Πρώτες εικόνες από το εσωτερικό της ναυαρχίδας Leapmotor D19
Η BYD συχνά μονοπωλεί τη συζήτηση γύρω από την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, όμως μια άλλη μάρκα εξελίσσεται με εξίσου εντυπωσιακούς ρυθμούς: η Leapmotor. Οι πωλήσεις της καταγράφουν διαδοχικά ρεκόρ, η γκάμα της μεγαλώνει συνεχώς και τα πλάνα διεθνούς επέκτασης, γίνονται ολοένα πιο φιλόδοξα. Μάλιστα, η παρουσία της στην Ευρώπη, αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς έχει επιβεβαιωθεί ότι έως και τέσσερα μοντέλα της, θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Stellantis στη Figueruelas της Ισπανίας.

Παρότι κανένα από αυτά τα ευρωπαϊκά μοντέλα δεν θα είναι το νέο μεγάλο SUV της εταιρείας, η Leapmotor φρόντισε να στρέψει πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας. Μέσω του Weibo, αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες εικόνες από το εσωτερικό του D19, του νέου SUV-ναυαρχίδα της. Πρόκειται για ένα επιβλητικό μοντέλο μήκους 5,2 μέτρων και μεταξονίου 3,1 μέτρων, το οποίο θα λανσαριστεί στην Κίνα τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV), όσο και σε ηλεκτρική με εκτεταμένη αυτονομία (EREV). Ο εξωτερικός σχεδιασμός ήταν ήδη γνωστός, με γραμμές που παραπέμπουν στη σύγχρονη ταυτότητα της μάρκας, αλλά σε σαφώς μεγαλύτερη κλίμακα. Τώρα όμως αποκαλύπτεται και η καμπίνα, η οποία δίνει έμφαση στον χώρο, την τεχνολογία και την premium αίσθηση. Στο μπροστινό μέρος δεσπόζει ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, πλαισιωμένος από μια εντυπωσιακή κεντρική οθόνη αφής 17,3 ιντσών. Το ταμπλό ακολουθεί μινιμαλιστική φιλοσοφία, με ελάχιστα φυσικά πλήκτρα και το σύστημα πολυμέσων να συγκεντρώνει σχεδόν όλες τις λειτουργίες του οχήματος, υποστηριζόμενο από δύο πανίσχυρα τσιπ Snapdragon 8797.

Η εμπειρία των επιβατών πίσω ανεβαίνει επίπεδο, χάρη σε μια τεράστια οθόνη 21,4 ιντσών ανάλυσης 3K, τοποθετημένη στην οροφή. Στις πίσω σειρές, μπορούν να φιλοξενηθούν άνετα τέσσερα άτομα, με τους δύο επιβάτες της δεύτερης σειράς, να απολαμβάνουν καθίσματα «μηδενικής βαρύτητας» που ανακλίνονται έως 120 μοίρες και διαθέτουν ρυθμιζόμενα στηρίγματα ποδιών. Την αίσθηση πολυτέλειας, συμπληρώνουν ψυγείο 8,1 λίτρων, γεννήτρια οξυγόνου και πολυστρωματικά ηχομονωτικά κρύσταλλα. Το Leapmotor D19, αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Κίνα το πρώτο εξάμηνο του 2026. Αν και η ευρωπαϊκή του πορεία δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, η μάρκα έχει ήδη δηλώσει πως μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, θα επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα της στην Ευρώπη, καλύπτοντας περισσότερες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων των premium SUV.

Σε τεχνικό επίπεδο, το D19 εντυπωσιάζει. Η ηλεκτρική έκδοση BEV βασίζεται σε αρχιτεκτονική 1.000 volt, διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 724 ίππων και μπαταρία 115 kWh, προσφέροντας έως 720 χλμ. αυτονομίας (CLTC). Η ταχυφόρτιση μπορεί να προσθέσει 350 χλμ. σε μόλις 15 λεπτά. Η έκδοση EREV, με αρχιτεκτονική 800 volt, φέρει μπαταρία 80,3 kWh – τη μεγαλύτερη που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε κινεζικό EREV – εξασφαλίζοντας 500 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και 536 ίππους, με φόρτιση 30%-80% επίσης σε 15 λεπτά.
Πηγή: CNEVPost
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




