Το νέο κινεζικό ηλεκτρικό σεντάν bZ7 της Toyota κάνει ντεμπούτο
Η GAC-Toyota παρουσίασε επίσημα το νέο bZ7, ένα πλήρως ηλεκτρικό sedan μεσαίου έως μεγάλου μεγέθους, στην Auto Guangzhou 2025. Μετά το bZ3X, το bZ7 είναι το δεύτερο μοντέλο που σχεδιάστηκε κυρίως από την ομάδα μηχανικών της Toyota China, ενισχύοντας τη στρατηγική της εταιρείας, για την κινεζική αγορά νέων ενεργειακών οχημάτων με έξυπνα, προσαρμοσμένα χαρακτηριστικά.
Το bZ7 ξεχωρίζει ως το πρώτο μοντέλο της GAC-Toyota που ενσωματώνει το HarmonyOS cockpit της Huawei και είναι εξοπλισμένο με LiDAR για προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Ο σχεδιασμός του bZ7 ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα του bZ3X, με διαιρούμενους προβολείς που ενσωματώνονται στους μπροστινούς αεραγωγούς και έναν μπροστινό προφυλακτήρα, σχεδιασμένο για χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας. Η μονάδα LiDAR είναι τοποθετημένη στην οροφή, για βελτιωμένη κάλυψη.

Από πλευρική άποψη, το μακρύ προφίλ του bZ7, τονίζεται από μια τρισδιάστατη γραμμή μέσης, η οποία συνοδεύεται από ημι-κρυφές λαβές θυρών και μεγάλους τροχούς. Οι διαστάσεις φτάνουν τα 5.130 mm μήκος, 1.965 mm πλάτος και 1.506 mm ύψος, με μεταξόνιο 3.020 mm.
Δείτε ακόμα: Η Toyota παίζει σκληρό πόκερ με την Κίνα

Στο πίσω μέρος, το bZ7 παρουσιάζει δυναμικό coupe στυλ, με πανοραμική οροφή που εκτείνεται μέχρι το πίσω παράθυρο. Τα διαμπερή πίσω φώτα, συμπληρώνονται από μια αεροτομή και αεραγωγούς στον πίσω προφυλακτήρα, ενισχύοντας τη σπορ και μοντέρνα εμφάνιση.
Δείτε ακόμα: Το GAC-Toyota bZ3X κάνει «αυτοκρατορικό» ντεμπούτο

Στο εσωτερικό, το ταμπλό κυριαρχείται από μια μεγάλη κεντρική οθόνη, ενσωματώνοντας για πρώτη φορά το HarmonyOS της Huawei σε όχημα GAC-Toyota. Το bZ7 διαθέτει αναγνώριση προσώπου, οθόνη ενδείξεων στο παρμπρίζ και πολυάριθμα ηχεία για πλούσια εμπειρία ήχου. Στον τομέα της υποβοηθούμενης οδήγησης, το bZ7 ενσωματώνει το προηγμένο σύστημα της Momenta, με δυνατότητα οδήγησης υψηλού επιπέδου, τόσο σε αστικούς δρόμους όσο και σε αυτοκινητόδρομους.

Κάτω από το καπό, το bZ7 κινείται από το ηλεκτρικό σύστημα DriveONE της Huawei, αποδίδοντας 207 kW (278 hp), με μέγιστη ταχύτητα 180 km/h. Χρησιμοποιεί μπαταρίες λιθίου-φωσφορικού σιδήρου της CALB και προσφέρει δύο επιλογές: 88,13 kWh για αυτονομία έως 710 χλμ. και 71,35 kWh για 600 χλμ., σύμφωνα με πρότυπα CLTC. Το bZ7 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά εντός του 2026.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.



