Τα -συνήθως ταπεινά- αυτοκίνητα του Mark Zuckerberg

Τι αυτοκίνητα οδηγείς όταν βρίσκεσαι ανάμεσα στους τέσσερις πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου; Ίσως οι ταπεινές επιλογές του δημιουργού του Facebook, Mark Zuckerberg, σας εκπλήξουν, ωστόσο δεν λείπουν από το γκαράζ του και διαμάντια, όπως το hypercar Pagani Huayra και μία πρόσφατη προσθήκη, μία μοναδική μετατροπή μιας Porsche Cayenne σε… minivan για τη σύζυγό του, Priscilla Chan.
Στην πλειονότητα των περιπτώσεων όμως, ο άρχοντας των social media και ιδιοκτήτης της αυτοκρατορίας της Meta, που περιλαμβάνει πέραν του Facebook και το Instagram, προτιμά να μετακινείται με μικρά, ευέλικτα αυτοκίνητα που δεν τραβάνε τα βλέμματα, παρότι ανταγωνίζεται τον Elon Musk και τον Jeff Bezos για το άτυπο στέμμα του πλουσιότερου ανθρώπου στον πλανήτη.
O 40χρονος Mark Zuckerberg, απόφοιτος του Χάρβαρντ, έγινε το 2004 ένας από τους ιδρυτές Facebook, σε μία ιστορία που διηγείται η ταινία «The Social Network». Διατελεί πρόεδρος, CEO και βασικός μέτοχος της Meta, της εταιρείας στην οποία υπάγεται και το Instagram. Το 2008, σε ηλικία 23 ετών, έγινε ο νεότερος αυτοδημιούργητος δισεκατομμυριούχος στον κόσμο και βρίσκεται στην πρώτη τετράδα των πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Με τη συνολική του περιουσία να εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια, ο Mark Zuckerberg θα μπορούσε να έχει στην κατοχή του όποιο αυτοκίνητο επιθυμεί. Ωστόσο, όπως συμβαίνει πολλές φορές και με τα ρούχα του, οι τετράτροχες επιλογές του επέτρεπαν να ταξιδεύει και να μετακινείται χωρίς να γίνει αντιληπτός από τα… ραντάρ διασημοτήτων.
Ακόμα και όταν η αξία του είχε ξεπεράσει τα 2 δισ., ο Zuckerberg είχε θεαθεί να οδηγεί το ευρύχωρο supermini Honda Fit, γνωστό στην Ευρώπη ως Honda Jazz. Ακόμα και με την περιουσία του να έχει ξεπεράσει τα 100 δισ., ο Zuckerberg για πολλά χρόνια οδηγούσε ένα… άλλο Honda για την αμερικανική αγορά, το οικογενειακό sedan Acura TSX, αξίας μόλις 30.000 δολαρίων. Το προτιμούσε διότι, όπως έλεγε ο ίδιος, είναι «ασφαλές, άνετο και δεν είναι επιδεικτικό».
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.