Γεμάτο προκλήσεις το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 για την M-Sport Ford

Η M-Sport Ford World Rally Team επέζησε έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, καθώς το Ράλλυ Ακρόπολις ανταποκρίθηκε για άλλη μια φορά στη φήμη του. Σε ένα ράλλυ που έθεσε σε δοκιμασία τα φυσικά και μηχανικά όρια των πληρωμάτων, οι Martins Sesks / Renars Francis και Josh McErlean / Eoin Treacy έφτασαν στη γραμμή του τερματισμού έπειτα από ένα εξαιρετικά δύσκολο Σαββατοκύριακο.
Ο αγώνας ξεκίνησε με ένα πολλά υποσχόμενο σημάδι, καθώς ο McErlean έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown. Χωρίς μεσημεριανό service και με μόνο μια απομακρυσμένη ζώνη τοποθέτησης ελαστικών, η Παρασκευή έφερε σκληρές συνθήκες υπό έντονη ζέστη. Τόσο ο McErlean όσο και ο Sesks δέχτηκαν πρώιμα πλήγματα, καθώς υπέστησαν κλαταρίσματα στην πρώτη πραγματική ειδική διαδρομή του αγώνα.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Το ιρλανδικό πλήρωμα αναγκάστηκε να σταματήσει και να αντικαταστήσει το ελαστικό στη μέση της ειδικής διαδρομής, χάνοντας πάνω από 2 λεπτά. Ωστόσο, το πλήρωμα της Motorsport Ireland Rally Academy κατάφερε να ανακτήσει μέρος του χαμένου χρόνου κατά τη διάρκεια του απογευματινού loop, τερματίζοντας την ημέρα στην 13η θέση της γενικής κατάταξης.
Για τον Sesks, που συμμετείχε για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις, ήταν μια απότομη καμπύλη εκμάθησης που έγινε ακόμη πιο δύσκολη λόγω των συνθηκών, αλλά έδειξε υποσχέσεις καθώς ανέβηκε στην 9η θέση της γενικής κατάταξης πριν εντοπιστεί ένα πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου στο τέλος της ΕΔ6, που τον ανάγκασε να αποσυρθεί νωρίς για την ημέρα.
Ο Gregoire Munster και ο Louis Louka υιοθέτησαν μια προσεκτική προσέγγιση για να επιβιώσουν στους γεμάτους πέτρες δρόμους, μια στρατηγική που τους εξασφάλισε χρόνους στην πρώτη δεκάδα και μια καθαρή πορεία στο πρωινό loop. Αυξάνοντας ρυθμό το απόγευμα, ο Munster κατέκτησε την τρίτη θέση στην ΕΔ6, βρίσκοντας πρόσφυση ενώ άλλοι έδειχναν να δυσκολεύονται. Ολοκλήρωσε την ημέρα σε μια εντυπωσιακή πέμπτη θέση στη γενική κατάταξη.
Οι Ιορδάνης Σερδερίδης και Fred Miclotte είχαν επίσης μια θετική μέρα, ολοκληρώνοντας το απαιτητικό σκέλος και επιμένοντας στις ακραίες συνθήκες ζέστης.
Επιστρέφοντας στη δράση το Σάββατο, ο Sesks ανέλαβε να ανοίξει το δρόμο, μια μεγάλη πρόκληση, ιδιαίτερα στο μπόσικο χώμα. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, απέκτησε σταδιακά αυτοπεποίθηση και πέτυχε έναν ενθαρρυντικό 6ο χρόνο στην ΕΔ11. Ακολούθησε ένα θετικό απόγευμα για τον νεαρό Λετονό, ο οποίος κατάφερε να επιστρέψει στην πρώτη εικοσάδα μέχρι το τέλος της ημέρας.
Τα υπόλοιπα πληρώματα της M-Sport είχαν πιο δύσκολο Σάββατο. Ο McErlean προσέκρουσε σε ένα βράχο, προκαλώντας ζημιά στην πίσω δεξιά ανάρτηση. Με κάποιες αποφασιστικές επισκευές στο δρόμο, ο McErlean και ο Treacy κατάφεραν να συνεχίσουν, αν και με ποινή χρόνου για καθυστερημένη άφιξη στην ΕΔ9.
Παρότι συνέχισαν να νιώθουν τις επιπτώσεις της ζημιάς που υπέστησαν στην ανάρτηση το πρωί, επέμειναν καθ’ όλη τη διάρκεια του απογευματινού loop, και έφτασαν στο τέλος μιας ακόμη εξαντλητικής ημέρας στην ελληνική ζέστη στην 15η θέση της γενικής κατάταξης.
Ο Munster είχε επίσης ένα δύσκολο Σάββατο, καθώς αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το χειρόφρενο το πρωί, το οποίο τον έκανε να πέσει στην έκτη θέση πριν από το μεσημεριανό service. Αν και το πρόβλημα επανήλθε κατά τη διάρκεια του απογευματινού loop, ο Munster οδήγησε καλά παρά το πρόβλημα και συνέχισε να σημειώνει χρόνους στην πρώτη δεκάδα, διατηρώντας την έκτη θέση μέχρι το τέλος της ημέρας.
Δυστυχώς, κατά τη διάρκεια του βραδινού service, εντοπίστηκε άλλο ένα πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου του Ford Puma Rally1 του Munster, το οποίο δεν ήταν δυνατό να επιδιορθωθεί, και η ομάδα αναγκάστηκε να πάρει τη δύσκολη απόφαση να αποσύρει τον Munster και τον Louka από το ράλλυ.
Ο Σερδερίδης, παρά την ηρωική προσπάθεια σε δύο από τις πρωινές ειδικές διαδρομές, επέλεξε να αποσυρθεί μετά την ΕΔ9 λόγω ασθένειας. Επέστρεψε στο σέρβις και εξετάστηκε από την ιατρική ομάδα πριν αποσυρθεί επίσημα από το ράλλυ.
Ο στόχος για την Κυριακή ήταν σαφής για τους McErlean και Sesks: να φέρουν τα δύο αυτοκίνητα στη γραμμή τερματισμού μετά από ένα απαιτητικό Σαββατοκύριακο. Αμφότερα τα πληρώματα υιοθέτησαν μια σταθερή προσέγγιση στις πρωινές ειδικές διαδρομές.
Ο McErlean έγραψε τον πέμπτο χρόνο στην προτελευταία ειδική διαδρομή, πριν προετοιμαστεί για την τελική Power Stage, όπου και τα δύο πληρώματα είχαν καθαρή πορεία, με τον Sesks να χάνει τους βαθμούς για μόλις 1,7 δευτερόλεπτα, καταλαμβάνοντας την έκτη θέση.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.