Το νέο ηλεκτρικό MG IM5 «σκοράρει» με τεχνολογία, επιδόσεις και τιμή! – Cars Electric

Η Κίνα δεν παίζει. Το απέδειξε ξανά η SAIC, μέσω της θυγατρικής της MG, με το νέο ηλεκτρικό sedan IM5, που στοχεύει απευθείας το Tesla Model 3. Μαζί με το SUV IM6, το IM5 σηματοδοτεί τη σοβαρή είσοδο των Κινέζων, στην premium κατηγορία EVs στην Ευρώπη.
Η βασική έκδοση του IM5 εξοπλίζεται με μπαταρία LFP 75 kWh, αρχιτεκτονική 400V και απόδοση 295 ίππων, προσφέροντας αυτονομία έως 490 χλμ. Το κόστος στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι περίπου 45.700 ευρώ, παρά τον 10% δασμό που επιβάλλεται στα κινεζικά οχήματα.
Στον αντίποδα, η κορυφαία έκδοση αγγίζει την υπερβολή: τετρακίνηση, δύο PSM κινητήρες, 752 ίπποι, 802 Nm ροπής, 0–100 σε 3,2’’ και τελική 267 km/h. Η αυτονομία ανεβαίνει στα 575 χλμ., ενώ η Long Range έκδοση με 408 hp και 500 Nm φτάνει τα 710 χλμ. με μία φόρτιση. Σημαντικός παράγοντας το aerodynamic coefficient 0,226, που μειώνει την κατανάλωση.
Η φόρτιση είναι εξίσου εντυπωσιακή. Με 396 kW ταχυφόρτιση, οι μπαταρίες γεμίζουν 10–80% σε μόλις 17 λεπτά, ενώ μέσω AC φορτίζει στα 11 kW. Το IM5 στηρίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, συμβατή με μελλοντικές μπαταρίες στερεάς κατάστασης, δείχνοντας μακροπρόθεσμο όραμα.
Σε επίπεδο οδηγικής εμπειρίας, το IM5 προσφέρει ήσυχη και ομαλή οδήγηση χάρη στο σύστημα ενεργής ακύρωσης θορύβου (-12 dB) και το ευρωπαϊκού στυλ ρυθμιζόμενο πλαίσιο με χαλύβδινα ελατήρια. Παρά το βάρος των 2.298 kg, είναι σταθερό στις στροφές, χάρη στις παχύτερες αντιστρεπτικές δοκούς και το σύστημα τετραδιεύθυνσης των πίσω τροχών με έως 6° γωνία στροφής.
Η καμπίνα εντυπωσιάζει με τεράστια οθόνη 26,3 ιντσών μπροστά από τον οδηγό και 10,5 ιντσών οθόνη αφής για το infotainment. Λειτουργεί με ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto, ενώ το κινητό σας φορτίζει σε ψυχόμενη βάση με 50W.
Στα highlights, το IM5 διαθέτει ρομποτικό σύστημα αυτόματης στάθμευσης, surround-view κάμερα, cruise control και λειτουργίες υποβοήθησης οδήγησης, παρότι δεν προσφέρει ακόμα αυτονομία Επιπέδου 3 – κάτι που αναμένεται σύντομα.
Δείτε ακόμα: Νέο MG IM5: Ο «εκτελεστής» του Tesla Model 3
Τέλος, αν και υπάρχουν λεπτομέρειες όπως χαμηλή πλευρική στήριξη στα καθίσματα και κάποια εργονομικά ζητήματα με τις οθόνες (ιδίως στις δεξιοτίμονες εκδόσεις), το IM5 στέλνει καθαρό μήνυμα: οι Κινέζοι δεν ήρθαν να ακολουθήσουν, αλλά να κυριαρχήσουν.
Η εμπορική διάθεση θα ξεκινήσει από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Νορβηγία και την Ελβετία, με προοπτική ευρύτερης επέκτασης. Η MG IM5 φαίνεται να απειλεί σοβαρά την κυριαρχία της Tesla — με στιλ, τεχνολογία και τιμολόγηση που δύσκολα αγνοούνται.
Πηγή: elektroauto-news.net
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.