις και φαρδιές δερμάτινες επιφάνειες, μαζί με τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, ασύρματη φόρτιση και φυσικούς διακόπτες. Περιλαμβάνεται κάθισμα συνοδηγού μηδενικής βαρύτητας με επεκτεινόμενο υποπόδιο, ενώ και τα τέσσερα κύρια καθίσματα, υποστηρίζουν εξαερισμό, θέρμανση και μασάζ. Στη διαμόρφωση της έκδοσης πριν από την κυκλοφορία, εμφανίζονται ηχοσύστημα Yamaha, διαιρούμενη πανοραμική οροφή και ένα ψυχόμενο και θερμαινόμενο κουτί αποθήκευσης, στο μπροστινό κεντρικό υποβραχιόνιο.

Η ισχύς προέρχεται από το σύστημα ηλεκτροκινητήρα Huawei DriveONE με μέγιστη ισχύ 281 PS. Θα προσφέρονται χωρητικότητες μπαταριών με 71,35 κιλοβατώρες και 88,13 κιλοβατώρες, που αντιστοιχούν σε αυτονομία CLTC 600 χιλιομέτρων και 680, 700 ή 710 χιλιομέτρων αντίστοιχα. Η ανάρτηση χρησιμοποιεί μια διάταξη διπλού θαλάμου αέρα, σε συνδυασμό με αμορτισέρ SDC, μετά από εργασίες βελτίωσης από τις ομάδες υψηλών επιδόσεων της Toyota. Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένεται να επιβεβαιωθούν πλησιέστερα στην κυκλοφορία του πρώτου τριμήνου του 2026.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.



