Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ! – Cars Electric

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!


Η κατηγορία των κουπέ μπορεί να έχει χάσει τη λάμψη που κάποτε τη συνόδευε, όμως η επιστροφή της Honda σε αυτήν, αποδεικνύει πως το πάθος για σπορ αυτοκίνητα, δεν έχει σβήσει. Το ολοκαίνουριο Honda Prelude επαναφέρει το πνεύμα των κλασικών κουπέ, συνδυάζοντας εντυπωσιακή σχεδίαση, εξαιρετική οδική συμπεριφορά και μια δόση καθημερινής πρακτικότητας – αν και η υβριδική του καρδιά ίσως αφήσει κάποιους νοσταλγούς να θέλουν κάτι πιο «άγριο».


Η επιστροφή ενός ονόματος-θρύλου

Έχουν περάσει πάνω από δύο δεκαετίες, από τότε που το τελευταίο Prelude κυκλοφόρησε στους δρόμους. Τότε, στα τέλη των ’90s, τα κουπέ ήταν παντού – από το Peugeot 406 Coupé και το Fiat Coupé, μέχρι το Vauxhall Calibra και την Alfa Romeo GTV. Σήμερα, σχεδόν κανείς δεν τολμά να κατασκευάσει δίθυρα κουπέ, με εξαίρεση τη BMW και τη Σειρά 2/4. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η Honda επέλεξε να επαναφέρει ένα ιστορικό της όνομα, στοχεύοντας σε μια πιο περιορισμένη αλλά φανατική αγορά.

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!
Εντυπωσιακό σχεδιαστικά – μια μοντέρνα πινελιά νοσταλγίας

Το νέο Prelude κερδίζει τις εντυπώσεις με το που το αντικρίζεις. Η κομψή, αεροδυναμική του σιλουέτα, τραβά τα βλέμματα, αποπνέοντας φουτουρισμό, χωρίς να χάνει την κλασική απλότητα των Honda. Στο δρόμο δεν περνά απαρατήρητο, είτε σε έντονη είτε σε πιο διακριτική απόχρωση.

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!
Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!
Εσωτερικό: σύγχρονο, λειτουργικό και με… χαρακτήρα

Στην καμπίνα, η εικόνα θυμίζει έντονα το Honda Civic, πράγμα θετικό, αφού σημαίνει κορυφαία εργονομία και καθαρή διάταξη. Τα υλικά είναι ποιοτικά, με λεπτομέρειες όπως η ραμμένη μπλε επιγραφή Prelude να προσθέτουν κομψότητα. Η Honda επέλεξε να διαφοροποιήσει τα μπροστινά καθίσματα – του οδηγού είναι πιο σφιχτό και υποστηρικτικό, ενώ του συνοδηγού, πιο άνετο. Η θέση οδήγησης θα μπορούσε να είναι λίγο χαμηλότερη, αλλά συνολικά η αίσθηση, είναι σπορ και σύγχρονη.

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!

Πίσω, τα καθίσματα είναι περισσότερο συμβολικά παρά πρακτικά – κατάλληλα για παιδιά ή για χρήση ως επιπλέον αποθηκευτικός χώρος. Το Prelude δεν κρύβει τον σπορ προσανατολισμό του, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει κάποιους περιορισμούς στην ευρυχωρία.

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!
Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!
Πλαίσιο και οδική συμπεριφορά: το DNA του Type R ζει εδώ

Η Honda πήρε τα καλύτερα στοιχεία του Civic Type R και τα πέρασε στο Prelude. Η ανάρτηση διπλού άξονα εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, εξασφαλίζει κορυφαία σταθερότητα, ενώ τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, προσφέρουν τον ιδανικό συνδυασμό άνεσης και δυναμικής συμπεριφοράς. Το σύστημα Agile Handling Assist, φρενάρει επιλεκτικά τους τροχούς, για να βελτιώσει την ευελιξία, δημιουργώντας ένα πλαίσιο που «μιλάει» στον οδηγό.

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!

Στους στριφτερούς δρόμους της Νότιας Γαλλίας, το Prelude έδειξε πόσο καλά ζυγισμένο είναι. Η συμπεριφορά του παραμένει ουδέτερη, με άριστο έλεγχο του αμαξώματος και ακρίβεια στο τιμόνι. Δεν παρέχει έντονη αίσθηση, αλλά είναι απόλυτα προβλέψιμο και διασκεδαστικό. Οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι άμεσες, ενώ τα φρένα της Brembo, προσφέρουν σιγουριά και δύναμη, υποβοηθούμενα από το σύστημα αναγεννητικής πέδησης.

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!
Υβριδική καρδιά: ήρεμη δύναμη με περιορισμένο πάθος

Κάτω από το καπό, το Prelude υιοθετεί το γνωστό υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda. Ο ατμοσφαιρικός 2.0 λίτρων βενζινοκινητήρας, συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα συνδυαστικά για 181 ίππους, προσφέροντας άμεση απόκριση στις χαμηλές στροφές και αθόρυβη λειτουργία. Ωστόσο, παρά τη ροπή και τη γραμμικότητα της δύναμης, λείπει η έκρηξη που περιμένεις από ένα κουπέ.

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!

Η Honda προσπάθησε να δώσει σπορ χαρακτήρα με το S-Shift, μια τεχνητή προσομοίωση αλλαγών ταχυτήτων, μέσω paddles στο τιμόνι. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό οπτικά, αλλά δεν προσφέρει την αδρεναλίνη που συνήθως συνοδεύει ένα κλασικό σπορ μοντέλο. Το αυτοκίνητο επιταχύνει γρήγορα από στάση, όμως στις υψηλές ταχύτητες, η απόδοση γίνεται πιο ήπια και λιγότερο συναρπαστική.

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!
Μια ισορροπία ανάμεσα σε σπορ και καθημερινό

Το νέο Prelude δεν είναι ένα καθαρόαιμο κουπέ με εκρηκτικό χαρακτήρα. Είναι, όμως, ένα αυτοκίνητο με εξαιρετική ισορροπία, ικανό να σε διασκεδάσει σε μια ορεινή διαδρομή, αλλά και να σε συνοδεύσει άνετα στην καθημερινότητα. Ο συνδυασμός άνεσης, ποιότητας και τεχνολογίας, το καθιστά μια ξεχωριστή πρόταση στη σύγχρονη εποχή, όπου τα κουπέ τείνουν να εξαφανιστούν.

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!
Το τελικό συμπέρασμα

Με το Prelude, η Honda δεν προσπαθεί να ξαναγράψει τους κανόνες των σπορ αυτοκινήτων, αλλά να θυμίσει σε όλους ότι το πάθος για οδήγηση, μπορεί να συνδυαστεί με τεχνολογία, αποδοτικότητα και κομψότητα. Ίσως να μην έχει την ωμή δύναμη του Civic Type R, αλλά διαθέτει αρκετή γοητεία, για να ξαναζωντανέψει μια κατηγορία που είχαμε ξεχάσει πόσο μας έλειπε.

Το ολοκαίνουριο υβριδικό Honda Prelude αλλάζει τα δεδομένα στα κουπέ!

Μοντέλο:
Honda Prelude

Τιμή:
€47.000

Σύστημα μετάδοσης κίνησης:
2,0 λίτρων, 4κύλινδρος, ηλεκτρικός κινητήρας

Ισχύς/ροπή:
181 ίπποι/315 Nm

Μετάδοση:
e:HEV αυτόματο, κίνηση στους εμπρός τροχούς

0-100 χλμ/ώρα:
8,2 δευτερόλεπτα

Τελική:
190 χλμ/ώρα

Πηγή: autoexpress.co.uk

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων