Τα «μεγάλα» πλάνα της Alpine για ένα super-SUV που θα κοντράρει την Porsche Cayenne
Η Alpine έχει ξεκινήσει μια σημαντική επέκταση της γκάμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων μετά το λανσάρισμα του hot-hatchback A290 και του νέου SUV A390.
Σύντομα στην γκάμα θα προστεθούν άλλα 5 μοντέλα, με στόχο έως το 2030 να διαθέτει συνολικά 7 μοντέλα – και ένα εξ’ αυτών θα είναι και ένα SUV μεγάλων διαστάσεων.
Μιλώντας στο Auto Express στο Goodwood Festival of Speed, ο Antony Villain, επικεφαλής σχεδιασμού της Alpine, δήλωσε: «Χρειαζόμαστε κάτι για την κατηγορία D και E», υποδηλώνοντας ότι σύντομα θα παρουσιαστεί και η ναυαρχίδα των SUV της μάρκας, που θα τοποθετείται πάνω από το A390 που αποκαλύφθηκε πρόσφατα.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Γνωρίζουμε ήδη ότι μαζί με το νέο A290 της Alpine που βασίζεται στο Renault 5 και το A390 που θα λανσαριστεί το 2026, στην γκάμα θα προστεθεί και ένα αμιγώς ηλεκτρικό A110, μαζί με μια κάμπριο έκδοση το 2027. Αργότερα θα είναι διαθέσιμο και ένα τετραθέσιο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο με την ονομασία A310. Ένα από τα δύο τελευταία αυτοκίνητα που θα έρθουν πριν από το τέλος της δεκαετίας θα είναι ένα μεγάλο SUV για να καλύψει το κενό στην γκάμα πάνω από το A390. Ενδεχομένως θα μπορούσε να φέρει την ονομασία A590 για να ταιριάζει με την ονοματολογία των υπόλοιπων μοντέλων της.
Όπως είπε ο Villain, το νέο μοντέλο θα είναι ο ανταγωνιστής των BMW iX, Lotus Eletre και Porsche Cayenne EV. Δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο πρώτο teaser όμως ξέρουμε ότι η Alpine θα διατηρήσει μια οικεία σχεδιαστική γλώσσα σε όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα, με τέσσερις προβολείς τοποθετημένους σε σχήμα «V», ένα καμπυλωτό πίσω παράθυρο και στρογγυλεμένο προφίλ.
Η εργονομία αποτελεί επίσης σημαντικό παράγοντα για την μάρκα. Το Alpine A110, εν μέρει λόγω του ότι κυκλοφόρησε το 2017, έχει πολλούς φυσικούς διακόπτες στο εσωτερικό του για τις λειτουργίες κλιματισμού και τις πιο συχνά προσβάσιμες λειτουργίες – αν και τα νεότερα A290 και A390 έχουν αποκλίνει από αυτή την προσέγγιση με μεγαλύτερες οθόνες.
Ο Villain επεσήμανε ότι οι οδηγοί της Alpine «θέλουν να επικεντρωθούν στην οδήγηση και δεν χρειάζονται οθόνες παντού». Πρόσθεσε επίσης ότι «οι φυσικοί διακόπτες είναι σημαντικοί για την Alpine» και δήλωσε ότι τα αυτοκίνητά της θα έχουν «πολλούς» από αυτούς.
Όπως με κάθε μοντέλο Alpine, η οδηγική εμπειρία -ακόμη και για ένα μεγάλο SUV – θα είναι σημαντική. Το A390 SUV αξιοποιεί την πλατφόρμα AmpR Medium του ομίλου Renault, η οποία έχει τη δυνατότητα να τοποθετηθεί σε αυτοκίνητα με έως και επτά θέσεις, σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία. Στο A390 υπάρχουν τρεις ηλεκτροκινητήρες – ένας μπροστά και δύο πίσω – και οι συνολικά 470 ίπποι συνδυάζονται με σύστημα κατανομής ροπής για την προώθηση της «ευελιξίας και της οδηγικής απόλαυσης». Αναμένουμε να δούμε παρόμοια τεχνολογία στα υπόλοιπα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Alpine, συμπεριλαμβανομένου του A590.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AUTO EXPRESS
Απόδοση: Νίκος Ναούμ
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.